هیئتی از رهبران جنبش مقاومت اسلامی حماس با زیاد النخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی در بیروت دیدار کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی جنبش حماس تأکید کرد که رژیم صهیونیستی تاوان جنایت خود در نابلس و به شهادت رساندن سه تَن از رزمندگان فلسطینی را پرداخت خواهد کرد.
اسماعیل رضوان یکی از اعضای ارشد جنبش حماس با تأکید بر اینکه جنایت رژیم صهیونیستی علیه شهید عدنان بی‌پاسخ نخواهد ماند، گفت که این شهید به اسطوره مبارزه و مقاومت علیه رژیم اشغالگر تبدیل شد.
جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی فلسطین تاکید کردند که عملیات تل‌آویو بیانگر قدرت مقاومت در هدف قرار دادن عمق رژیم‌صهیونیستی است.
نخست وزیر دولت نجات ملی یمن در دیدار با نماینده جنبش «حماس» تاکید کرد که مسئله فلسطین در قلب امت های اسلامی و عربی جای دارد و همه آزادگان جهان مخالف عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی هستند.
رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در تماس تلفنی با دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین انتخاب دوباره او را به دبیرکلی این جنبش تبریک گفت و بر حمایت دو جنبش از یکدیگر در مسیر مقاومت تأکید کرد.
جنبش حماس ضمن محکومیت شدید تجاوز هوایی رژیم صهیونیستی به خاک سوریه، تأکید کرد که این رژیم خطری جدی برای فلسطین، امت و صلح و امنیت کل منطقه است.
«حازم قاسم» سخنگوی جنبش حماس، ضمن تقدیر از رزمندگان گردان های قسام برای مقابله با تازه ترین تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه، تأکید کرد که مقاومت سپر و شمشیر مدافع فلسطین باقی خواهد ماند.
جنبش حماس ضمن محکوم کردن عادی سازی روابط سودان با رژیم صهیونیستی، تأکید کرد که این اقدام راه را برای ارتکاب جنایات بیشتر این رژیم علیه ملت فلسطین باز می کند.
جنبش حماس تأکید کرد که «کریم یونس» و راهی که پیموده است، افتخاری برای همه فلسطینیان و مایه امیدواری آنها برای پایداری و ثبات بیشتر تا رسیدن به استقلال و آزادی خواهد بود.
معاون دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» و دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین بر همکاری برای تقویت مقاومت تاکید کردند.
سخنگوی جنبش حماس تجاوز هوایی رژیم صهیونیستی به خاک سوریه را محکوم و بر تقویت روابط با دمشق علیه این تجاوزات تأکید کرد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» تاکید کرد که اقدام رژیم صهیونیستی مبنی بر هدف قرار دادن ملت فلسطین در اقصی نقاط جهان تروریسم سازمان یافته است که باید محکوم شود و عاملان آن محاکمه شوند.
عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» تاکید کرد که رژیم صهیونیستی از ضعف جهان عرب برای سلطه بر شهر قدس اشغالی و مسجدالاقصی سوء استفاده می کند.
یکی از اعضای ارشد جنبش حماس تأکید کرد که مسئولیت کامل عواقب تعرض به مسجدالاقصی و سوق دادن کل منطقه به سوی یک جنگ دینی به عهده رژیم صهیونیستی است.
رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس با تأکید بر اینکه روابط حماس و جهاد اسلامی در وضعیت عالی قرار دارد، گفت: برخی کشورهای غربی می خواستند از سفر هیئت حماس به مسکو جلوگیری کنند.
جنبش های جهاد اسلامی و حماس تاکید کردند که جنایت های رژیم صهیونیستی هیچ تاثیری بر اراده ملت فلسطین ندارد و فلسطینیان به گزینه مقاومت پایبند هستند.
رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس ضمن ابراز رضایت از نتایج سفر هیئت این جنبش به مسکو تأکید کرد که روابط روسیه و فلسطین در چند سال اخیر روند برنامه ریزی شده به خود گرفته است.
خلیل الحیه رئیس دفتر روابط عربی و اسلامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در گفتگو با شبکه المیادین بر وحدت میان گروه های فلسطینی به ویژه حماس و جهاد اسلامی تاکید کرد.
جنبش های حماس و جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه ای مشترک بر پاسخ قاطع و یکپارچه به هرگونه تعرض دشمن صهیونیستی تاکید کردند.
جنبش های جهاد اسلامی و حماس پس از برگزاری نشست مشترک با صدور بیانیه ای بر مقاومت به عنوان گزینه راهبردی تاکید و اعلام کردند که هماهنگی میان دو جنبش و همه گروه ها در سطح عالی قرار دارد.
جنبش های جهاد اسلامی و حماس پس از برگزاری نشست مشترک با صدور بیانیه ای بر مقاومت به عنوان گزینه راهبردی تاکید و اعلام کردند که هماهنگی میان دو جنبش و همه گروه ها در سطح عالی قرار دارد.
جنبش حماس در پنجاه و سومین سالگرد جنایت به آتش کشیده شدن مسجد الاقصی به دست صهیونیست ها تأکید کرد: مسجد الاقصی قطب نمای وحدت ساز امت باقی می ماند.
جنبش حماس در پنجاه و سومین سالگرد جنایت به آتش کشیده شدن مسجد الاقصی به دست صهیونیست ها تأکید کرد: مسجد الاقصی قطب نمای وحدت ساز امت باقی می ماند.
رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس و دبیرکل جنبش جهاد اسلامی در گفتگویی تلفنی بر وحدت مقاومت در مقابله با رژیم اشغالگر و شکست دشمن در زمینه در هم شکستن عزم و اراده ملت فلسطین تأکید کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ