سرمربی تیم ملی در یک بازی خیرخواهانه در شرق تهران شرکت کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم ملی با انتشار یک استوری به تمجید از اهالی رسانه پرداخته است.
قلعه‌نویی در ادامه برای آنکه موضوع کسر شأن فوتبال ایران را هم به آهستگی به مسیری دیگر هل دهد، از زیبا بازی‌کردن بازیکنانش حرف زد. این اولین بار نبود که او با طعنه و کنایه درباره بازی تیم ملی ایران در عصر گذشته، خاصه زمانی که کارلوس کی‌روش هدایت تیم ملی ایران را بهرعهده داشت، حرف می‌زد. قبلا هم گفته بود فوتبال ایران از روز‌های کسل‌کننده‌اش فاصله گرفته است. شاید قلعه‌نویی فراموش کرده، ولی همین تیم ملی ایران در عصر کارلوس کی‌روش که «کسل‌کننده» بازی می‌کرد ۶ بر صفر قزاقستان را شکست داد؛ یک گل بیشتر از تیم قلعه‌نویی زد و اتفاقا گلی هم نخورد.
ستاره تیم فوتبال سپاهان بار دیگر در پست دفاع چپ به میدان خواهد رفت.
اسدی به واسطه بازی‌های خوبش در لیگ بیست و دوم مورد توجه کادر فنی جدید تیم ملی قرار گرفت و در فیفادی قبلی برای نخستین بار بازی با پیراهن تیم ملی را زیر نظر امیر قلعه‌نویی تجربه کرد.
چهره معروف امیر قلعه‌نویی این بار در بیشکک شکار شد.
آخرین بار حسین قریب را در مراسم ختم خواهر امیر قلعه‌نویی دیدیم.
امیر قلعه‌نویی بار دیگر نام چندین بازیکن را برای اولین مرتبه در لیست تیم ملی قرار داده است.
مربی جنجالی تیم ملی فوتبال با وجود برکناری‌اش در ایام نوروز بار دیگر به جمع دستیاران امیر قلعه‌نویی اضافه شده است.
علی علیزاده پس از 6 مسابقه بار دیگر فرصت حضور در ترکیب سرمه‌ای پوشان سیرجانی را پیدا کرد.
«کاش علی پروین یک بار پاسخ می‌داد که چگونه تیم خود را با آن همه مسابقه تدارکاتی برای بازی‌های دوحه ۹۳ آماده نکرد؟ و حالا امیر قلعه نویی آماده باشد که در دوحه ۲۰۲۳ از او قهرمانی می‌خواهیم یا حداقل کاری که مایلی کهن در امارات ۹۶ کرد و جمال قندور مصری اجازه نداد آن همه افتخار کامل شود.»
«کاش علی پروین یک بار پاسخ می‌داد که چگونه تیم خود را با آن همه مسابقه تدارکاتی برای بازی‌های دوحه ۹۳ آماده نکرد؟ و حالا امیر قلعه نویی آماده باشد که در دوحه ۲۰۲۳ از او قهرمانی می‌خواهیم یا حداقل کاری که مایلی کهن در امارات ۹۶ کرد و جمال قندور مصری اجازه نداد آن همه افتخار کامل شود.»
تیم ملی فوتبال ایران پس از سال‌ها دوره جدید خود را با امیر قلعه‌نویی به عنوان یک مربی ایرانی آغاز کرده است.
امیر قلعه‌نویی عموما خودش را مربی بدشانسی می‌داند، اما در مصاف با کنیا شرایط برای او به گونه‌ای دیگر رقم خورد.
امیرقلعه‌نویی در ابتدای کنفرانس خبری خود با یک سوال جنجالی مواجه شد و پاسخ جالبی به مخالف خود داد‌.
گل‌گهری‌ها در شرایطی سه بار در این بازی توپ را به تیرک دروازه زدند که امیر قلعه‌نویی برای آخرین بار روی نیمکت این تیم نشست تا خودش را برای حضور در تیم ملی فوتبال ایارن آماده کند.
امیر قلعه‌نویی برای آخرین بار در دوران حضورش در گل‌گهر، در نشست خبری حاضر شد و درباره آغاز همکاری‌اش با تیم ملی ایران صحبت کرد.
امیر قلعه‌نویی در فیفادی فروردین برای هجدهمین بار روی نیمکت تیم‌ملی ایران خواهد نشست.
امیر قلعه‌نویی که بعد از قطع همکاری با تیم‌ملی در سال 86 هدایت مس کرمان را برعهده گرفت،حالا بار دیگر از این استان به تیم ملی رفت!
امیر قلعه‌نویی احتمالا برای آخرین بار روی نیمکت گل‌گهر می نشیند و بدون شک نمایشی خیره کننده خواهد داشت تا هم به بهترین شکل از سیرجان خداحافظی کند و هم قدرتمند به پیشواز نیمکت ملی برود.
امیر قلعه‌نویی برای کسب پیروزی مقابل استقلال شاگردانش را بار دیگر در استادیوم آزادی راهی میدان خواهد کرد.
محمدرضا حسینی، وینگر سپاهان اصفهان بار دیگر شاگرد امیر قلعه‌نویی شد.
قلعه‌نویی، ولی هرچه دارد مربوط به گذشته است. این مشکلی آزاردهنده برای ژنرال سابق استقلالی‌هاست. او درحالی پرافتخارترین مربی تاریخ لیگ برتر فوتبال ایران است که از آخرین قهرمانی‌اش در لیگ ۱۰ سال می‌گذرد. فصل ۹۲-۹۱ بود که امیر، استقلال را قهرمان لیگ برتر ایران کرد. بعد از آن قریب به ۹ سال، هر دو طرف، فقط با حسرت، جام‌آوری بقیه تیم‌ها، خاصه پرسپولیسی‌ها را نگاه کردند، ولی برای محوکردن چنین حرکتی، استقلال گوی سبقت را از امیر ربود و جام قهرمانی را فصل گذشته، بعد از ۹ سال، برای یک بار دیگر بالای سر برد
داستان پنالتی‌های مرگبار یک بار دیگر قلعه‌نویی را به مربی بازنده در تقابل با استقلال تبدیل کرد.
امیر قلعه‌نویی را بار دیگر در کنفرانس خبری پس از دیدار برابر مس رفسنجان در حالی که رگ‌هایش گردنش حین صحبت کردن بیرون زده بود، برافروخته دیدیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ