ستاره تیم فوتبال سپاهان بار دیگر در پست دفاع چپ به میدان خواهد رفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فیفادی اخیر یک اتفاق عجیب و ویژه را در خود داشت: یورگن لوکادیا تصمیم گرفت برای یک تیم ملی غیر از هلند بازی کند.
امیر قلعه‌نویی تصمیم به دعوت از مدافع پرسپولیس و دو سرخابی سابق برای خط دفاعی گرفت.
علی علیزاده برای اولین مرتبه با تصمیم امیر قلعه‌نویی در فهرست تیم ملی قرار گرفته است.
سید ابراهیم رییسی در آغاز سال جدید و در سخنان خود وعده داد که نظارت بر عملکرد مسئولان ارشد دولت به طور جدی پیگیری می شود قرار نیست در این زمینه با افرادی که کارنامه ضعیف یا غیر هماهنگ با دولت مماشات شود که همین چند وقت اخیر در موضوع عدم پرداخت حقوق فرهنگیان و دستورات وی و پیگیری معاون اول رییس جمهور عیان شد که دولت تصمیم دارد در سال جدید این مهم را مورد توجه قرار دهد.
لیست جدید تیم ملی در حالی اعلام شد که امیر قلعه نویی تصمیم گرفت بار دیگر کاپیتان ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را دعوت کند.
وزیر امور خارجه مولداوی به تشریح جزییات تصمیم جدید کشورش برای پیوستن به تحریم های ضدروسی اتحادیه اروپا پرداخت.
نظرسنجی جدید در آمریکا نشان داد با گذشت بیست سال از آغاز تهاجم نظامی آمریکا به عراق، افکار عمومی این کشور همچنان مخالف مداخلات نظامی واشنگتن در امور سیاسی کشورهای جهان است.
سعید الهویی دستیار امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی جدید گل‌گهر سیرجان انتخاب و معرفی شد.
خرید زمستانی تیم فوتبال گل‌گهر خیلی زود با تصمیم امیر قلعه‌نویی اولین تجربه خود را با پیراهن تیم جدیدش پشت سر گذاشت.
پایگاه پولیتیکو از تصمیم اتحادیه اروپا برای بررسی اعمال تحریم‌های جدید علیه ۴۰ فرد و نهاد ایران که گفته می‌شود در سرکوب ناآرامی‌های اخیر دست داشته‌اند، خبر داد.
مقامات آمریکایی و عربستانی، سه ماه پس از اینکه روابطشان به پایین‌ترین حد تاریخی رسید، گفتند که دولت بایدن تهدیدات خود مبنی بر انتقام از عربستان را به‌دلیل کاهش تولید نفت در سال گذشته کنار گذاشته و در تلاش هستند تا هماهنگی‌های امنیتی خود را برای مقابله با ایران در سال۲۰۲۳ افزایش دهند. «دیون نیسنباوم» «استفن کالین» و «نانسی یوسف» در گزارش ۵ژانویه۲۰۲۳ در وال استریت ژورنال نوشتند، مقامات به نشانه‌هایی از بهبود همکاری آمریکا و عربستان در هفته‌های اخیر اشاره کردند؛ زیرا کاهش قیمت بنزین در ایالات متحده، نتایج بهتر از انتظار انتخابات میان‌دوره‌ای برای دموکرات‌ها و تشدید نگرانی‌ها درباره ایران باعث شد تا از شدت نزاع و اختلافات طولانی مدت دو کشور کاسته شود. دلیل این تنش آن بود که سعودی‌ها درخواست‌های کاخ سفید برای به تعویق انداختن کاهش تولید را رد کردند. تصمیم تولید تنها یک ماه قبل از انتخابات میان‌دوره‌ای به نگرانی از تورم دامن زد و رئیس‌جمهور بایدن قول داد با کنگره برای تحمیل «عواقب» نامشخص بر عربستان سعودی همکاری کند.
«اف بی آی» درباره تصمیم اپل برای افزودن اقدامات امنیتی جدید به سیستم ذخیره ابری خود ابراز نگرانی کرده زیرا این امر توانایی آژانس مذکور برای جلوگیری از طیفی از جرائم را کاهش می دهد.
به نظر می‌رسد تصمیم اخیر رئیسی با انتقاد‌ها و مخالفت‌های بسیاری در افکار عمومی مواجه شود. اما در نهایت تصمیم گیرنده نمایندگان مجلس هستند که قرار است در هفته آینده به بررسی گزینه جدید وزارتخانه بپردازند.
معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور گفت: فرآیند ۸ روزه ثبت‌نام آزمون دکتری ۱۴۰۲ از روز یک‌شنبه ۲۲ آبان آغاز شد، تا امروز یکشنبه ۲۹ آبان ماه ادامه داشت که با توجه به تصمیم جدید سازمان سنجش آموزش کشور، این مهلت تا پایان روز پنجشنبه سوم آذرماه تمدید شده است.
این احتمال می‌رود وحید امیری برای بازی روز پنجشنبه جانشین مهدی ترابی شود.
«تصمیم اخیر رمضان قدیرف در محکوم کردنِ وضعیت کنونی کارزار نظامی کرملین در خاک اوکراین توضیح دهنده این نکته است که تا چه حد نارضایتی‌ها مخصوصا در رده‌های بالای فرماندهی روسیه در قالب جنگ اوکراین در حال افزایش است. جدای از این‌ها، موضع گیری‌های افرادی نظیر رمضان قدیرف می‌تواند به مثابه تحرکاتی جهت بی اعتبار سازی ارتش روسیه نیز در نظر گرفته شود. اقدامی که در نوع خود می‌تواند مجازاتی همراه با جریمه نقدی به اندازه ۵۰ هزار روبل و یا حتی در برخی موارد تا ۱۵ سال حبس را به دنبال داشته باشد».
خبرگزاری فارس نوشت: با توجه به رفتار و واکنش های چند سال اخیر علی کریمی و به ویژه در موضوع فوت مهسا امینی و حمایت تمام قد اصلاح‌طلبان و شبکه ضد انقلاب از وی، به نظر می‌رسد که تصمیم جدید ضدانقلاب معرفی کریمی به عنوان رهبر جدید اپوزیسیون باشد.
امیر قلعه‌نویی تصمیم گرفت بازوبند کاپیتانی گل‌گهر را به دروازه‌بان تیمش بدهد.
امیر قلعه‌نویی تصمیم گرفت بازوبند کاپیتانی گل‌گهر را به دروازه‌بان تیمش بدهد.
قرارداد مهدوی کیا با فدراسیون فوتبال تا پایان شهریور است و باید دید با توجه به تغییرات فدراسیون، چه تصمیمی درباره تیم امید اتخاذ خواهد شد.
میرشاد ماجدی، سرپرست فدراسیون فوتبال تصمیم‌گیری در مورد وضعیت مهدی مهدوی کیا در تیم امید را به بعد از برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال محول کرده است.
میرشاد ماجدی، سرپرست فدراسیون فوتبال تصمیم گیری در مورد وضعیت مهدی مهدوی کیا در تیم امید را به بعد از برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال محول کرده است.
حسینی با بیان اینکه مقرر است مرجع اعلام اخبار در مورد سهام عدالت سازمان خصوصی‌سازی باشد، بیان کرد: مطالبه سازمان بهزیستی این است که افرادی که سهام عدالت نگرفته‌اند و قرار است از این پس به آنها سهام تخصیص یابد، برمبنای ارزش روز به آنها سهام داده شود.
مصوبه اخیر مجلس شورای اسلامی پیرامون اصلاح قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری، دارای نکات مثبت و منفی است. یک نکته مثبت آن اعطای صلاحیت دیوان عدالت برای رسیدگی به دعوی مربوط به دانشگاه آزاد، به عنوان یک موسسه عمومی غیر دولتی است. این به یک معنا به عنوان گسترش حقوق شهروندی و توسعه قلمرو اصل ۳۴ قانون اساسی، مبنی بر حق دادخواهی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ