امیر قلعه‌نویی بار دیگر نام چندین بازیکن را برای اولین مرتبه در لیست تیم ملی قرار داده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کیوهین و یتس هر دو تاکید می‌کنند که در بریتانیا و آمریکا اختلافات سیاسی به شکاف‌های قبیله‌ای تبدیل شده اند. حامیان و مخالفان برگزیت (خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا) در خوشه‌های مجزا زندگی می‌کنند. جمهوری خواهان و دموکرات‌ها همدیگر را به مثابه افرادی بد می‌بینند و نه به عنوان آمریکایی‌هایی که عقایدشان متفاوت است. این طرف‌های متضاد با یکدیگر غریبه شده اند.
به تازگی در سایت‌های تبلیغاتی، آگهی‌های عجیب دیگری باب شده که در نوع خود بی‌سابقه هستند، آگهی‌هایی که مربوط به میهمانی‌های شبانه و یا دورهمی‌های دوستانه است. البته با حضور خانواده!
نخستین نمایشگاه فناوری ها و محصولات محرومیت زدا (آبادیران) با معرفی و تقدیر از برترین طرح‌های دانش بنیان محرومیت‌زدا و غرفه‌های برتر از لحاظ تفاهم‌نامه‌های منعقد شده خاتمه یافت.
بازیکنان وستهم همراه با هواداران خود قهرمانی در لیگ کنفرانس اروپا را جشن گرفتند.
پروین عابدی برای خودش یک پا استاد مکانیک هم هست. او هم مثل مردها برای به دست آوردن یک لقمه نان حلال تاریکی و تنهایی جاده‌های ترانزیت را انتخاب کرده است؛ بچه‌هایش به مادرشان افتخار می‌کنند و آرزو داشتند آن‌قدر پولدار بودند که برایش یک کامیون می‌خریدندتا به جای کار کردن و زحمت‌کشیدن روی ماشین غریبه‌ها برای خودش کار کند.
بعدازظهر امروز (پنج شنبه) سردار اسماعیل قاآنی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران از غرفه‌های مختلف سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بازدید کرد.
نام چهار بازیکن استقلال در فهرست این تیم مقابل مس رفسنجان قرار نمی‌گیرد.
قائم مقام سی و چهارمین نمایشگاه کتاب گفت: آماده‌سازی نمایشگاه از دوشنبه گذشته انجام شده است و امسال ناشران در دریافت غرفه و حضور در نمایشگاه کتاب بهتر عمل کردند و از روز گذشته ناشران در حال مراجعه و انتقال تجهیزات غرفه‌های خود هستند. امیدواریم با حضور اصحاب رسانه و ۷۰ دستگاه همکار در این دوره از نمایشگاه کتاب شاهد یک رویداد فرهنگی خوب باشیم.
سلطان غیبت‌های طولانی در فوتبال ایران دوباره به روزهای اوج خودش در پرسپولیس برگشته است.
عیسی آل‌کثیر - سلطان غیبت‌های طولانی در فوتبال ایران - دوباره برگشته و دوباره دارد روزهای اوج خودش را در پرسپولیس تکرار می‌کند.
با توجه به اینکه رسانه‌های اجتماعی، دوستان، خانواده و حتی غریبه‌ها سعی می‌کنند به ما بگویند چگونه کارهایمان را انجام دهیم و چگونه مادری کنیم، فهمیدن اینکه چگونه یک مادر خوب باشیم می‌تواند گیج کننده و خسته کننده باشد. در این مقاله دلایلی می‌آوریم که نشان میدهند شما بهتر از آنچه تصور میکنید مادری میکنید.
یک وب سایت روسی نوشت که داستان مصدومیت دو ستاره مطرح تیم ملی این کشور مشکوک و شبیه به توطئه است.
خواهرزنم در کشاکش طلاق که بود با مردی در اطراف دادگاه آشنا شده که خودش را مشاور معرفی کرده بود. او بعد از طلاق، این مرد شیاد را به همسرم معرفی کرده بود تا خصوصیات مردانی را که به همسرانشان خیانت می‌کنند، به او بیاموزد. این ماجرا را زمانی فهمیدم که همسرم مدام سرگرم گوشی تلفن بود و با مرد غریبه‌ای پیامک بازی می‌کرد یا به صورت کوتاه و رمزآلود با وی به صورت تلفنی سخن می‌گفت.
جواد انصافی تعریف می‌کند در تهران رسم بر این بود که اگر کسی محله‌اش را عوض می‌کرد حتماً باید یک‌بار چهارشنبه آخر سال در مراسم قاشق‌زنی شرکت می‌کرد. این کار ابعاد روان‌شناختی داشت. حضور فرد تازه‌وارد در مراسم قاشق‌زنی یادآور کمک به متکدیان و نیازمندان بود. در واقع کسی که در این مراسم شرکت می‌کند، هرچند چهره‌اش را با چادر پوشانده و ناشناس است، اما باید سختی دست درازکردن در مقابل غریبه‌ها از سر نیاز را درک کند.
فیلم مستند «عملیات بزرگ» در یکی از غرفه‌های نمایشگاه وزارت اطلاعات به نمایش در آمد، این عملیات برای خرابکاری در یکی از مراکز صنعتی اصفهان توسط دیوید بارنیا رئیس موساد طراحی شده بود و عناصر کومله مسئول اجرای آن بودند که آن‌ها قبل از انجام عملیات در دام افتاده و این عملیات به شکست انجامید.
قابل تصور نبود که امید نورافکن در روز غیبت‌های ادامه دار مانوئل فرناندز، فقط چند دقیقه فرصت بازی مقابل هوادار به دست بیاورد.
وزیر آموزش و پرورش درباره غیبت‌های دانش آموزان از مدارس در روز‌های اخیر گفت: همکارانم دانش‌آموزان را مراعات می‌کنند به جهت اینکه اولیاء خیلی نگران بودند. البته نمونه تدریس‌ها را داریم و همکارانم معلمان را راهنمایی می‌کنند و ان‌شاءالله این دانش آموزان هم به آموزش حضوری برگردند.
گردهمایی جمعی نامأنوس با سیاست و فاقد گفتمان از فوتبالیست و بازیگر گرفته تا تجزیه‌طلب و سلطنت‌طلب در نمایشی تکراری از رسانه‌های غربی بیش از آنکه اثرگذار باشد به یک سیرک سرگرم‌کننده شبیه بود.
غیبت‌های طولانی ساره جوانمردی در اردوهای تیم ملی پاراتیراندازی ابهامات زیادی پیرامون او ایجاد کرده؛ اگر چه رئیس انجمن مربوطه تاکید دارد موضوع ارتباطی به خداحافظی یا اختلاف نظر ندارد.
غیبت‌های طولانی ساره جوانمردی در اردوهای تیم ملی پاراتیراندازی ابهامات زیادی پیرامون او ایجاد کرده؛ اگر چه رئیس انجمن مربوطه تاکید دارد موضوع ارتباطی به خداحافظی یا اختلاف نظر ندارد.
رئیس فدراسیون بسکتبال با تاکید بر اینکه رفت و آمدهای سرمربی تیم ملی خللی در برنامه‌های این تیم ایجاد نمی‌کند در مورد لیگ برتر و برخی اتفاقات پیرامون این مسابقات توضیح داد.
فاطمی‌امین، وزیر صمت در نمایشگاه «اتوموبیلیتی» روسیه گفت: مسئولین وزارت صنعت روسیه در غرفه‌های مختلف ابراز تمایل کردند و خواستار قطعات تولید شده ایرانی بودند.
مشاور رسانه‌ای تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای در واکنش به مقاله اخیر روزنامه گاردین علیه ایران تاکید کرد: گول زبان سیاسی غربی‌های نژادپرست را نخورید.
حضرت محمد (ص) فرمود: «هر بنده روزه‌‏دارى که دشنام داده شود در مقابل آن گوید، درود خدا بر تو. من روزه هستم مگر اینکه خداوند تبارک و تعالى گوید بنده روزه‏‌دار من به من پناه آورده، او را از آتش جهنم پناه داده و وارد بهشت کنید.» امام صادق (ع) فرمود: «خداوند روزه را واجب کرد تا ثروتمند و فقیر یکسان باشند.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ