اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ستاره سابق پرسپولیس دوست نداشت تحت هیچ شرایطی با یحیی گل‌محمدی روبه‌رو شود.
کریم باقری می‌گوید خبر جدیدی درباره بازگشت او به جمع کادر فنی پرسپولیس وجود ندارد.
اخیراً شایعه‌ای در فضای مجازی در سطح گسترده‌ای پخش شد که قرار است قیمت بنزین افزایش یابد یا سه نرخی شود. بعد معلوم شد که خبر از یک سایت قلابی بوده و چندین مقام دولتی و رسانه رسمی ناگزیر شده‌اند که به شدت آن‌را تکذیب کنند.
بحث محل خدمت همان شایعه‌ای است که چند‌سالی دردسرساز شده و روی صدور ویزای آمریکا اثرگذار است. پیش از این عنوان شده بود که در قوانین جدید، آمریکایی‌ها به ایرانی‌هایی که خدمت سربازی‌شان را در سپاه انجام داده‌اند، به‌سختی ویزا می‌دهد.
طی ساعات اخیر شایعه‌ای جنجالی حول نام کنعانی‌زادگان شکل گرفته که پیگیری‌ها نشان می‌دهد صحت ندارد.
طی ساعات اخیر شایعه‌ای جنجالی حول نام کنعانی‌زادگان شکل گرفته که پیگیری‌ها نشان می‌دهد صحت ندارد.
شایعه‌ای جدید می‌گوید سامسونگ مشغول همکاری با گوگل است تا اپ‌های این شرکت هم برای گوشی آینده‌اش بهینه شوند. این اپ‌ها شامل مواردی مانند مپس، یوتوب و Messages می‌شود؛ بنابراین خریداران گلکسی زد فلیپ ۵ می‌توانند بدون بازکردن دستگاه، پیام ارسال کنند، ویدیو ببینند و مسیر خود را دنبال کنند.
در روز‌های اخیر شایعه‌ای در تبریز منتشر شده که تراکتور علاقه‌مند به جذب سامان قدوس است.
مدیرعامل شمس آذر قزوین به شایعه مربیگری وریا غفوری پاسخ داد.
مهاجم تیم پرسپولیس به شایعه‌ای که درباره او مطرح شده بود واکنش نشان داد.
برخی نمایندگان مجلس در حالی برای شفاف‌سازی آرای خود داوطلبانه اقدام کرده‌اند که طرح شفافیت هنوز در مجمع تشخیص مصلحت در پروسه قانون‌گذاری گیر افتاده و منتقدان و مخالفان سرسختی مقابل خود دارد.
به تازگی درباره آینده مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن شایعه‌ای منتشر شده است که البته قبول احتمال رخ دادن آن بسیار ضعیف به نظر می‌رسد.
بعد از مطرح شدن نام یک ایرانی به عنوان خریدار تاتنهام، شایعه پیوستن طارمی به این تیم نیز منتشر شد و اکنون به گوش رسانه های پرتغالی رسیده است.
اینطور به نظر می‌رسد که هروه رنار بعد از یک دوره موفق در تیم ملی عربستان دیگر سرمربی این تیم نخواهد بود.
یک رسانه یونانی از تلاش مهدی ترابی ملی پوش پرسپولیس برای جدایی از این تیم و انتقال به لیگ یونان پرده برداشت.
در حالی که بعضی از رسانه‌های روسی مدعی شدند سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران قصد دارد به باشگاه سوچی برود، مدیر برنامه سردار این خبر را تکذیب کرد.
در اطلاعیه روابط عمومی دانشگاه تهران آمده است: شایعه‌ای مبنی بر ورود فردی مسلح به یکی از خوابگاه‌های دانشگاه تهران از سوی برخی کاربران شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است. گزارش‌گیری معاونت دانشجویی و اداره‌کل حراست دانشگاه تهران از خوابگاه‌های دانشگاه حاکی از کذب بودن این شایعه بوده و وضعیت در خوابگاه‌های دانشگاه تهران عادی است.
روز گذشته شایعه‌ای در فضای مجازی در خصوص مسلمان شدن دیدیه دروگبا، مهاجم سابق تیم چلسی منتشر شد.
عصر دیروز شایعه‌ای مبنی بر بلند شدن صدای آژیر زندان قزلحصار در فضای مجازی پیچید. در این ویدیو ماجرای این اتفاق و شایعه واکاوی شده است.
اختلاف در تیم ملی؛ شایعه‌ای که مهر تایید پای آن نخورد اما سردار آزمون تکذیبش کرد تا پرونده‌اش فعلا بایگانی شود.
این روزها شایعه‌ای در شبکه‌های اجتماعی و برخی رسانه‌ها در حال دست به دست شدن است. شایعه‌ای که از انتصاب علی لاریجانی به عنوان رئیس هیأت عالی حل اختلاف و تنظیم روابط قوا خبر می‌دهد.
پرواضح است که در همین زمان اندک، شایعه‌ها درباره قرارداد کی‌روش زیاد است. هنوز چیزی روی کاغذ نیامده و قاعدتا نمی‌شود به این موارد استناد کرد؛ با‌این‌حال، خوب است قبل از نهایی‌شدن هر چیزی یا قبل از پیاده‌شدن بند‌های این قرارداد روی کاغذ، بند «محرمانه»‌بودن جزئیات قرارداد قید نشود. به‌هر‌روی، یک پای این قرارداد فدراسیون فوتبالی است که مهدی تاج ریاستش را بر عهده دارد. او در بستن قرارداد شاهکار می‌کند! مارک ویلموتس بلژیکی گواه خوبی است.
متهم گفت: آن شب وقتی فهمیدیم زن همسایه هنوز بازنگشته شیشه مصرف کردیم و بعد با کلیدی که از خانه شاکی قبلاً سرقت کرده بودیم وارد خانه شدیم. در حال خالی کردن وسایل و انتقال آن به داخل خانه‌مان بودیم که ناگهان صاحب‌خانه سر رسید.
دفتر نشر معارف انقلاب اعلام کرد: پیرو انتشار شایعه‌ای در فضای مجازی توسط یکی از افراد در رابطه با ترور بیولژیک امام خمینی و ادعای آگاه شدن آیت الله هاشمی رفسنجانی از این موضوع، به اطلاع می‌رساند این ادعا فاقد صحت است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ