یک نماینده مجلس با انتقاد نسبت به تصمیمات شورای رقابت گفت: نگاه دستوری شورای رقابت به خودرو نارضایتی خودروسازان و بلاتکلیفی خریداران را به دنبال داشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کادر فنی پرسپولیس دنبال هماهنگی بیشتر بین بازیکنان خود برای ادامه رقابت های لیگ برتر است.
مربی گلرهای برزیلی پرسپوليس از وضعیت شکل گرفته حول پست دروازه‌بانی این تیم ناراضی است و به همین منظور در باشگاه حضور یافت.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از عملکرد نقل و انتقالاتی باشگاه در جذب بازیکن و تمدید قراردادها به هیچ وجه راضی نیست.
سردار آزمون، ملی‌پوش ایرانی تیم فوتبال بایرلورکوزن ممکن است از این تیم آلمانی جدا شود.
آئورلیو دی لورنتیس و ناپولی رودی گارسیا را به عنوان سرمربی جدید معرفی کردند، انتصابی که مورد استقبال هواداران باشگاه قرار نگرفت.
ابراهیما کوناته، مدافع لیورپول از مدیران این باشگاه خواست چند بازیکن جدید بخرند. لیورپول در این تابستان چند بازیکن را از دست داده است.
نتایج جدیدترین نظرسنجی منتشرشده در آمریکا نشان می‌دهد که آمریکایی‌ها به شدت از آینده کشور و و روند صعودی نرخ تورم نگران هستند.
لائوتارو مارتینز و فرانسیسکو آچربی، ستاره‌های اینتر، معتقدند که علی‌رغم پیروزی 2-0، تیم‌شان کار میلان را تمام نکرد.
سرمربی استقلال از ادامه فعالیت برخی نزدیکان فتح‌الله‌زاده در باشگاه ناراضی است.
یک روزنامه آلمانی نوشت که وزیر دفاع این کشور با اقدامات خود از زمان روی کار آمدن، موجی از نارضایتی‌ها را در میان نظامیان باعث شده است.
رایان گراونبرخ، بازیکن هلندی بایرن مونیخ، از وضعیتش در این تیم رضایت ندارد و خروج از جمع باوارایی‌ها رد نمی‌‎کند.
انتشار نام تعداد زیادی از مربیان فعال فوتبال ایران برای هدایت تیم ملی تعجب بسیاری از ناظران را برانگیخت.
تغییرات گسترده پپ گواردیولا در ترکیب منچسترسیتی و نیمکت‌نشینی چند ستاره از جمله کوین دی‌بروینه در مقابل تاتنهام هواداران سیتی را شگفت‌زده کرده است.
رییس هیات عامل ایدرو با اشاره به بازدید کاملا سرزده رییس جمهوری و اظهار نارضایتی ایشان درخصوص وضعیت تولید خودرو ناقص که منجر به ابلاغ دستور هشت‌بندی شد، تصریح کرد: جای خوش‌حالی دارد که بسیاری از بندها اجرا شده و خودروهای کف با وجود این‌که تاکید شده بود براساس شرایط تولید امکان توقف تولیدات دو هفته در پارکینگ‌ها وجود دارد، امروز به جایی رسیده که حتی یک خودرو ناقص هم از خط تولید ایران خودرو خارج نمی‌شود.
ساکنان شهرک صهیونیست نشین اسدود در اطراف نوار غزه از قطع مکرر برق در این منطقه شکایت کرده و مقامات صهیونیست را ناتوان توصیف کردند.
دعوت دنی آلوس، مدافع برزیلی، برای حضور در جام جهانی 2022 قطر باعث شده است که بسیاری به این تصمیم تیته اعتراض کنند.
عضو شورای شهر تهران گفت: اهالی و شهروندان مناطق تهران از ایجاد مسیر دوچرخه سواری ناراضی هستند.
بنجامین پاوارد، مدافع فرانسوی بایرن مونیخ، در مسیر جدایی از این باشگاه قرار گرفته است.
تصمیمی که سرمربی تیم فوتبال استقلال گرفته است به مذاق برخی مسئولان این باشگاه خوش نیامده و به آن اعتراض کرده اند.
معاون اقتصادی رئیس‌ جمهور گفت: گلایه رهبر معظم انقلاب اسلامی به واسطه نارضایتی مردم بود و این مسئله باعث تحرک جدی در خودروسازی کشور شد.
معاون اقتصادی رئیس‌ جمهور گفت: گلایه رهبر معظم انقلاب اسلامی به واسطه نارضایتی مردم بود و این مسئله باعث تحرک جدی در خودروسازی کشور شد.
محسن رضایی گفت: گلایه رهبر معظم انقلاب اسلامی به واسطه نارضایتی مردم بود و این مسئله باعث تحرک جدی در خودروسازی کشور شد.
زاوه با اشاره به اینکه دولت هر کاری می‌کند تا زیر بار اشتباه خود نرود، اظهار داشت: در حالی که دولت چند سال گذشته مدام بر روی قیمت گذاری در خودرو اصرار می‌ورزید، این موضوع نتیجه‌ای جزء نارضایتی تمامی ذینفعان از این وضعیت نداشته است، به طوریکه از یک طرف شاهد هستیم دولت با فشار بر روی خودروسازان موجبات تولید همراه با زیان محصولات دو خودروساز بزرگ را رقم زده، آن‌ها نیز در چنین وضعیتی با زیان انباشته بسیار وحشتناکی روبرو هستند که در نهایت هزینه این موضوع را نیز مردم باید بپردازند.
امروز بیستم اردیبهشت ماه، مصادف با «سه‌شنبه‌های نظارتی» مجلس که قرار است نمایندگان در صحن علنی مجلس طبق روال، موارد نظارتی ازجمله سوال از وزرا و تحقیق و تفحص را در دستور کار خود قرار دهند با حضور وزیر امور خارجه و پاسخگویی وی در پشت تریبون مجلس درباره موضوعاتی همچون سدسازی ترکیه روی رودخانه‌های دجله و ارس آغاز به کار کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ