یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: صحبت‌های رئیس جمهور با هوشمندی در راستای ایجاد وحدت و یکپارچگی و پرهیز از به رسمیت شناختن هرگونه اختلاف و دودستگی اجتماعی بود؛ مانند پدری دلسوز و مقتدر برای خانواده بزرگ ایرانی.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرماندار منطقه دوکان در اقلیم کردستان عراق از حمله پهپادی جدید به این منطقه و زخمی شدن دو نفر بر اثر آن، خبر داد.
مدیران باشگاه نساجی از تشکیل دو تیم جدید در این باشگاه خبر دادند.
حدود دو هفته پس از برگزاری نشست جنجالی وزیر خارجه ایران و عربستان، وزارت خارجه از انتصاب مدیرکل جدید تشریفات این وزارتخانه خبر داده است. مشخص نیست این تغییر با ناهماهنگی‌های خبرساز در نشست وزیران خارجه ایران و عربستان مرتبط است یا خیر.
وزارت خزانه داری آمریکا از تحریم دو شهروند نیجریه ای و عراقی و ۱۵ نفتکش حامل پرچم پاناما به اتهام همکاری با شرکت ملی نفت ایران و دور زدن تحریم ها علیه تهران خبر داد.
وبگاه شورای اروپا با انتشار بیانیه‌ای از اعمال هشتمین بسته تحریمی اتحادیه اروپا علیه پنج فرد و دو نهاد ایرانی با ادعای دست داشتن در «نقض حقوق بشر» خبر داد.
جوان نوشت: باید این نظام دو آموزش‌وپرورشی را از بن خراب کرد. قانون جدید هم نمی‌خواهد که قانون اساسی ما همین را می‌گوید. سرمایه‌ها را باید برد در مدارس. بهترین استعداد‌ها و نوابغ را باید در سر کلاس دبیرستان‌ها و دبستان‌ها نشاند. این کار را ما بسیار بهتر از غرب و شرق عالم می‌توانیم به‌ثمر برسانیم، اما نه با این ساختار و همین فکر‌های خراب!
سفر تبلیغاتی لیونل مسی به عربستان به قدری برای مسئولان پی اس جی و کادر فنی عجیب بود که باعث خشم آنها شده است. اکیپ خبر از تنش و درگیری بین دو طرف داده است.
شرکت ایران خودرو دیزل از آغاز سری جدید پیش‌فروش دو محصول کامیون باری ۱۹۲۴ و کامیونت آرناپلاس از روز شنبه ۲۷ اسفندماه ۱۴۰۱ خبر داد.
ایران خودرو دیزل از آغاز سری جدید پیش‌فروش دو محصول کامیون کشنده فوتون H4 و کامیون کشنده فوتون اتوماتیک H5 از چهارشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ خبر داد.
معاون تحقیقات، طراحی و تکوین محصول ایران خودرو از تجهیز محصولات این گروه صنعتی به دو استاندارد چراغ روشنایی در روز (دی لایت) و چراغ اتوماتیک (چراغ موقعیت عقب و سنسور نور) از ۲۰ اسفندماه خبر داد.
شرکت ایران خودرو دیزل از آغاز سری جدید پیش‌فروش دو محصول پیکاپ فوتون بنزینی اتوماتیک و ون وانا در این هفته خبر داد.
وزیر کشور ترکیه از کشته شدن سه نفر و زخمی شدن بیش از ۲۰۰ نفر دیگر درپی وقوع دو زلزله جدید در این کشور خبر داد.
منابع خبری از وقوع زلزله ای جدید در دو شهر شمال سوریه خبر دادند.
وزیر امور خارجه کشورمان در پاسخ به تماس تلفنی وزیر امور خارجه ایرلند از آمادگی ایران برای برگزاری دور جدید رایزنی‌های سیاسی میان دو کشور خبر داد.
وزارت خارجه کانادا از اعمال تحریم علیه دو شخص و سه نهاد ایرانی به دلایل حقوق بشری خبر داد.
توکلی خواستار رسیدگی مسئولان و متولیان امر به پرونده دو مرکز اشاره شده در شهرستان قائمشهر شد و درباره عضویت اعضای جدید سهام عدالت گفت: برای عضویت چهار میلیون و۶۰۰ هزار سهامدار جدیدی در مرحله اول تامین اعتبار شده است.
سخنگوی نیروهای قسد وابسته به آمریکا از حمله پهپادی امروز ترکیه به مرکز فرماندهی مشترک واشنگتن و قسد در شمال حسکه سوریه و کشته شدن دو نفر از عناصر قسد بر اثر آن خبر داد.
سرپرست شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از آماده به‌کار شدن چهار رام قطار به‌رغم کمبود منابع مالی برای تأمین قطعات و اورهال ناوگان با مدیریت توانمندی‌ها و منابع موجود خبر داد و گفت: آماده به کار شدن دو رام لوکوموتیو و دو رام قطار درون شهری مترو با ۷۰ درصد قطعات داخلی نشان از این دارد که خدمت به شهروندان در شهر زیرزمینی در جریان است.
دو دانشجوی دیگر دانشگاه شریف از چهار دانشجوی بازداشتی باقی مانده که در حاشیه تجمعات بیرون از دانشگاه دستگیر شده بودند، با تلاش و پیگیری مسئولین دانشگاه آزاد شدند.
گویا هیاهو بر سر سری آیفون 14 تمامی ندارد و این بار خبر می رسد که دو مدل آیفون 14 پرو مشکل لرزش دوربین دارد.
یحیی گل‌محمدی امیدوار است کمیته استیناف محرومیت او را مورد بخشش قرار دهد.
یک مسئول در وزارت خارجه روسیه به موضع گیری درباره شرایط دو نیروگاه هسته ای اوکراین پرداخت و  از تمایل شدید مسکو برای حفاظت از نیروگاههای هسته ای در اوکراین خبر داد.
به صورت کلی خودرو‌های داخلی هزینه کارشناسی رنگ و بدنه کمتری را به نسب خودرو‌های خارجی و وارداتی برای مشتریان دارند، البته باید در این جا به یک نکته مهم اشاره کرد، کارشناسی رنگ و بدنه علاوه بر اینکه در محل واحد صنفی انجام می‌شود، به صورت اعزام کارشناس به محل نیز وجود دارد، معمولا خودرو‌های لوکس و وارداتی به محل مراجعه می‌کنند، تا با استفاده از وسائل و تجهیزاتی که در در محل کارشناسی وجود دارد، وضعیت رنگ و بدنه خودرو کارشناسی شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ