با توجه به فرا رسیدن سالروز تاسیس شورای نگهبان، سوابق اعضای فعلی شورای نگهبان و فرایند انتخاب آنان را مورد بررسی قرار دادیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حالا که سرخابی‌های سابق در ترکیب سپاهان را شناخته‌ایم، بد نیست نگاهی به نقطه مقابل این ماجرا هم بیندازیم!
یکی از بازیکنان سابق منچسترسیتی درباره روش‌های ویژه پپ گواردیولا در تمرین‌ها صحبت کرده و می‌گوید تمرین‌های تیم‌های پپ سخت‌ترین و پرفشارترین تمرین‌های تاریخ فوتبال هستند.
شهردار سابق تهران گفت: «اتاق شهردار دو پنجره دارد که یک پنجره به سمت شمال و یک پنجره به سمت جنوب است و اگر از پنجره شمال به سمت چپ نگاه کنید ساختمان پاستور معلوم است، معتقدم شهرداران تهران خیلی نباید به سمت پاستور نگاه کنند.»
آدبایور عاشق فیلم است و در این خانه سینمای خانگی با صندلی‌های چرمی راحتی هم دارد. یک سالن بدنسازی کاملا مجهز به توپچی سابق اجازه می‌دهد تا در فرم خود باقی بماند و حرفه فوتبالی خود را حفظ کند.
ماسیمو آمبروزینی، ستاره سابق میلان به تمجید از عملکرد ناپولی پرداخت.
خیلی بعید است که به این زودی‌ها بتوانیم نگاهی به داخل کشتی جدید جف بیزوس داشته باشیم. با این حال، گزارش شده است که فضای داخلی این قایق از «اِئوس» (Eos) الهام گرفته شده است. «اِئوس» یک قایق بادبانی ۹۲ متری متعلق به دوست نزدیک بزوس، بری دیلر، موسس و مدیر عامل سابق فاکس، است.
«خجالت‌آور»، «افتضاح» و «رسواکننده». این‌ها کلماتی بودند که گری نویل، کاپیتان سابق منچستر یونایتد پس از عملکرد خجالت‌آور این تیم در شکست هفت بر صفر مقابل لیورپول به زبان آورد.
دو سال از درگذشت ناگهانی علی انصاریان گذشت. این بهانه‌ای برای تجدید خاطره با این مدافع سرسخت سابق پرسپولیسی‌هاست.
مهاجم سابق پرسپولیس و فعلی الشحانیه می‌گوید حسرت گذشته را نمی‌خورد و با نگاه رو به جلو امیدوار است به پیراهن تیم ملی برسد.
بازیکن واموس اندونزی گفت: با توجه به سوابق خوب وحید شمسایی، او قطعاً می‌تواند به تیم ملی کمک کند.
دیوان محاسبات دادگاهی است مالی که مأمور معاینه و تفکیک محاسبات اداره مالیه و تفریغ کلیه حسابداران خزانه بوده و نیز نظارت می‌کند که هزینه‌های معینه در بودجه از میزان معین تجاوز نکند و تغییر و تبدیل نیابد و هر وجهی در محل خود صرف شود و نیز مکلف است در امر معاینه و تفکیک محاسبات ادارات دولتی و جمع‌آوری سند خرج محاسبات و صورت کلیه محاسبات مملکتی اقدام کند.
دیوان محاسبات دادگاهی است مالی که مأمور معاینه و تفکیک محاسبات اداره مالیه و تفریغ کلیه حسابداران خزانه بوده و نیز نظارت می‌کند که هزینه‌های معینه در بودجه از میزان معین شده تجاوز نکند و تغییر و تبدیل نیابد و هر وجهی در محل خود صرف شود و نیز مکلف است که در امر معاینه و تفکیک محاسبات ادارات دولتی و جمع‌آوری سند خرج محاسبات و صورت کلیه محاسبات مملکتی اقدام نماید.
مرتضی پورعلی‌گنجی روی گل دوم استقلال نتوانست جلوی ارسلان مطهری را بگیرد.
محسن کوهکن نماینده سابق مجلس با بیان اینکه زنان کشور ما نجابت دارند، اعلام کرد: با وجود همه تبلیغات دشمن، وقتی اکثریت جامعه را نگاه می‌کنیم، می‌بینیم حجاب دارند. اگر قبلا در خیابان راه می‌رفتم و می‌دیدم برخی زنان یک شالی روی سرشان انداخته و حجاب کامل و صحیحی ندارد، فکر می‌کردم اعتقادی ندارد، امروز اگر همان زن را ببینم باید بگویم استغفرالله، چراکه به حجاب معتقد است، اما تشخیصش این است که در این حد داشته باشد.
دانشگاه امام صادق (ع) میزبان دکتر محسن برهانی استادیار و معاون گروه حقوق جزا و جرم شناسی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران و حجت الاسلام جلیل محبی دکتری حقوق جزا و جرم شناسی از دانشگاه امام صادق و دبیر سابق ستاد امر به معروف و نهی از منکر در مناظره «محاربه در فقه و قانون» بود.
دانشگاه امام صادق (ع) میزبان دکتر محسن برهانی استادیار و معاون گروه حقوق جزا و جرم شناسی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران و حجت الاسلام جلیل محبی دکتری حقوق جزا و جرم شناسی از دانشگاه امام صادق و دبیر سابق ستاد امر به معروف و نهی از منکر در مناظره «محاربه در فقه و قانون» بود.
ستاره سابق تیم ملی هلند و باشگاه بارسلونا معتقد است سه تیم برزیل، فرانسه و اسپانیا مدعیان جدی کسب عنوان قهرمانی در جام جهانی ۲۰۲۲  به شمار می روند.
رئیس جمهور سابق آمریکا ۱۵ نوامبر (۲۴ آبان) به طور رسمی نامزدی خود را برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ اعلام کرد؛ اما بد نیست به نظر خانواده وی درباره این اقدام نگاهی بیندازیم!
«جک ویلشر» بازیکن سابق باشگاه آرسنال ترکیب تیم ملی انگلیس مقابل ایران در جام جهانی قطر را پیش بینی کرد.
این ویژه‌برنامه سعی در نگاهی متفاوت به پشت‌پرده‌های رسانه‌ای اتفاقات اخیر داشته و تا کنون میزبان مهمانانی از جمله علی علیزاده، داریوش سجادی و ‌.. بوده است.
امیر حسینی، پاسور سابق تیم‌ ملی والیبال، معتقد است هیچ فدراسیونی به اندازه والیبال به تیم‌های ملی‌اش بها نمی‌دهد.
عضو سابق هیات اجرایی کمیته ملی المپیک گفت: برخی اوقات در مجمع صحبت‌هایی می‌شود که جواب می‌دهیم و جواب می‌گیریم، اینها نمک مجامع است و نمی‌توانیم بنشینیم و یکدیگر را نگاه کنیم.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ