زینب موسوی کمدین مشهور ایرانی، ملقب به امپراطور کوزکو که سال گذشته در ایام ناآرامی‌های کشور به دنبال انتشار چند ویدئوی طنز انتقادی بازداشت شده و در نهایت با قید وثیقه آزاده شده بود، از ازدواج خود خبر داده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سال گذشته مشخص شد که بهرام رادان با مینا مختاری، بلاگر فعال سبک زندگی و مد و فشن ازدواج کرده است. ۱۹ تیر مراسم عروسی این زوج برگزار شد و امروز تصاویر ازدواج آن‌ها منتشر شد.
بن افلک بازیگر ۵۰ ساله و جنیفر لوپز ستاره ۵۳ ساله یکشنبه شب برای شامِ عاشقانه بیرون رفتند تا اولین سالگرد ازدواج خود را جشن بگیرند.
یک ابزار قدرتمند تصویرسازی مبتنی بر هوش مصنوعی به تازگی چهره احتمالی نوزاد حاصل از ازدواج یک انسان و یک آدم فضایی را به تصویر کشیده است که در ادامه مشاهده خواهید کرد.
جشن ازدواج در ترکیه به ویژه در مناطق شرقی و کرد نشین آن و در میان خانواده های ثروتمند، با هدایای نقدی و طلایی قابل توجه همراه است.
رضا گلزار در صفحه اینستاگرام خودش یک استوری منتشر کرد که در میان کاربران فضای مجازی مورد توجه قرار گرفت.
پس از پایان لیگ بیست و دوم مدافع استقلال تصمیم به ازدواج گرفته است.
متهم پس از حضور در پلیس فتا تهران بزرگ از موضوع اظهار بی اطلاعی می‌کرد، اما پس از روبه رویی با شاکی لب به اعتراف گشود و اظهار داشت قصد ازدواج با شاکی را داشتم، اما وی قبول نکرد و بعد از آشنایی با شخصی دیگر، به ارتباط با بنده ادامه نداد و من هم برای تلافی و انتقام از وی با ایجاد صفحه جعلی با نام و مشخصات وی دست به این اقدام زدم.
پس از انتشار تصویر مراسم ازدواج مهاجم تیم ملی ایران، این بار ویدویی از این مراسم منتشر شده است. نکته جالب این مراسم این است که سردار آزمون و همسرش در جشن حضور ندارند و به صورت ارتباط ویدیویی در آن شرکت کرده‌اند!
حمید معصومی نژاد تصاویری را از داخل پادگان نظامی واتیکان برای اولین بار منتشر کرد. سرباز واتیکان تا ۵ سال حق ازدواج ندارد.
در گزارش حضور رئیس جمهور عراق در تهران که توسط ذبیح پور از بیست و سی پخش شد، تصویر این خبرنگار با حلقه‌ای در دست چپ، توجه کاربران فضای مجازی را جلب کرد.
نامزد رونالدو خواهرش ایوانا بسیار به هم نزدیک هستند و به تازگی تصاویری از این دو خواهر در حال خرید در عربستان سعودی منتشر شد. جالب اینکه خواهر جورجینا هم با دوست رونالدو ازدواج کرده است.
مهدی قایدی ستاره آبی‌پوشان در بخشی از تمرین مقابل دوربین باشگاه قرار گرفت. او کنار صالح حردانی دیگر بازیکن جنوبی استقلال با یک فیگور خاص حلقه ازدواج خود را به نمایش گذاشت.
اگر زنی در محل کار پیشنهاد نامشروعی از سوی همکار خود دریافت کند، می‌تواند علیه آن فرد شکایت کند و آن فرد از کار دولتی خود اخراج خواهد شد. فرستادن تصاویر و مطالب مستهجن برای زنان بدون رضایت آن‌ها نیز جرم خواهد بود. تصویربرداری از زنان حین اعمال جرم علیه آن‌ها خود جرم خواهد بود.
اولین امپراتور کشور، جیمو، یک شخصیت افسانه‌ای است که گمان می‌رود از نوادگان الهه خورشید آماتراسو باشد. خانواده سلطنتی ژاپن به دنبال انتقال ژن‌های اجداد خود و حفظ پیوند الهی بوده‌اند. سرنوشت پرنسس توشی به محض تولد مهر و موم شد. او هرگز نمی‌توانست به تاج و تخت بنشیند و فقدان نجیب زادگان واجد شرایط برای ازدواج به این معنی بود که انتخاب ازدواج او عواقب تغییر دهنده بزرگی در زندگی او خواهد داشت. اگر پرنسس توشی تصمیم بگیرد که ازدواج نکند، باید یک دوشیزه مقدس شود.
در این مراسم برخی از هم‌تیمی‌ها و دوستان دوران بازی او نیز حضور داشتند تا شبی خاطره‌انگیز برای کاپیتان سرخ‌ها شکل دهند.
آقای مجومدار درخصوص ارتباطش با بادکنک هایش گفت: «آن‌ها از طریق رویا‌ها و تله پاتی با من صحبت می‌کنند. بادکنک‌ها باید آزادی و فرصت دیدن جهان را داشته باشند و به همین دلیل است که من با آن‌ها همه جا می‌روم.»
گرانترین حلقه نامزدی هم تضمینی برای پایداری عشق نیست، ولی حتی اگر عشق، جاودانه نباشد، الماس این حلقه‌ها همچنان ارزشمند می‌مانند، مانند گردنبند دریک، که از الماس حلقه‌های نامزدی عشق‌های شکست خورده‌اش ساخته بود.
سردار آزمون که مدت‌هاست رابطه عاشقانه خود را با آناهیتا کریمی ۳۰ ساله در فضای مجازی علنی کرده است، این بار با خبر ازدواج رسمی تیتر اول رسانه‌ها شد.
یک پژوهش، با بررسی روندهای آماری رابطه سهم جامعه جوان از فعالیت‌های اقتصادی را به تصویر کشیده است. این آمارها تایید می‌کند که یکی از ریشه‌های اصلی رویدادهای اخیر، جاماندگی جمعیت جوان از فعالیت‌های اقتصادی بوده است.
در قرن نوزدهم اغلب زنان با لباسی ازدواج می کردند که در موقعیت های دیگر هم بتوانند آن را بپوشند. تب لباس عروس سفید را بعدها فیلم های هالیوودی به وجود آوردند که در آن ها زوج ها تا پایان عمر به خوبی و خوشی با یکدیگر زندگی می کردند. اما تنها خانواده های ثروتمند استطاعت خرید لباس عروس سفید را داشتند. تازه از دهه ی ۱۹۵۰ بود که مردم طبقه متوسط شروع به استفاده از لباس عروس سفید کردند، آن هم به لطف افزایش تولید اجناس ارزان قیمت تر در دوره ی شکوفایی انفجاری پس از جنگ جهانی دوم.
مردی به طور تصادفی حلقه ازدواجی قرون وسطایی و کمیاب را کشف کرد که ارزش تخمینی آن ۴۷۰۰۰ دلار (حدود یک میلیارد و ۴۸۰ میلیون تومان) ارزیابی شده است. دیوید بورد، شهروند انگلیسی وقتی برای اولین بار این حلقه طلای کوچک را با فلزیاب خود در نزدیکی روستایش پیدا کرد، به آن اهمیت نداد.
زن ۴۸ ساله‌ گفت: شب حادثه وقتی از بیرون به خانه بازگشتیم من ماجرای زن غریبه را دوباره پیش کشیدم و از همسرم توضیح خواستم، اما او مانند همیشه موضوع را انکار کرد. واتس اپ را در گوشی تلفن باز کردم و تصاویر را به او نشان دادم! «محمد جواد» که دیگر نمی‌توانست آن عکس‌ها را منکر شود رو به من کرد و با قیافه‌ای حق به جانب گفت: درست است! من آن زن را دوست دارم و تو را نمی‌خواهم! قصد دارم با آن زن برای چهارمین بار ازدواج کنم!
‌کاخ باکینگهام اعلام کرد که ملکه الیزابت دوم، با سابقه‌ترین فرمانروای بریتانیا، پس از ۷۰ سال سلطنت در ۹۶ سالگی درگذشت. ملکه الیزابت دوم رکورددار بیشترین طول عمر و دوره سلطنت در میان فرمانروایان انگلستان طی هزار سال گذشته بوده است. او به طور غیر منتظره‌ای زمانی که ۲۵ سال داشت پس از مرگ پدرش جورج ششم، در سال ۱۹۵۲ به سلطنت رسید. در دوران سلطنت او بریتانیا و قلمروی مشترک‌المنافع شاهد تغییرات اجتماعی زیادی بودند. او پنج سال پیش از عهده‌دار شدن مقام سلطنت، با دوک ادینبورگ ازدواج کرد. حاصل این ازدواج، چهار فرزند، هشت نوه و هفت نتیجه است. با درگذشت ملکه الیزابت دوم، چارلز، پسر بزرگ او پادشاه جدید بریتانیا است.
حاجیه شاهزاده خانم پس از به سرانجام نرسیدن ازدواجش با ناصرالدین شاه تصمیم به عزیمت به مکه و عتبات می‌گیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ