مردی به طور تصادفی حلقه ازدواجی قرون وسطایی و کمیاب را کشف کرد که ارزش تخمینی آن ۴۷۰۰۰ دلار (حدود یک میلیارد و ۴۸۰ میلیون تومان) ارزیابی شده است. دیوید بورد، شهروند انگلیسی وقتی برای اولین بار این حلقه طلای کوچک را با فلزیاب خود در نزدیکی روستایش پیدا کرد، به آن اهمیت نداد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روسیه از زرهکوب جدید خود در نمایشگاه army ۲۰۲۳ رونمایی کرد؛ این زرهکوب بر اساس شاسی طویل شده خودرو جنگی پیاده نظام BMD-۴ توسعه یافته است و از پیشران چند سوختی ۶۰۰ اسب بخاری UTD-۳۲ که نسخه بروز شده پیشران چند سوختی UTD-۲۹ (استفاده شده در خانواده BMP-۳ و BMD-۴ M) است بهره میبرد و سیستم انتقال قدرت آن نیز کم و بیش مشابه خودرو جنگی پیاده نظام BMP-۳ است.
یک کوزۀ سفالی حاوی بقایای یک فرد جوانِ قربانی‌شده، اخیرا در یک سایت باستانی در مکزیک از زیر خاک بیرون آورده شده؛ یک حلقۀ یشمی نیز در این کوزه وجود دارد که معنا و اهمیت آن هنوز معلوم نیست.
محمدرضا گلزار سوپراستار سینمای ایران، تصویری از خود با موهایی نامرتب و حالتی خسته در استوری اینستاگرام خود منتشر کرد.
جرم مشتری ۲٫۵ بار از مجموع جرم دیگر سیاره‌های منظومهٔ شمسی بیشتر است. جرم مشتری ۳۱۸ بار بیشتر از جرم زمین است. قطر آن ۱۱ برابر قطر زمین است. مشتری می‌تواند ۱٬۳۰۰ زمین را در خود جای دهد. میانگین دوری آن از خورشید در حدود ۷۷۸ میلیون و ۵۰۰ هزار کیلومتر است یعنی بیشتر از ۵ برابر دوری زمین از خورشید. ستاره‌شناسان با تلسکوپ‌های برپاشده در زمین و ماهواره‌هایی که در مدار زمین می‌گردند به بررسی مشتری می‌پردازند.
اسن یکی از شهر‌های ایالت نوردراین-وستفالن آلمان می‌باشد که در مرکز منطقه رور قرار دارد و رودخانهٔ رور از میان محله‌های کوپفادره، هایزینگن، فیشلاکن و وردن می‌گذرد و دریاچه بالدنای زه را در جنوب این شهر تشکیل می‌دهد.
این جانور دست‌ها و پنجه‌هایی شبیه به شخصیت ادوارد دست‌قیچی دارد. رودریگو مولر، دیرینه‌شناس در دانشگاه سانتا ماریا در برزیل، می‌گوید: «این دست‌ها و پنجه‌ها برای شکار یا بالارفتن از درختان کاربرد داشته‌اند.»
مه لقا باقری همسر جواد عزتی ساعاتی قبل تصویری از استایل خاص و تیپ مردانه و عجیب خود در استانبول منتشر کرد.
استرالیا می‌خواهد جت‌های جنگنده F-35A لایتنیگ II را برای رادار دشمن، نامرئی کند و کارخانه‌ای با هزینه بیش از 65 میلیون دلار برای این فناوری بسازد.
تلسکوپ فضایی جیمز وب تصاویری خیره‌کننده از آخرین مراحل زندگی ستاره‌ای در دوردست‌ها را با جزئیاتی بدیع و بی‌سابقه به ثبت رسانده است. این تصاویر ساختاری دوناتی شکل را از گاز درخشان با عنوان سحابی حلقه به نمایش می‌گذارد که در فاصله دوهزار و ششصد سال نوری از زمین قرار دارد.
با تداوم سیاست‌های نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در پافشاری به تصویب بندهایی از برنامه جنجالی اصلاحات قضایی، معترضان با محاصره ساختمان وزارت جنگ در تل آویو، با پلیس درگیر شدند؛ 28 نفر بازداشت شد.
عکسی از از طواف حجاج اهل ترکیه در شبکه‌های اجتماعی واکنش برانگیز شد. مردان ترکیه‌ای در این تصویر با حلقه زدن به دور زنان مشغول طواف خانه خدا بوده و در واقع به نوعی از آن‌ها محافظت می‌کردند. کاربران شبکه‌های اجتماعی به این تصویر واکنش‌های متفاوتی داشتند، از مثبت ارزیابی کردن این عمل تا نقد آن به شکل‌های مختلف.
رضا گلزار در صفحه اینستاگرام خودش یک استوری منتشر کرد که در میان کاربران فضای مجازی مورد توجه قرار گرفت.
مهدی قایدی ستاره آبی‌پوشان در بخشی از تمرین مقابل دوربین باشگاه قرار گرفت. او کنار صالح حردانی دیگر بازیکن جنوبی استقلال با یک فیگور خاص حلقه ازدواج خود را به نمایش گذاشت.
به گفته ناسا، ۱۳ حلقه از یخ و غبار اورانوس به قدری ضعیف هستند که ستاره شناسان نمی‌توانند وجود آن‌ها را تائید کنند تا زمانی که فضاپیمای وویجر ۲ در سال ۱۹۸۶ از نزدیک این سیاره را رصد کرد.
مواد درخشان و پوشش گازی این سحابی سیاره‌ای ناشی از سیارات نیست، بلکه لایه‌های بیرونی رانده‌شده از یک ستاره درحال مرگ است که زمانی شبیه به خورشید بوده و اکنون به شکل یک روزنه کوچک نور در مرکز سحابی دیده می‌شود.
دکتر مهتاب ربانی، متخصص گوش و حلق و بینی و جراح سر و گردن با تاکید بر اینکه سرگیجه های وضعیتی شایع ترین انواع سرگیجه وابسته به مشکلات گوش داخلی هستند، می گوید: بر خلاف تصور مبتلایان به این نوع سرگیجه ، استراحت کردن و حرکت ندادن سر، منجر به مزمن شدن بیماری شان می شود . این بیماران هرچه بیشتر حرکت داشته باشند روند درمان را بهتر طی می کنند. انجام مانور های ورزشی در این بیماران منجر به از بین رفتن سرگیجه می شود. منبع: خبرآنلاین
«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی به محاصره شدن همسرش توسط معترضان در تل آویو واکنش نشان داد.
گرانترین حلقه نامزدی هم تضمینی برای پایداری عشق نیست، ولی حتی اگر عشق، جاودانه نباشد، الماس این حلقه‌ها همچنان ارزشمند می‌مانند، مانند گردنبند دریک، که از الماس حلقه‌های نامزدی عشق‌های شکست خورده‌اش ساخته بود.
آخرین جلسه تمرینی تیم ملی قبل از جدال با انگلیس برگزار شد.
حلقه اتحاد ملی‌پوشان؛ مهم‌ترین تصویر تمرین امروز در فاصله ۷۲ ساعت تا بازی با انگلیس بود.
حلقه اتحاد ملی‌پوشان؛ مهم‌ترین تصویر تمرین امروز در فاصله ۷۲ ساعت تا بازی با انگلیس بود.
در صحرای نامیبیا، در دشتی وسیع با پوشش گیاهی اندک، ساختار‌های متعدد حلقه مانندی وجود دارد که هیچ پوشش گیاهی ندارند.
بازیکنان به دور هم حلقه زده و با صدای بلند" آماده ایم"، طبق اعلام کادر فنی ابتدا به گرم کردن پرداختند.
تصویر زنی تازه در ماه‌های اخیر در کنار رهبر کره شمالی دیده شده که اغلب یک کیف دستی به همراه دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ