حاجیه شاهزاده خانم پس از به سرانجام نرسیدن ازدواجش با ناصرالدین شاه تصمیم به عزیمت به مکه و عتبات می‌گیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مکانیسم سقف این نسخه کانورتیبل از ولانته معروف تنها به ۱۴ ثانیه زمان نیاز دارد تا از حالت باز به بسته تغییر شکل دهد و ۱۶ ثانیه نیز طول می‌کشد تا از بسته به باز تغییر حالت دهد، آن هم در شرایطی که خودرو با سرعت ۵۰ کیلومتر در ساعت حرکت می‌کند.
جیلی آزکارا به یک موتور 3 سیلندر 1.5 لیتری TD هیبریدی (موتور برقی 48 ولتی) مجهز شده و قرار است در دو نسخه تک و دو دیفرانسیل روانه بازار ایران شود.
این نسل از K3 طراحی بیرونی و داخلی جذابی دارد و در نسخه پرچمدار به یک موتور 152 اسب بخاری مجهز است.
بی ام و در ماه دسامبر سال ۲۰۲۳ اقدام به تحویل سری ۷ نسخه ضدگلوله خواهد کرد.
چری از نسخه چمیون ادیشن تیگو ۸ پرو رونمایی کرده که با تغییراتی در ظاهر و باطن همراه بوده است. قیمت این نسخه، کمتر از نصف قیمت تیگو ۸ پرومکس در بازار ایران اعلام شده است!
تاکنون خبر‌های مختلفی در مورد سری آیفون ۱۵ منتشر شده است. حالا تصاویری از نسخه اولترا نسل جدید آیفون منتشر شده که آن را با دکمه اکشن نشان می‌دهد. تصاویر تأیید می‌کنند که اپل قصد دارد سوئیچ قطع‌کردن صدا را با دکمه اکشن در کناره دستگاه جایگزین کند.
پس از معرفی نسخه عادی نیسان Z، نوبت به معرفی مدل تقویت شده نیسمو رسیده است. این خودرو اکنون با قدرت بیشتر و چسبندگی بیشتر وارد عرصه رقابت شده است.
اولوت آی-اسکای در آزمایش‌ها طی ۸.۶ ثانیه از حالت توقف کامل به سرعت ۱۰۰ کیلومتر برساعت رسیده و بیشینه سرعت نیز برابر با ۱۸۰ کیلومتر برساعت محاسبه شده است. سیستم باتری از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می‌کند تا ظرفیت باتری طی ۴۵ دقیقه به ۸۰ درصد برسد.
حاصل کار در این رندر، انصافا زیبا و بی نقص است حتی از نسخه فعلی اوروس نیز جذاب‌تر به نظر می‌رسد. تصور کنید یک کوپه ۳ درب روی همان ابعاد اصلی اوروس شکل گرفته باشد، همان طول، عرض، ارتفاع و البته همان فاصله بین محورها...
اکنون جنسیس تصمیم گرفته تا مدل ۲۰۲۴ جی ۹۰ را روانه بازار اروپا کند. این خودرو در دو نسخه اس دبلیو بی و ال دبیلو بی خواهد بود که در واقع مدل‌های با فاصله بین محور‌های استاندارد و طولانی است.
رولز رویس خودروی سلطنتی؛ ساخته شده از طلا، یاقوت کبود و کریستال توسط هوش مصنوعی رندر شده و از رولز رویس یک نسخه فوق مجلل ارائه کرده است.
قیمت هاوال اچ ۶ جی تی در بازار‌های مختلف تفاوت دارد. اما نسخه مجهز به سامانه تمام چرخ محرک آن که بازهم تریم‌های متنوعی دارد از ۴۵ هزار دلار به بالا قیمت می‌خورد.
ارزان‌ترین نسخه مزدا ۳ با کد ۲.۵ S به‌فروش می‌رسد. این نسخه در مقایسه با مدل ۲۰۲۳ افزایش قیمتی برابر با ۱،۶۲۰ دلار دارد. در ازای این افزایش قیمت قابل‌توجه، سامانه‌هایی مانند سیستم پایش نقاط کور، اخطار وجود خودروی عبوری در پشت و هشدار درب عقب به مزدا ۳ مدل ۲۰۲۴ اضافه شده‌اند.
جک تی ۹ در سگمنت پیکاپ‌های فول سایز قرار می‌گیرد که در دو نسخه با طول ۵.۳ و ۵.۶ متر طراحی شده است. مدل ۵.۳ متری، اصلی‌ترین رقیب کی ام سی T۸ است و مدل ۵.۶ متری، می‌تواند آمیکو آسنا را به گوشه رینگ ببرد.
پژو ۲۰۷ بانوان درواقع نسخه ای خاص از پژو ۲۰۷ مولتی کالر است که توسط آپکو سفارشی سازی شده و در بخش ظاهری و تریم داخل و همچنین امکانات، دستخوش تغییراتی شده است.
این خودرو یک سدان تمام برقی و از خانواده سری ۵ مدل ۲۰۲۴ است که نسخه‌های بنزینی و هیبرید آن با نام ۵۳۰i و ۵۴۰i به میدان آمدند و نسخه i۵ فقط با موتور یا موتورهای برقی قابل سفارش است.
سنا GTR از نسخه شهری خود ۱۰ کیلوگرم سبک‌تر است که این کاهش وزن به دلیل حذف ایربگ‌ها، ترمز دستی، مافلر اگزوز و استفاده از متریال سبک‌تر به جای شیشه همچون پلکس گلس ممکن شده است.
قوی‌ترین نسخه الترا، تیپ الترا R بوده که ۹۰۵ اسب‌بخار قدرت و ۹۸۵ نیوتون‌متر گشتاور تولید می‌کند.الترا در نسخه‌های عادی و S پس از هربار شارژ قادر است ۶۰۰ کیلومتر مسافت را طی کند.
نسخه اسپانیولی کتاب خاطرات دوران مبارزات رهبر انقلاب اسلامی با عنوان «سلول شماره ۱۴» با حضور «ارنستو ویگاس» و «محمدمهدی اسماعیلی» وزیر فرهنگ ونزوئلا و ایران و در شهر کاراکاس پایتخت کشور ونزوئلا رونمایی شد.
در میان شش نوع این خودرو، نوع Ares بیشتر یک نفربر خواهد بود و تا ۷ متخصص را غیر از خدمه سه نفره خود حمل خواهد کرد. نسخه Apollo یک خودرو زرهی با تخصص تعمیر و ریکاوری تانک‌ها و دیگر خودرو‌های زرهی است. نسخه Atlas نیز خودرو ریکاوری است و به یک تیغه بولدوزری در قسمت جلو مجهز می‌شود. Athena نیز نسخه فرماندهی و کنترل این خودرو زرهی است که می‌تواند مرکز فرماندهی سیار باشد. نسخه Argus نیز یک خودرو مهندسی زریه است که به تجهیزات مهندسی ویژه مجهز است.
سال‌ها بود که شایعاتی مبنی بر تولید نسخه 5 در از شاسی‌بلند ژاپنی سوزوکی جیمنی به‌گوش می‌رسید.
باراموندا در واقع یک نمونه مفهومی یا نسخه پرتوتایپ از خودرویی متفاوت بود که هیچ گاه از این مرحله فراتر نرفت و به خط تولید اقتصادی نزدیک نشد.
اکنون تصاویر محدودی از کیا استونیک کوانتوم مدل 2023 منتشر شده که این خودرو را در یک نسخه ویژه نمایش می دهد و ظاهرا قرار است فقط در بازار انگلیس عرضه شود.
منهارت پرفورمنس تیونر برجسته آلمانی، در یک حرکت دور از انتظار دستی بر سر و روی نسل ششم نیسان پاترول کشیده که نخستین بار ۱۳ سال پیش به بازار جهانی معرفی شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ