روسیه در پنجمین عملیات پرتاب فضایی خود طی دو هفته اخیر چند ماهواره ارتباطی را به مدار زمین فرستاد تا بتواند در آینده نزدیک اینترنت ماهواره ای اختصاصی خود را راه‌اندازی کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علیرضا پاک فطرت عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس در واکنش به انتشار برخی اخبار مبنی بر حذف درس زبان انگلیسی و جایگزینی آموزش زبان‌های دیگر مانند چینی و روسی در مدارس، گفت: امروز زبان انگلیسی زبان رایج در دنیا به شمار می‌آید و قطعا کمیسیون آموزش با استفاده از بُعد نظارتی خود اجازه حذف آموزش زبان انگلیسی را نخواهد داد.
روزنامه‌های ورزشی امروز چهارشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۲ را از نظر می‌گذرانید.
باشگاه تراکتور تبریز در آستانه یک انتقال بزرگ دیگر قرار دارد.
پاتک پرسپولیس به سپاهان؛ مغانلو جای آل‌کثیر
گری اودریسکول، رئیس تیم پزشکی آرسنال به منچستریونایتد پیوست.
استقلال خوزستان فعالیت رسمی خود را در پنجره تابستانی با جذب سه بازیکن و تمدید قرارداد یک مدافع آغاز کرد.
روزنامه گاردین در گزارشی مدعی شد باشگاه تاتنهام پیشنهادی بزرگ به هری کین ارائه کرده تا او را از انتقال به بایرن مونیخ منصرف کند.
باشگاه آلومینیوم اراک با مدافع راست فصل گذشته نساجی مازندران قرارداد بست.
تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد نیروهای امنیتی روسیه در حال تخلیه موزه‌ها،  مراکز خرید و پارک های مسکو از توریست‌ها و بازدیدکنندگانند. در پی آغاز درگیری نظامی بین گروه نظامی واگنر و ارتش روسیه، اقدامات امنیتی در پایتخت این کشور تشدید شده است.
معاون سفیر روسیه در آمریکا می‌گوید که دولت این کشور در تلاش است تا اظهارات پیشین مقامات واشنگتن درباره «پایان دادن به فعالیت خطوط لوله نورداستریم» را از حافظه‌ها پاک کند.
دادگاهی در روسیه پیام رسان واتس اپ را به دلیل پاک نکردن محتوای ممنوعه ۳ میلیون روبل(۳۷۰۸۰ دلار) جریمه کرد.
ودانت پاتل، معاون سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در یک نشست خبری در پاسخ به سوالی درباره احداث خط ریلی رشت-آستارا با همکاری ایران و روسیه گفت: مسلما هر اقدامی یا هر پروژه‌ای که به تحریم‌ها ربط پیدا کند، برای ما عمیقا نگران‌کننده خواهد بود.
ودانت پاتل: ایران بیش از ۴۰۰ پهپاد در اختیار روسیه قرار داده است که بیشتر از نوع شاهد هستند و روسیه از بیشتر این پهپاد‌ها برای هدف قرار دادن زیرساخت‌های مهم در اوکراین استفاده کرده است.
ارتش خصوصی «واگنر» وابسته به مسکو، به مناسبت «عید پاک مسیحیان ارتدوکس» دست کم یک‌صد اسیر جنگی اوکراین را آزاد کرد.
ودانت پاتل، از سخنگویان وزارت امور خارجه آمریکا تعمیق روابط میان روسیه و بازیگرانی مانند ایران را باعث نگرانی عمیق خوانده است.
بر اساس اعلام پارک فناوری پردیس، تفاهم نامه سرمایه‌گذاری بین ایران و روسیه در حوزه متاورس و حمل و نقل هوشمند منعقد شد.
گراهام پاتر، سرمربی چلسی، بعد از پیروزی 1-0 مقابل لیدز گفت این پیروزی در آستانه بازی بزرگ در لیگ قهرمانان به تیمش روحیه و انگیزه می‌دهد.
مرکز مطالعات انرژی و هوای پاک (CREA) مدعی شد که سقف قیمتی که اتحادیه اروپا برای نفت روسیه اعمال کرده، روزانه حدود ۱۶۰میلیون یورو به این کشور ضربه می‌زند!
رهبر جنبش «در کنار روسیه می‌ایستیم» با اشاره به کاهش شدید سطح آب رودخانه دنیپر، هشدار داد که عبور نیروهای اوکراین از این رودخانه از طریق جبهه زاپروژیا، آسان‌تر خواهد کرد.
گراهام پاتر بعد از پیروزی 2-1 چلسی مقابل کریستال پالاس از بازیکنانش ستایش کرد و روحیه بالای آنها را عامل این پیروزی دانست.
پس از آنکه اپل اپلیکیشن های شرکت دولتی روسیه VK را از اپ استور پاک کرد،رگولاتور ارتباطات این کشور خواستار توضیحاتی درباره اقدام مذکور شد.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد نیروهای ارتش این کشور، پاتک اوکراین را دفع کرده و در این درگیری‌ها صدها نظامی اوکراینی کشته شده‌اند.
ودانت پاتل، معاون سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا روز پنجشنبه در یک نشست تلفنی به خبرنگاران گفت که مقامات روسی «در چند هفته گذشته» آموزش‌هایی را درباره هواپیماهای بدون سرنشین در ایران انجام داده‌اند.
بر اساس اعلام پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی، پارک علم و فناوری دانشگاه کازان روسیه با این پارک تعاملات فناورانه ای خواهد داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ