در تابلوی معاملاتی مرکز مبادله ارز و طلای ایران، امروز سه‌شنبه ۲۷ تیر ماه، قیمت هر اسکناس دلار ۴۱ هزار و ۲۵۸ تومان و نرخ حواله دلار ۳۷ هزار و ۵۰۷ تومان اعلام شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قیمت هر اسکناس دلار امروز (یکشنبه، ۲۹ مرداد ۱۴۰۲) در مرکز مبادله ارز و طلای ایران در مقایسه با روز گذشته ۶ تومان کاهش و یورو ۲۶ تومان افزایش یافت.
مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: به احتمال زیاد قیمت‌گذاری بلیت پروازهای اربعین تا ۱۰ روز آینده مشخص و اعلام می‌شود.
در جلسه روز پانصد و هشتاد و چهارم شورای رقابت که روز شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۴/۱۷ برگزار می‌شود، موضوع قیمت خودروهای مونتاژی بررسی خواهد شد.
وزیر صمت گفت: تحویل خودرو در سال ۱۴۰۳ با قیمت روز است اما این افراد که در نوبت امسال نیستند می‌توانند انتخاب خود را به موارد دیگر تغییر دهند.
بهای دلار آمریکا در اولین روز کاری هفته، با نوسان در کانال ۴۵ هزار تومان در تابلوی صرافی‌ها همراه شده است.
فرزین گفت: تا آخر هفته مرکز مبادله ارز و طلا افتتاح می‌شود کلیه خدمات مردم در مرکز ارائه می‌شود.
در بازار توافقی ارز، قیمت دلار و یورو با نوسان کاهشی همراه بودند. این در حالی است که روند عرضه ارز بیش از تقاضا در بازار است.
تلاطم قیمتی در بازار خودرو که طی یک و نیم ماه گذشته شروع شده بود، در سه روز گذشته قدری کمتر شده و به تناسب کاهش نسبی قیمت دلار در بازار آزاد، قیمت خودرو نیز دستخوش تغییراتی جزئی شده است.
بررسی میدانی مهر از بازار بیانگر آن است که قیمت سکه از ظهر امروز از محدوده ۱۹ میلیون تومان گذشت و حداکثر با قیمت ۲۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان معامله می شود.
سهام عدالت امروز با کاهش قیمت مواجه شد.
قیمت نفت در معاملات روز دوشنبه آسیا در اوایل معاملات آسیایی افزایش یافت.
قیمت نفت در معاملات روز دوشنبه آسیا در اوایل معاملات آسیایی افزایش یافت.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی بیست و یکمین روز شهریور ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
معامله گران ارزی در هفتمین روز از مهرماه، شاهد نوسان افزایشی شاخص ارزی هستند. این در حالی است که بهای دلار و یورو مسافرتی امروز برابر شده است.
معاملات توافقی ارز در آخرین روز هفته با نوسان کاهشی دلار همراه بوده و به کف کانال سی هزار تومان نزدیک شده است.
بهای آتی نفت برنت پس از افزایش ۰.۵ درصدی در پایان روز جمعه، ۶۰ سنت یا ۰.۷ درصد افزایش یافت و به ۹۵.۹۱ دلار در هر بشکه رسید.
معاملات بازار ارز در آخرین روز هفته با افزایش نسبی قیمت‌ها مواجه شده است. به گونه‌ای که بهای دلار در بازار توافقی همچون روز قبل، در کانال سی هزار تومان در نوسان است.
امروز مطالبی همچون پیش بینی ارز‌های دیجیتال در هفته آینده | کدام ارز بیشترین رشد را خواهد داشت؟،  قیمت دلار در آخرین روز هفته چقدر شد؟، لایو مجمع حفاری با اعتراضات تند یک سهامدار قطع شد! + فیلم، ۵ خبر پر حاشیه بورس در هفته‌ای که گذاشت! + فیلم، رد پای هکر‌های کره شمالی در ممنوعیت تورنادوکش!، بیت کوین همانند طلا و سکه کاهش یافت!؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی پانزدهمین روز مرداد ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
فرمانداری ایالت کالیفرنیا صبح امروز به دلیل شیوع آبله میمون در این ایالت، وضعیت اضطراری در آنجا اعلام کرد.
شناسایی ورود و خروج پول هوشمند، یکی از روش‌های دانش تابلو خوانی برای پیش‌بینی تغییر قیمت یک سهم است که در کنار سایر روش های تحلیل، می‌تواند برای کسب سود و یا جلوگیری از ضرر در بازار سرمایه مورد استفاده قرار گیرد. منظور از پول هوشمند یا اسمارت مانی، پولی است که در اختیار سهامداران عمده و بازیگران اصلی بازار قرار دارد.
سرحدی بیان داشت: در دنیا بیش از ۹۵ درصد ارزش یک خانه را با وام مسکن پوشش می‌دهند، اما در کشور ما با توجه به تورم این موضوع عملا امکان پذیر نیست، حتی اگر ۹۵ درصد هزینه یک خانه را در ایران نیز با وام بتوان خرید، با توجه به اقساط سنگینی که چنین مسئله‌ای در پی دارد، هیچ کس نمی‌تواند از پس بارپرداخت وام مسکن برآید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ