مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت با اشاره به ظرفیت های این استان برای تبدیل شدن به قطب دیتاسنتر جنوب کشور، از آغاز امکان سنجی برای راه اندازی دیتاسنتر ۱۰۰۰ رکی در استان فارس خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: تبدیل احکام کمیسیون ماده ۱۰۰ به جریمه نقدی به خطر انداختن حقوق عمومی جامعه و مردم است.
ساکنان پنجشیر گفته‌اند که گروه طالبان در این استان ۷۰۰ پاسگاه نظامی ایجاد کرده است.
اصفهان - مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان اصفهان گفت: تالاب بین‌المللی گاوخونی به کانون گرد و غبار تبدیل شده است.
مدیرکل میراث فرهنگی استان البرز گفت: کاخ سلیمانیه کرج قرار است به موزه نقاشی قجری تبدیل شود.
پنج استان کشور طی روزهای گذشته درگیر سیل ‌و آب‌گرفتگی بودند تا سیلاب بهاره به مهمان ناخوانده خردادماه تبدیل شود، مهمانی که خسارات جدی در برخی استان‌ها برجای گذاشت.
مرکز اورژانس استان تهران نیروهای زیادی را برای دربی پایتخت به ورزشگاه آزادی اعزام کرده است.
اهواز- فرمانده کل نیروی انتظامی گفت: با توجه به ظرفیت خوب پرسنل نیروی انتظامی، بسیجیان، عشایر، بزرگان و مسئولان خوزستان، این استان باید به محلی ناامن برای مخلان امنیت مردم شود.
عضو انجمن هیدروپلیتک ایران گفت: در پروژه "داپ" قرار است که ۹۰ تا ۱۲۰ سد روی ارس ساخته شود که در صورت تکمیل این سدها، استان آذربایجان غربی، شرقی و اردبیل خشک خواهند شد.
وزیر کشور در نامه‌ای به استاندار قم با تبدیل روستای قاهان به شهر موافقت کرد.
اصفهان- مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: حدود ۵۰۰ نفر از معلمان خرید خدماتی که در آزمون امسال شرکت کردند در سال تحصیلی جدید تبدیل وضعیت خواهند شد.
اصفهان- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان با اشاره به کاهش ضریب تبدیل باران به آب در حوضه زاینده‌رود، از تعین الگوی مناسب آبخیزداری در این استان خبر داد.
سمنان- نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان گفت: موضوع بحران آب در سمنان بیش از آنکه به سمت حل مسئله حرکت کند، در حال تبدیل شدن به امری تبلیغاتی است.
هر چند منطقه تنگ بستانک در میان شهر‌ها و مناطق نسبتا گرمسیر استان فارس قرار دارد، اما رود‌های روان، چشمه‌های پُر آب، طبیعت سرسبز کوهستانی و جنگل‌های پُر درخت، این منطقه را به بهشتی زیبا تبدیل کرده از این رو مردم این منطقه از آن به عنوان بهشت یاد می‌کنند.
واژگون شدن اتوبوس در استان پنجاب پاکستان به کشته شدن دست کم ۱۵ تن انجامید.
این عکس که به نمادی از زمین لرزه تبدیل شد در فرصت حضور چهار روزه عکاس از نخستین زمان بعد از وقوع حادثه در استان کرمان و شهر بم به ثبت رسید.
قزوین- استاندار قزوین گفت: امروز تیم فوتبال شمس آذر تبدیل به یکی از کارویژه های اصلی استان شده است چرا که در استان نشاط و خودباوری ایجاد می‌کند و زمینه اعتماد به نفس اجتماعی را فراهم می‌کند.
اصفهان- معاون مهندسی و ساخت اداره‌ کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: ۴۲۲ کیلومتر از راه‌های استان اصفهان در اولویت اول برای ارتقا قرار دارند و باید به بزرگراه تبدیل شوند.
در شرایطی که آلودگی هوا به یکی از معضلات بزرگ تبدیل شده و به عنوان مثال، گرد و خاک غلیظ نفس شمار بسیاری از هموطنان‌مان را در غرب و جنوب غربی کشور به شماره انداخته، کمبود‌هایی آشکار است که پایش میزان آلاینده ذرات معلق PM ۱۰ و PM ۲.۵ را غیر ممکن می‌کند. مثل ایستگاه‌های دایر در استان خوزستان که عمده آن‌ها قادر به اندازه گیری تنها یکی از شاخص‌های فوق هستند نه بیشتر!
در شرایطی که آلودگی هوا به یکی از معضلات بزرگ تبدیل شده و به عنوان مثال، گرد و خاک غلیظ نفس شمار زیادی از هموطنان‌مان را در غرب و جنوب غربی کشور به شماره انداخته، کمبود‌هایی آشکار است که پایش میزان آلاینده ذرات معلق PM ۱۰ و PM ۲.۵ را غیر ممکن می‌کند. مثل ایستگاه‌های دایر در استان خوزستان که عمده آن‌ها قادر به اندازه گیری تنها یکی از شاخص‌های فوق هستند نه بیشتر!
رئیس‌‌ کل دادگستری استان کرمان اعلام کرد: در پی دستور ریاست قوه قضاییه و پس از بررسی پرونده‌ها نسبت به تخفیف و تبدیل قرار تأمین آن دسته از متهمان که شرایط ارتکاب جرم آنها اجازه می‌داد، تعداد ۶ نفر از زندانیان اغتشاشات اخیر با استفاده از ارفاقات قانونی از زندان کرمان آزاد شدند.
رشت- رئیس سازمان انرژی اتمی با اشاره به احداث صنعتی، تحقیقاتی و آموزشی و پرتودهی این سازمان در گیلان گفت: این استان می تواند به قطب ایجاد فناوری هسته‌ای تبدیل شود.
اهواز- معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: هر ساله حداقل ۷۰ درصد خرمای شهرستان‌های جنوبی استان بر اثر عوامل متعددی از خرمای درجه یک به خرمای درجه ۲ و ۳ تبدیل می‌شود.
نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی گفت:‌ کاروانسرای وکیل کرمان با احیاء و بازسازی به جاذبه گردشگری این استان تبدیل شده است.
شیراز- ۳۱ هزار هکتار نخلستان در فارس می تواند عامل موثری برای محرومیت زدایی در این استان باشد اما کشت سنتی به مانعی در راستای افزایش صادرات تبدیل شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ