سرپرست سازمان نوسازی شهر تهران از امکان سنجی برای بازآفرینی و استفاده از ظرفیت اراضی مسعودیه و رضویه در این منطقه برای تحقق مفاد قانون جهش تولید مسکن خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سمنان- استاندار سمنان با بیان اینکه استفاده از پساب مورد نیاز برای صنعت و کشاورزی یکی از اولویت‌های استان است، گفت: در زمینه تامین پساب مورد نیاز استان از ظرفیت بخش خصوصی استفاده خواهد شد.
محققان نشان دادند که آنتی‌بادی‌های موجود در بدن آلپاکا (یک نوع لاما) می‌تواند برای مقابله با سرطان استفاده شود.
مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از برگزاری دومین نشست کارگروه اجرای تفاهم‌نامه مشترک این سازمان با دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه استفاده از اراضی این نهاد برای ساخت مسکن خبر داد.
شاهرود-بخشی از جنگل ثبت جهانی شده «ابر» شاهرود توسط یکی از بهره‌برداران بخش خصوصی برای استفاده کشاورزی شخم خورده، این در حالی است که مسئولان عقیده دارند وی مجوز لازم را گرفته است.
شاهرود- بخشی از جنگل ثبت شده جهانی ابر شاهرود توسط یکی از بهره برداران بخش خصوصی برای استفاده در زمینه کشاورزی شخم زده شد این در حالی است که مسئولان عقیده دارند وی مجوز این کار را نیز دارد.
سرپرست وزارت جهاد کشاورزی گفت: استفاده از فناوری‌ها و روش‌های نوین برای حفظ کاربری اراضی کشاورزی ضروری است.
الهام علی‌اف، رئیس‌جمهور جمهوری آذربایجان روز چهارشنبه در یک کنفرانس بین‌المللی گفت: درحال حاضر سفارت ما در تهران بسته است. این تصمیم من بوده چراکه امنیت و جان مردم‌مان از آنچه که در ایران تصور می‌کردند برای من مهم‌تر است.
سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن با اشاره به تامین ۲۹ هزار هکتار زمین برای نهضت ملی مسکن و انجام روند الحاق ۱۹ هزار هکتار زمین، از آمادگی برای الحاق اراضی بخش خصوصی به منظور ساخت مسکن خبر داد.
یک منبع سعودی ضمن اشاره به جزییات جدیدی از توافق ایران و عربستان، اعلام کرد: اراضی عربستان برای حمله نظامی علیه ایران مورد استفاده قرار نخواهد گرفت.
یک منبع سعودی ضمن اشاره به جزییات جدیدی از توافق ایران و عربستان، اعلام کرد: اراضی عربستان برای حمله نظامی علیه ایران مورد استفاده قرار نخواهد گرفت.
یک منبع سعودی ضمن اشاره به جزییات جدیدی از توافق ایران و عربستان، اعلام کرد: اراضی عربستان برای حمله نظامی علیه ایران مورد استفاده قرار نخواهد گرفت.
وزیر جهاد کشاورزی گفت: روش‌‎های سنتی جوابگوی نیاز امروز برای پایش اراضی کشاورزی نیست و باید از فناوری‌های جدید در این عرصه استفاده شود.
رئیس قوه قضاییه گفت: از فناوری‌های نوین در امر ورود به موقع برای جلوگیری از ساخت‌و‌سازهای غیرمجاز و تغییر کاربری‌ها، یا استفاده نمی‌شود یا بسیار کم استفاده می‌شود.
احتمال استفاده پوتین از تسلیحات هسته‌ای بسیار جدی و خطرناک است چرا که پوتین گفته است که از تمامیت ارضی روسیه با استفاده از هر وسیله ضروری و ممکنی دفاع خواهد کرد".
از زمان حمله روسیه به اوکراین، ترس از رویارویی هسته‌ای افزایش یافته است. پوتین حجم و قدرت زرادخانه مسکو را به جهان یادآوری کرد و گفت که آماده است از همه ابزار‌های لازم برای دفاع از "تمامیت ارضی" روسیه استفاده کند.
در دیدار معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با رئیس سازمان امور اراضی کشور، بر توسعه اراضی صنعتی بر اساس نیاز استان‌ها با حفظ اراضی کشاورزی قابل استفاده در چارچوب مشخص تاکید شد.
معاون حفاظت و امور اراضی سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور گفت: استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان برای هوشمندسازی، شناسایی و توقف تغییر کاربری غیرمجاز در منابع طبیعی موردتوجه قرار گیرد.
شاگردان مهدی تارتار به دنبال استفاده از امتیاز خانگی و شکست رقیب اراکی به منظور کم کردن فاصله جدولی با آن‌ها هستند.
­عضو هیات مدیره سازمان ملی زمین و مسکن، مساحت اراضی تامین شده در حریم و محدوده شهر برای طرح نهضت ملی مسکن را حدود ۵۷ هزار هکتار اعلام کرد.
محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق امروز سه شنبه میزبان  نیچروان بارزانی رئیس اقلیم و هیئت همراه او بود.
دست‌اندازی به اراضی ناحیه سه منطقه ۱۹ که پیشینه 54 ساله دارد، در حال حاضر وارد فاز جدیدی شده است؛ به‌طوری که اصحاب ثروت و قدرت برای پیشبرد اهداف خود از اشرار استفاده می‌کنند.
وزیر جهاد کشاورزی بر استفاده از همه ظرفیت‌های وزارتخانه در زمینه صدور اسناد اراضی کشاورزی تاکید کرد و گفت: ضروری است این روند ادامه یابد.
رئیس‌جمهوری اوکراین گفت باور دارد که ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه می‌تواند از تسلیحات هسته‌ای استفاده کند. پوتین پیشتر گفته بود که روسیه از تمام ابزار‌های در دسترس خودش برای دفاع از اراضی روسیه استفاده خواهد کرد.
سینا اسد بیگی هافبک تیم پرسپولیس در دیدار با آلومینیوم اراک برای دقایقی در ترکیب سرخپوشان به میدان رفت و همین موضوع باعث شد تا باشگاه اراکی از این باشگاه به خاطر استفاده از بازیکن غیر مجاز شکایت کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ