شفیق گفت: جلسه اضطراری آلودگی هوا در استان با حضور دستگاه‌های متولی برگزار و با نظر مساعد استاندار تصمیم بر این شد تا ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان از ساعت ۹ صبح امروز تعطیل شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تعطیلی ادارات دولتی بجز شعب بانک ها، بیمارستان ها، مراکز درمانی، اورژانس و دستگاه‌های خدمات رسان و تشدید آمادگی بیمارستان ها، اورژانس و مراکز بهداشتی درمانی جهت ارائه خدمات به بیماران احتمالی از جمله تصمیمات این کارگروه است.
اصفهان- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان گفت: تعداد روزهای ناسالم در کلانشهر اصفهان در هفت سال گذشته به سبب توسعه ناپایدار در این خطه ۲۳۸ درصد افزایش داشته است.
نتایج یک مطالعه جدید نشان می‌دهد قرار گرفتن در معرض سطوح بالای آلاینده‌های هوا با آسیب‌های استخوانی در زنان یائسه مرتبط است.
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیریت به نوعی بود که ضمن آلودگی هوا، برق و گاز مدارس و ادارات قطع شد. این نوع مدیریت برای کشوری که دومین ذخایر گاز جهان رادارد، قابل قبول نیست.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: آلودگی هوا تا پایان هفته در کلان شهرها ادامه دارد.
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: حتی اگر تعطیلی برخی از دستگاه‌ها و بخش‌های اداری را برای کنترل آلودگی هوا داشته باشیم شاید ضرر آن در مقایسه با تعطیلی مدارس کمتر باشد.
در روزهای اخیر مدارس و ادارات بسیاری از شهرها به خاطر سرما، مدیریت بحران گاز و آلودگی هوا تعطیل و یا غیرحضوری شدند.
اصفهان- بنابر تصمیم کمیته اضطرار آلودگی هوای اصفهان، دورکاری کارمندان تمامی ادارات و دستگاه‌های اجرایی ۹ شهر استان اصفهان بدلیل آلودگی هوا فردا یکشنبه دوم بهمن ماه تمدید شد.
اهواز - هوای کلانشهر اهواز برای همه افراد در وضعیت قرمز آلوده قرار دارد این در حالی است که مدارس و ادارات این شهرستان امروز فعال هستند.
سرما از یک سو و آلودگی هوا از سوی دیگر بازهم فعالیت مدارس برخی شهرها را غیرحضوری کرد، همچنین در بعضی از استان‌ها نیز ادارات و مدارس با یک ساعت تاخیر کار خود را آغاز می‌کنند.
سازمان هواشناسی برای تهران و البرز در روز شنبه و یکشنبه به علت آلودگی هوا و افزایش غلظت آلاینده‌ها هشدار در سطح نارنجی صادر کرد.
دبیر کارگروه اضطرار آلودگی هوا از تعطیلی مدارس و دانشگاه‌های تهران و غیر حضوری شدن آن طی روز آینده به دلیل افزایش آلودگی هوا خبر داد.
وقتی تصمیمی در شرایط اضطراری آلودگی هوا اتخاذ می‌شود، ولی در عمل نمی‌تواند تاثیر قابل توجهی بر بار آلودگی بگذارد قطعا باید تصمیمات سختگیرانه‌تری گرفته شود. بخش قابل توجهی از آلودگی هوای تهران مربوط به منابع ساکن است که در این خصوص استاندار تهران باید هرچه سریعتر دستور برخورد و قطع گاز ادارات و دستگاه‌های دولتی پر مصرف و آن‌هایی که پس از پایان ساعت کاری دستگاه‌های گرمایشی خود را روشن می‌گذارند صادر کند.
تهران- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران گفت: برخی از کارمندان ادارات استان تهران روز دوشنبه به علت آلودگی هوا دورکار شدند.
تهران- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران گفت: برخی از کارمندان ادارات استان تهران در روز دوشنبه به علت آلودگی هوا دورکار شدند.
تهران- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران گفت: برخی از کارمندان ادارات استان تهران در روز دوشنبه به علت آلودگی هوا دورکار شدند.
تهران- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران گفت: برخی از کارمندان ادارات استان تهران در روز دوشنبه به علت آلودگی هوا دورکار شدند.
تهران- برخی از کارمندان ادارات استان تهران در روز دوشنبه به علت آلودگی هوا دورکار شدند.
شاهسونی با اشاره به اینکه غلظت ذرات معلق PM2.5 در روز جاری (۱۱ دی ماه) در تهران بیش از ۱۰ برابر رهنمود سازمان جهانی بهداشت بود، اظهار کرد: اکنون مهم‌ترین آلاینده در هوای کلانشهر تهران ذرات معلق PM۲.۵ است، گفت: این ذرات اثرات زیادی بر سلامت انسان دارد و مهم‌ترین عامل خطرناک در هوا برای انسان‌ها است.
با توجه به تشدید آلودگی هوا و استمرار پایداری هوا، سه روز آتی یعنی ۲۷، ۲۸ و ۲۹ آذر ماه، مدارس استان‌های تهران و البرز در تمامی مقاطع به جز شهرستان‌های فیروزکوه، دماوند و پردیس غیرحضوری دایر خواهند بود؛ تصمیمی که در هر دو استان شامل مهد‌های کودک و پیش دبستانی‌ها هم می‌شود و در استان البرز دانشگاه‌ها را هم در بر می‌گیرد.
با توجه به تشدید آلودگی هوا و استمرار پایداری هوا، سه روز آتی یعنی ۲۷، ۲۸ و ۲۹ آذر ماه، مدارس استان‌های تهران و البرز در تمامی مقاطع به جز شهرستان‌های فیروزکوه، دماوند و پردیس به صورت غیرحضوری دایر خواهند بود. تصمیمی که در هر دو استان شامل مهد‌های کودک و پیش دبستانی‌ها هم می‌شود و در استان البرز دانشگاه‌ها را هم در بر می‌گیرد.
اهواز - مدارس و ادارات شهرستان هویزه به دلیل آلودگی شدید هوا ناشی از دود آتش‌سوزی در بخش عراقی هورالعظیم امروز دوشنبه تعطیل شدند.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز گفت: تمام مدارس مقاطع تحصیلی این استان فردا دوشنبه چهارم مهرماه به دلیل آلودگی هوا تعطیل و ادارات با ۲ ساعت تاخیر فعالیت خواهند داشت.
شرکت فرابورس ایران اعلام کردپس از بررسی‌های صورت گرفته از تاریخ ۹ آبان ماه ۱۴۰۰ تا ۹ بهمن ماه سال جاری، حجم مبنا برای نمادهای معاملاتی دارای بازارگردان در بازارهای اول و دوم فرابورس ایران در 20 نماد از روز سه‌شنبه مورخ ۱۲ بهمن ماه ۱۴۰۰ اعمال نخواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ