نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیریت به نوعی بود که ضمن آلودگی هوا، برق و گاز مدارس و ادارات قطع شد. این نوع مدیریت برای کشوری که دومین ذخایر گاز جهان رادارد، قابل قبول نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس گروه بهره‌وری و مدیریت مصرف انرژی توانیر گفت:۸۰ درصد مشترکان برق زیر الگوی مصرف، ۱۰درصد بین الگو تا ۱.۵برابر الگو، ۶ درصد ۱.۵ تا ۲برابر الگو و چهار درصد بیش از ۲برابر الگو مصرف می‌کنند.
رئیس گروه بهره‌وری و مدیریت مصرف انرژی توانیر از جمع آوری ۸۸۷۶ مرکز غیر مجاز رمز ارز در سطح کشور از ابتدای اجرای طرح جمع‌آوری مراکز غیر مجاز تولید رمز ارز تا پایان خرداد امسال خبر داد.
معاون بازار برق ایران از معافیت صنایع خریدار برق تجدیدپذیر از بورس انرژی از برنامه‌های مدیریت مصرف خبر داد.
وحیدی اظهار کرد: وزارت نیرو با هدف مدیریت مصرف انرژی بررسی‌هایی را برای تغییر ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی انجام داد که در کشور اعمال شد و نتیجه مثبتی نیز به دنبال داشت.
تا سال ۲۰۵۰، دستیاران هوش مصنوعی نیاز‌های ساکنان را پیش‌بینی و مصرف انرژی را مدیریت خواهند کرد. دستور‌های صوتی و سیستم‌های تشخیص حرکات، جایگزین دکمه‌های سنتی خواهند شد و خانه‌ها دارای سیستم‌های هوش مصنوعی شخصی‌سازی‌شده برای کمک کردن به کار‌های روزانه خواهند بود.
اعضای کمیسیون انرژی تاکید کردند به منظور بهینه سازی مصرف انرژی معاونت راهبردی مدیریت انرژی در دولت تشکیل شود.
آرش کردی، بر لزوم اجرای کامل برنامه های مدیریت بار و مصرف انرژی طی روزهای پیش رو تاکید کرد.
نتایج عدم مدیریت تولید و مصرف انرژی سبب شده سهم شب‌های شهر تاریکی شود، این درحالی‌ست که تداوم تاریکی‌ها، آن‌هم در وضعیت نابه‌سامان اقتصادی علاوه بر خودِ تاریکی، آسیب‌های اجتماعی به‌همراه خواهد داشت.
پویش ملی استارت اپی «بهره‌وری و مدیریت مصرف انرژی» با هدف بهینه‌سازی انرژی و محیط‌زیست با ایده‌های نوآورانه برگزار می شود.
وحیدی وزیر کشور در جلسه ستاد مدیریت بحران کشور گفت: راه اصلی عبور از بحران انرژی، صرفه جویی و تغییر شیوه مصرف است.
سرپرست معاونت عمرانی استانداری البرز گفت: با هدف مدیریت مصرف حامل های انرژی فردا یکشنبه ۲۵ دی ماه، ۵۰ درصد کارکنان ادارات استان دورکار و مدارس و دانشگاه‌ های استان نیز غیرحضوری خواهند بود.
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با بیان اینکه در این ایام توقف فعالیت کوه‌نوردی حتی برای کوهنوردان حرفه‌ای ضروری است، گفت: همچنین مدیریت در مصرف انرژی نیز اهمیت بسیاری دارد و لازم است که مردم نیز با این موضوع همراهی کنند.
فرماندار خواف با اشاره به برودت هوا با قدردانی از همشهریان عزیز به جهت صرفه جویی در مصرف انرژی گفت: همشهریان عزیز با پوشیدن لباس‌های گرم و کاهش دمای تجهیزات گرمایشی به مدیریت توزیع گاز کمک کنند.
مدیر مرکز دیسپچینگ (مدیریت و توزیع انرژی) شرکت ملی گاز ایران گفت: پایداری سرما و برودت هوا در روزهای آینده منجر به صدور هشدار سطح بالا برای مصرف گاز در سطح کشور شده است.
مدیر هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران گفت: کمبود گاز در کشور نداریم، اما هم‌زمان با برودت هوا، طرح‌های مدیریت مصرف گاز در کشور به‌منظور بهینه‌سازی مصرف انرژی اجرا می‌شود.
رجبی مشهدی با اشاره به اعتبار ۲۶۰۰ میلیارد تومانی شرکت‌های دانش‌بنیان و فعال درحوزه مدیریت مصرف انرژی در سال ۱۴۰۱ گفت:عبور ازشرایط تحریم و خودکفایی ۹۰ درصدی صنعت برق مرهون شرکت‌های فناوراست.
مسلم رحمانی از اجرای طرح پایش مصرف گاز دستگاه‌های اجرایی و اماکن دولتی و عمومی کشور با هدف مدیریت انرژی و رعایت الگوی مصرف خبر داد.
قائم مقام سابق مدیرعامل شرکت ملی نفت گفت: هر جایی که صحبت از تعرفه به میان می‌آید، منظور مدیریت است. مثلاً تعرفه در واردات، تعرفه در گمرک و تعرفه در هر بخشی به معنای مدیریت چیزی است. در بخش انرژی نیز تعرفه گذاری به معنای مدیریت مصرف است.
رئیس اداره مدیریت انرژی اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران از قرار گرفتن ۵۶۲ ساختمان شهرداری تهران تحت پوشش پروژه اصلاح الگوی مصرف خبر داد.
وزیر نیرو گفت: میریت مصرف انرژی و افزایش راندمان تولید مورد تاکید وزارت نیرو است به همین دلیل دنبال استفاده از ابزار روزآمد و جدیدترین فناوری ها هستیم.
معاون وزیر نفت گفت: مسئله ناترازی تولید با مصرف گاز در فصل‌های سرد در سال‌های اخیر به‌عنوان مهم‌ترین مسئله صنعت گاز کشور مطرح است، بنابراین باید با مدیریت مصرف، این ناترازی را رفع کنیم.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری لرستان گفت: در راستای مصوبات کارگروه مدیریت تولید انرژی و مصرف برق استان، تمامی شرکت‌های دولتی، شهرداری ها، نهاد‌های انقلابی، موسسات عمومی دولتی و غیردولتی و تمامی دستگاه‌های اجرایی استان تا پایان شهریور ماه در روز‌های پنجشنبه‌ها تعطیل خواهند بود.
بسیاری از کشورهای اروپایی که همه ساله و در تابستان با موج شدید گرما و در نتیجه بحران انرژی رو به رو می‌شدند، امسال و به واسطه پیامدهای ویرانگر جنگ روسیه و اوکراین با مشکلات صد‌چندانی در این حوزه رو به رو هستند؛ کشورهایی مثل اسپانیا که به ناچار اخیراً قوانین سختگیرانه‌ای برای مدیریت مصرف انرژی وضع کرده‌اند.
حمید سوری، اپیدمیولوژیست گفت: متاسفانه ما رتبه ۱۲۰ نمونه‌گیری در دنیا را داریم، درحالی‌که انجام «تست انبوه» یکی از ابزارهای بسیار مهم در بررسی و برآورد اپیدمی در هر کشوری است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ