شرکت فرابورس ایران اعلام کردپس از بررسی‌های صورت گرفته از تاریخ ۹ آبان ماه ۱۴۰۰ تا ۹ بهمن ماه سال جاری، حجم مبنا برای نمادهای معاملاتی دارای بازارگردان در بازارهای اول و دوم فرابورس ایران در 20 نماد از روز سه‌شنبه مورخ ۱۲ بهمن ماه ۱۴۰۰ اعمال نخواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قراردادی مبنی برافزایش حجم صادرات گاز ایران به ارمنستان بین مقام‌های ۲ کشور امضا شد.
وزیر خارجه گفت: حجم تبادلات تجاری دوجانبه ایران و پاکستان در ۲۰ ماه اخیر به میزان خوبی رشد داشته است، اما رضایت‌بخش نیست و گام بعدی ما ارتقا به حجم پنج میلیارد یورو است.
جهان‌تاب با اشاره به اینکه مقرر بود تا محدودیت ترافیکی در محور کندوان در مسیر مرزن‎آباد اجرا شود، تصریح کرد: به محض اجرای طرح محدودیت ترافیکی و مسدودیت به هموطنان اعلام می‌شود.
امارات و هند برای دستیابی به تجارت ۱۰۰ میلیارد دلاری تا سال ۲۰۳۰ هدفگذاری کرده اند که با توجه به افزایش حجم تجارت دو کشور طی ماه های گذشته به نظر می رسد رسیدن به این هدف امکانپذیر خواهد بود.
از دست رفتن طبقه متوسط که اکثریت کشور را تشکیل می‌دهند، زنگ خطر بزرگی برای یک کشور محسوب می‌شود که متاسفانه جامعه ما با چنین معضلی مواجه شده است.
وزیر اقتصاد گفت: ۳۵۶ طرح سرمایه گذاری خارجی به ارزش ۶ میلیارد و ۵۱ میلیون دلار مجموع سرمایه گذاری خارجی از ابتدای فعالیت دولت تا فروردین ۱۴۰۲ بوده است.
معدن مس سونگون در استان آذربایجان شرقی از نظر حجم ذخایر مس در غرب آسیا و شمال آفریقا بی‌مانند است
مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران گفت: پیش‌بینی می‌کنیم امسال حجم انتقال گاز به ۲۸۰ میلیارد مترمکعب برسد.
در میان شرکای تجاری روسیه، چین توانسته از نظر حجم مبادلات از اتحادیه اروپا هم پیشی بگیرد.
در میان شرکای تجاری روسیه، چین توانسته از نظر حجم مبادلات از اتحادیه اروپا هم پیشی بگیرد.
معاونت نظارت بر بازار شرکت فرابورس با انتشار اطلاعیه‌ای از شمول ۱۳ نماد معاملاتی در بازارهای اول و دوم و پایه فرابورس ایران برای عدم اعمال حجم مبنا از نخستین سه‌شنبه اسفند خبر داد.
براساس اطلاعیه منتشر شده از سوی شرکت فرابورس، حجم مبنا در این بازار تغییر خواهد کرد.
امروز مطالبی همچون این نمادها از یکشنبه حجم مبنا ندارند، پیش بینی مهم از بورس فردا، پالایش یکم باز هم رشد خواهد کرد؟، ۱۰ خبر مهم برای بورس فردا اول بهمن، خبری مهم برای نماد‌های پالایش، قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، "غدانه" دوشنبه ۳ بهمن عرضه می‌شود، بورس در دی ماه ۱۴۰۱ چگونه بود؟، چرا معامله گران حاضرند سکه را گران بخرند؟، ، ؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز مطالبی همچون اختلاف دلار توافقی با بازار آزاد/ قیمت یورو توافقی به ۳۹ هزار تومان رسید، شرایط خرید دیگنیتی پرستیژ و پژو ۲۰۷ در بورس، ۱۰ خبر مهم برای بورس فردا ۴ دی ماه، مجمع فالوم ۱۴۰۱ | چه میزان افزایش سرمایه تصویب شد؟، حجم مبنا از کدام نماد‌ها حذف می‌شود؟، بهترین سهام بورس امروز کدام نماد‌ها بودند؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز مطالبی همچون حباب سکه بزرگ تر شد، یورو توافقی در کف کانال 35 هزار تومان، ارزش سهام عدالت در اولین روز آذرماه چقدر شد؟، ترین های بورس امروز، انبار کدام صنایع بورسی خالی است؟، خبری مهم برای نمادهای گروه محصولات کاغذی، حجم مبنای کدام نمادها حذف می شود؟، افزایش سرمایه جذاب ۱۵ نماد بورسی و فرابورسی؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
معاونت نظارت بر بازار شرکت فرابورس با انتشار اطلاعیه‌ای از شمول ۴ نماد معاملاتی در بازارهای اول و دوم فرابورس ایران برای عدم اعمال حجم مبنا از نخستین دوشنبه آبان خبر داد.
بنابر اعلام فرابورس، حجم مبنا برای ۳ نماد معاملاتی دارای بازارگردان در بازار‌های اول و دوم فرابورس ایران از روز چهارشنبه (۲ شهریور) اعمال نخواهد شد. همچنین ۳ نماد پرحاشیه فرابورس پس ازمدت‌ها در یک قدمی بازگشت به تابلو بازار سرمایه هستند.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی گفت: برنامه ساخت ۳ هزار واحد مسکونی برای نیروهای آتش نشانی آغاز شده است.
شهر کابل پایتخت افغانستان از حدود چهار روز پیش شاهد اکران تابلوهای شهری متفاوت است؛ تابلوهایی با شعارهای «برای عزت ایستاده‌ایم» و «حی علی الحیاء».
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز سه شنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ در بازار آزاد تهران به ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسید.
یک مقام مسئول دولتی گفت: شرکت بازرگانی دولتی ایران تمام تلاش خود را به کار بسته است تا پول کشاورزان کلزاکار به‌موقع پرداخت شود.
عضو شورای شهر تهران گفت:درحال حاضر ۲۰ پروژه فرامنطقه‌ای درحال انجام است و از شهرداری تهران میخواهم نسبت به زمان تکمیل این پروژه ها توضیحات تکمیلی خود را ارائه دهد.
نرخ بهره بین بانکی به عنوان یکی از مهمترین شاخص‌های سنجش وضعیت اعتباری در بازار پول و نیز یکی از اصلی‌ترین نماگرهای سیاست‌های پولی هرکشور محسوب می‌شود، و نوسانات آن همواره مورد بحث میان اهالی اقتصاد بوده است. اما در ایران طی دو سال اخیر با توجه به نوسانات بعضاً غیرعادی این نرخ از اعداد تک رقمی به سمت اعدادی بیش از ۲۰ درصد و تقارن این رشد با جهش غیرطبیعی و در ادامه ریزش شدید بازار سهام در نیمه دوم سال ۱۳۹۹، اهالی بازار سرمایه را بیش از سایر فعالان اقتصادی به این نرخ حساس کرده است.
تنها شش روز دیگر تا پایان معاملات سال ۱۴۰۰ باقی مانده است و سپس بورس تا ۵ فروردین ماه تعطیل خواهد بود. سال آینده در حالی بورس کار خود را آغاز خواهد کرد که دو تغییر مهم در بورس اتفاق خواهد افتاد. این دو تغییر بورسی چیست؟
گفته می‌شود در دوره بعدی واریز سود سهام عدالت، افراد تمام سودهای عملکردی سال ۹۸ و ۹۹ را یکجا در سال ۱۴۰۱ دریافت خواهند کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ