اصفهان- بنابر تصمیم کمیته اضطرار آلودگی هوای اصفهان، دورکاری کارمندان تمامی ادارات و دستگاه‌های اجرایی ۹ شهر استان اصفهان بدلیل آلودگی هوا فردا یکشنبه دوم بهمن ماه تمدید شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
از روز گذشته به دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها، شهرداری‌ها و سایر نهاد‌های عمومی اعلام شده که ساعت کاری تمام کارکنان آن‌ها تا ۱۵ شهریور حداکثر ساعت ۱۳:۰۰ است و بقیه ساعت کار موظفی از طریق دورکاری جبران خواهد شد.
سخنگوی کمیسیون اجتماعی از موافقت رئیس‌جمهور با پیشنهاد رئیس مجلس برای محاسبه ۴۴ ساعت مابه‌التفاوت تغییر ساعت کارمندان در قالب دورکاری و بازگشت ساعت کاری به روال عادی در جلسه سران قوا خبر داد.
هیات عمومی دیوان عدالت اداری مصوبه در خصوص دورکاری و تعطیلی روزهای پنجشنبه کارکنان زن شاغل در ادارات دارای فرزند زیر هفت سال یا دوره ابتدایی را باطل نکرد.
هیات عمومی دیوان عدالت اداری مصوبه دورکاری و تعطیلی روزهای پنجشنبه کارکنان زن شاغل در ادارات دارای فرزند زیر ۷ سال یا دوره ابتدایی را باطل نکرد.
استانداری خراسان رضوی اعلام کرد: دورکاری اداره‌های خراسان رضوی که پیش از این به واسطه سرما و مدیریت مصرف گاز اعمال شده بود با شرایط خاص لغو شد.
مشهد ـ معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت: ادارات دولتی و شرکت‌های خصوصی خراسان رضوی فردا سه‌شنبه ۲۷ دی ماه ۱۴۰۱ دورکار شدند.
علیرضا عباس‌زاده اظهار داشت: یکی از راهکار‌های مؤثر در زمینه صرفه‌جویی در مصرف گاز، تعطیلی ادارات، دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌های دولتی است که برهمین اساس فعالیت دستگاه‌ها، فردا سه شنبه هم به صورت دورکاری انجام خواهد شد.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران از «تعطیلی» دانشگاه‌ها و فعالیت «غیرحضوری» مدارس استان تهران و «حضور یک سوم کارمندان» در ادارات و دورکاری مابقی کارمندان در روز یکشنبه خبر داد و گفت: امتحانات نهایی پایه دوازدهم برگزار می‌شود. همچنین ساعت کار شعب بانک‌ها نیز در این روز تغییر کرده است.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران از «تعطیلی» دانشگاه‌ها و فعالیت «غیرحضوری» مدارس استان تهران و «حضور یک سوم کارمندان» در ادارات و دورکاری مابقی کارمندان در روز یکشنبه خبر داد و گفت: امتحانات نهایی پایه دوازدهم برگزار می‌شود. همچنین ساعت کار شعب بانک‌ها نیز در این روز تغییر کرده است.
استاندار گلستان گفت: شنبه و یکشنبه ۲۴ و ۲۵ دی، ادارات گلستان دورکاری و مدارس غیرحضوری است.
مشهد _ فرماندار مشهد گفت: مهدهای کودک، مدارس و دانشگاه‌ها در تمام مقاطع از فردا یکشنبه ۲۵ دی ماه تا پایان هفته مجازی و فعالیت‌های آموزشی غیرحضوری است.
بر اساس تصمیم کار گروه مدیریت تامین پایدار انرژی استان مقرر شد کارکنان دستگاه‌های اجرایی در سطح استان مرکزی (به استثنای دستگاه‌های خدمات‌رستان عمومی فعال در حوزه طرح زمستانه و مراکزی که دارای نوبت کاری و کشیک هست با تشخیص مدیر واحد ذی‌ربط) دورکار هستند.
روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل دراطلاعیه‌ای در خصوص نحوه استمرار فعالیت‌های آموزشی مدارس در روز شنبه ۲۴ دی ماه ۱۴۰۱ اعلام کرد: به دلیل برودت هوا و مدیریت مصرف گاز، در کلیه نواحی و مناطق استان اردبیل فعالیت‌های آموزشی تمامی دوره‌های تحصیلی در نوبت صبح و عصر بصورت غیر حضوری و از طریق شبکه آموزشی «شاد» انجام خواهد شد.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: براساس تصمیمات اتخاذ شده، امتحانات نهایی مدارس و آزمون‌های دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی مطابق با برنامه قبلی و با تاکید بر رعایت دقیق صرفه‌جویی در مصرف انرژی برگزار خواهد شد.
استاندار مرکزی گفت: کاهش ساعت کار ادارات استان تاکنون موجب صرفه‌جویی ۴۹ درصدی مصرف گاز شده و اگر مدیریت بهتری اعمال شود این مهم به ۷۰ تا ۸۰ درصد نیز می‌رسد و لذا مدیریت مورد توجه همه مدیران و دستگاه‌ها باشد.
تمام ادارات و مراکز آموزشی استان خراسان شمالی از فردا به مدت سه روز، دور کار هستند.
وقتی تصمیمی در شرایط اضطراری آلودگی هوا اتخاذ می‌شود، ولی در عمل نمی‌تواند تاثیر قابل توجهی بر بار آلودگی بگذارد قطعا باید تصمیمات سختگیرانه‌تری گرفته شود. بخش قابل توجهی از آلودگی هوای تهران مربوط به منابع ساکن است که در این خصوص استاندار تهران باید هرچه سریعتر دستور برخورد و قطع گاز ادارات و دستگاه‌های دولتی پر مصرف و آن‌هایی که پس از پایان ساعت کاری دستگاه‌های گرمایشی خود را روشن می‌گذارند صادر کند.
مدارس و دانشگاه‌های استان تهران برای فردا و پس فردا تعطیل شد/ جزئیات دورکاری ادارات تهران
عابد ملکی گفت: دانشگاه‌ها و مدارس در تمامی مقاطع برای فردا و پس فردا به جز دو شهرستان فیروزکوه و دماوند غیر حضوری شدند، همچنین کارمندان حساس نیز می‌توانند از ظرفیت دورکاری بهره بگیرند.
تهران- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران گفت: برخی از کارمندان ادارات استان تهران روز دوشنبه به علت آلودگی هوا دورکار شدند.
تهران- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران گفت: برخی از کارمندان ادارات استان تهران در روز دوشنبه به علت آلودگی هوا دورکار شدند.
تهران- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران گفت: برخی از کارمندان ادارات استان تهران در روز دوشنبه به علت آلودگی هوا دورکار شدند.
شاهسونی با اشاره به اینکه غلظت ذرات معلق PM2.5 در روز جاری (۱۱ دی ماه) در تهران بیش از ۱۰ برابر رهنمود سازمان جهانی بهداشت بود، اظهار کرد: اکنون مهم‌ترین آلاینده در هوای کلانشهر تهران ذرات معلق PM۲.۵ است، گفت: این ذرات اثرات زیادی بر سلامت انسان دارد و مهم‌ترین عامل خطرناک در هوا برای انسان‌ها است.
مدیرکل حمل و نقل عمومی و امور مناطق شهرداری تهران گفت:کلیات طرح شناور شدن ساعت کاری ادارات، تصویب و کارگروهی برای این امر تشکیل شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ