رئیس سازمان خصوصی‌سازی اعلام کرد که برای دوره مدیرعاملی حجت کریمی نیز لایحه شکایت نوشته شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک ویدیوی کوتاه از لحظه زدن ضربه آزاد منجر به گل مسی مقابل دالاس نشان می دهد که او بدون اینکه داور متوجه شود یک تقلب ریز انجام می‌دهد.
دینو تاپ مولر، سرمربی آینتراخت فرانکفورت، می‌گوید که هیچ مشکلی با یولیان ناگلزمان ندارد.
پدرو سانچز، نخست وزیر اسپانیا، با اظهارتی کنایه‌آمیز به شایعات بی پایان انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید واکنش نشان داد.
لوئیس کاسترو، سرمربی جدید النصر، تاکید کرد که کریستیانو رونالدو همچنان در میان بهترین های جهان است.
یحیی توره به دنبال مربیگری در لیگ برتر انگلیس است و معتقد است کاری که تازه به عنوان کمک مربی در استاندارد لیژ شروع کرده، در این مسیر به او کمک خواهد کرد.
ژوائو فلیکس با توجه به بی‌تمایلی چلسی به دائمی کردن قراردادش به اتلتیکو مادرید برخواهد گشت ولی باشگاه اسپانیایی هم مصمم به فروش این مهاجم پرتغالی است.
فلورنتینو پرز، رئیس رئال مادرید، دوست ندارد یک کلمه هم از احتمال جدایی کارلو آنچلوتی بشنود.
آنسو فاتی قرار بود وارث لیونل مسی در بارسلونا باشد و استعداد بزرگ فوتبال اسپانیا بود ولی او در بدترین روزهای زندگی‌اش، حالا در صدر فهرست فروش بارسا قرار دارد.
صالح الداود، بازیکن سابق الشباب و النصر معتقد است بازیکنان النصر حتی با حضور کریستیانو رونالدو هم نتوانسته‌اند تغییر شرایط را درک کنند.
وین رونی،‌ اسطوره منچستریونایتد، تمجید ویژه‌ای از مهاجم نروژی تیم منچسترسیتی داشته و می‌گوید او باید برنده بعدی توپ طلا باشد.
توماس توخل، سرمربی جدید بایرن مونیخ علاقه زیادی به بازی بنجامین پاوارد دارد.
روملو لوکاکو در جریان شکست اینتر برابر فیورنتینا، دو موقعیت مسلم گلزنی را از دست داد.
سرمربی رئال مادرید تاکید کرد که لیورپول کیفیت خود را به عنوان فینالیست دوره قبل چمپیونزلیگ حفظ کرده است.
ماریو گوتزه که هشت سال قبل جلوی رسیدن لیونل مسی به آرزویش را گرفت نیز لب به تحسین او گشوده است.
آیت الله کعبی با اشاره به حکم در قانون مجازات اسلامی مصوب سال ۱۳۹۲ تصریح کرد: حکم محاربه شامل کسانی است که ارعاب و تخریب اموال عمومی را انجام می‌دهند و با اعمال شان امنیت جامعه را مختل می‌کنند حتی اگر منجر به قتل هم نشوند، اما به نفس اینکه امنیت و آرامش را مختل کنند و مردم را به قصد جان، مال و ناموس بترسانند را شامل می‌شود.
افسانه چترنور، مهاجم ۲۴ ساله شهرداری سیرجان، طی هفت مسابقه در این فصل، ۱۱ گل برای این تیم به ثمر رسانده تا سبب صدرنشینی این تیم سیرجانی با تفاضل گل بهتر نسبت به خاتون بم شود.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، خودشا شخصا برای جذب تئو هرناندز، مدافع کناری میلان، وارد عمل شده است.
به گفته سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی لایحه بودجه ۱۴۰۲، برنامه هفتم توسعه و همچنین ضرورت بیش از پیش توجه به دلایل و راه‌های ناکارآمدی اقتصادی کشور که باید مورد توجه قرار بگیرند از اهم مباحث مطرح شده در نشست مشترک مجلس و دولت است.
تدی شرینگهام، بازیکن سابق منچستریونایتد، معتقد است کریستیانو رونالدو پس از مصاحبه جنجالی خود باید در زمستان تیم دیگری برای ادامه فوتبالش پیدا کند.
تدی شرینگهام، بازیکن سابق منچستریونایتد، معتقد است کریستیانو رونالدو پس از مصاحبه جنجالی خود باید در زمستان تیم دیگری برای ادامه فوتبالش پیدا کند.
کارلو آنچلوتی تاکید کرد که غیبت کریم بنزما در بازی های اخیر رئال ارتباطی به جام جهانی نداشته و او مصدومیتی دارد که مانع حضورش در میادین می شود.
پل اسکولز، اسطوره منچستریونایتد، ادعای اریک تن‌هاخ برای نیمکت نشین کردن رونالدو در دربی را احمقانه خواند. او معتقد است رونالدو با 50 درصد آمادگی هم باید در ترکیب ثابت یونایتد باشد.
فوق‌ستاره سابق فوتبال جهان کماکان خطری بالقوه برای تیم ملی ایران در جام جهانی محسوب می‌شود.
ویرژیل فن دایک، مدافع هلندی و باتجربه لیورپول، به تمجید از عملکرد یورین تیمبر پرداخته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ