در صورتی که رافائل سیلوا با تیم جدیدی قرارداد نبندد ، مسئولان استقلال رقمی در حدود 800 هزار دلار باید به این بازیکن برزیلی پرداخت کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لوئیس دیاز، ستاره کلمبیایی لیورپول که به تازگی از مصدومیت طولانی رها شده بود در بازی امروز مقابل بورنموث زمین را به دلیل مصدومیت ترک کرد تا هواداران را به شدت نگران کند.
کمیته داوران از هفته سوم لیگ برتر به برخی داوران جوان و کم تجربه تر شانس قضاوت داده است.
خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت:امروز جریان مقابله با پیامبر(ص) و قرآن، همان استکبار آمریکا و انگلیس هستند که در عناد با اسلام نظیری ندارند و خداوند اهانت‌کنندگان به قرآن را تأدیب خواهد کرد.
نمی‌دانم بعد از افتتاح سد چه اتفاقی برای تامین آب کشاورزی این روستا‌ها می‌افتد. این نکته را متوجه‌ام که الان دیگر وقت حرف زدن درباره چرایی افتتاح این سد نیست. آنچه باید درباره این افتتاح گفته می‌شد را صغیر و کبیر و کارشناس و غیرکارشناس گفته‌اند. خدا کند که همین یک بار هم که شده حرف و استدلال‌ها درست از آب درنیاید و سرنوشت چمشیر مثل گتوند نشود و اهالی ایل فیروزآباد به خواسته‌شان برسند.
پیشکسوت باشگاه استقلال می‌گوید دولت برای بهبود شرایط استقلال باید به این تیم منابع مالی تزریق کند.
یووه در شرایط مالی سختی قرار دارد و اگر پل پوگبا از این تیم برود، به میزان قابل توجهی در مخارج تیم صرفه‌جویی خواهد شد.
رئیس قوه قضائیه گفت: در یک دوره‌ای رئیس جمهور می‌خواستند از زندانی بازدید کنند که مشکلاتی وجود داشت اما امروز ما خودمان به دنبال مسئولان می‌رویم و می‌گوییم بیایید و از سازمان و نهادهای قوه قضاییه بازدید کنید. معمولاً جلسات با کمیسیون‌های مجلس دو ساعت زمان می‌برد و در تمام این جلسات مشکلات مردم و آسیب‌های قوانین مطرح می‌شود. نشست های مشترک فهم مشترک نسبت به موضوعات ایجاد می کند.
لوئیس دلا فوئنته، مربی اسپانیا، امیدوار است فردا کار کرواسی را در 90 دقیقه تمام کنند چرا که کروات ها متخصص وقت های اضافه و ضربات پنالتی هستند.
زمانی که نیمکت نشین بودم نمی‌گفتم کاش دروازه‌بان پایش بشکند بلکه می‌گفتم خدا کند اخراج شود و من بروم پنالتی بگیرم!
مدیرفنی شمس آذر در پیروزی روز گذشته صدرنشین لیگ دسته اول بازهم کنار آنها بود.
پدر محمد بروغنی گفت: از مسوولان خواهش می‌کنم تا جایی که می‌توانند با این جوان‌ها همکاری کنند. حرف‌های‌شان را بشنوند و خواسته‌های‌شان را برآورده کنند. نه فقط محمد من، به همه جوان‌ها رحم کنند و حرف‌شان را بشنوند. [بغض حسین آقا می‌شکند]با این جوان‌ها پدرانه برخورد کنند. خدا کند محمد من هم از این وضع خارج بشود، ما هم از این شب سیاه بیرون بیاییم.
حسا‌ترین دیدار هفته نخست دور برگشت فوتبال زنان، درحالی با پیروزی طلایی پوشان سپاهانی در برابر شهرداری سیرجان در یک دیدار خارج از خانه رقم خورد.
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس، تجربه این تیم برای دربی را بیشتر از استقلال دانست اما از غیبت دیاباته به عنوان نقطه‌ای سیاه یاد کرد.
نشریه معتبر فرانسوی به ستاره تیم ملی این کشور لقب جالبی داد.
خدا کند، مسئولان محترم براساس این تحلیل‌ها تصمیم نگرفته باشند و الا با آشکار شدن میزان اتقان و اعتبار آن، نتیجه‌اش هم معلوم است. گرچه وضع بازار و اوضاع جاری می‌گوید انگار بی‌اثر از این تحلیل‌ها نیستد آنانی که باید تصمییم بگیرند!
کی‌روش: باید جادو کنم ، خداکند هو نشوم!
رئیس پیشین فدراسیون فوتبال با بیان اینکه حضور محمدرضا ساکت جو هیات رئیسه این فدراسیون را به هم می‌ریزد، گفت: خدا کند سناریو عزیزی خادم برای مهدی تاج تکرار نشود.
فعال سیاسی اصلاخ طلب به سخنان رئیس ستاد امر به معروف، واکنش نشان داد.
فعال سیاسی اصلاح طلب در توئیتی به سخنان اخیر رئیس ستاد امر به معروف، واکنش نشان داد.
هر کس برای خدا کار کند، خدا نام او را در تاریخ بلند نگه می‌دارد، ولو اینکه در مدت کوتاهی، تحت ظلم و ستم و فشار و اهانت باشد اما خداوند در صحنه تاریخ پاسخ می‌دهد و جبران می‌کند.
شاخص کل بورس سه شنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۴۰۶۵ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۸۳ هزار و ۵۳۲ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز چهارشنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۱ را بخوانید.
قیمت سکه طرح جدید امروز با ۵۰ هزار تومان کاهش قیمت نسبت به روز گذشته به ۱۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسید.
بارش‌های شدید باران به صورت منقطع از بامداد ۶ مرداد ماه جاری در سطح شمیرانات آغاز و همچنان ادامه دارد.
حضرت آیت الله خامنه‌ای با اشاره به ذوق‌زدگی دشمن در برخی مقاطع به دلیل برخی ضعف‌ها و و کمبود‌های داخلی افزودند: هم در سال ۱۳۶۰ و هم بعد از آن در چهار دهه گذشته، دشمن در مواردی ذوق‌زده و امیدوار شده و تصور کرده است بساط انقلاب و نظام در حال جمع شدن است؛ اما این امیدواری به نا امیدی تبدیل شده و مشکل آن‌ها این است که راز این ناامیدی را متوجه نمی‌شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ