اریک کانتونا، اسطوره منچستریونایتد، معتقد است که قهرمانی آرژانتین و ناپولی آرزوی دیه‌گو مارادونا بوده که برآورده شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اولین مربی میسون مونت، ستاره جدید منچستریونایتد، از این بازیکن حمایت کرده است و گفته او ‌می‌تواند در حد بازیکنانی چون دیوید بکام، اریک کانتونا و کریستیانو رونالدو باشد.
میسون مونت پیراهن شماره هفت یونایتد را به تن خواهد کرد، پیراهنی که کریستیانو رونالدو، دیوید بکام و اریک کانتونا می‌پوشیدند.
این مردان ۱۹ و ۴۷ ساله ساکن کانتون "واله" سوئیس، اول اکتبر با سفر به برن در تظاهرات شرکت داشتند. آن‌ها از نرده‌های سفارت بالا رفتند و پرچم جمهوری اسلامی را پایین کشیدند.
استیون برخهاوس، هافبک آژاکس، بعد از شکست 3-1 تیمش مقابل اف‌سی توئنته با یکی از هواداران این تیم درگیر شد و با مشت به صورت او کوبید.
وین رونی معتقد است کریستیانو رونالدو و سر الکس فرگوسن از اسطوره‌های منچستریونایتد هستند اما نام اریک کانتونا و پل اسکولز در فهرست اسطوره‌های این ستاره سابق شیاطین سرخ به چشم نمی‌خورد.
مارسل سابیتزر که به صورت قرضی به منچستریونایتد پیوسته، در اولین تصویر خود با پیراهن شیاطین سرخ، ژستی شبیه به اریک کانتونا گرفت.
اریک کانتونا، ستاره سابق منچستریونایتد، معتقد است که کریستیانو رونالدو نپذیرفته که دوران فوتبالش رو به پایان است.
ستاره پیشین منچستریونایتد می‌گوید ستاره پرتغالی هنوز نمی‌تواند قبول کند که سن و سالی از او گذشته است.
اریک کانتونا به باشگاه منچستریونایتد هشدار داد اگر اسم استادیوم خانگی‌اش را از اولدترافورد تغییر داده و مثل آرسنال از اسم یک شرکت استفاده کند دیگر از شیاطین سرخ حمایت نخواهد کرد.
مردم بوسنی‌ و هرزگوین امروز برای انتخاب اعضای پارلمان های کانتونی، واحدی و ملی و همچنین شورای ریاست جمهوری این کشور پای صندوق های رأی رفته‌ اند.
اسطوره فرانسوی تیم فوتبال منچستریونایتد ادعا کرد که قصد داشته به این تیم برای خروج از بحران کمک کند، اما مدیراجرایی پیشین باشگاه مانع او شده است.
اریک کانتونا می‌گوید تصمیم دیوید بکام برای پول گرفتن از قطر و تبدیل شدن به سفیر جام جهانی این کشور اشتباه بزرگی بوده است.
اریک کانتونا، اسطوره فوتبال فرانسه، در نامه‌ای سرگشاده اعلام کرد بر خلاف میل قلبی‌اش جام جهانی قطر را تحریم کرده و هیچکدام از مسابقات این تورنمنت را تماشا نخواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ