احمدی نژاد نوشت: بیل راسل نه تنها یکی از بهترین بازیکنان تمام دوران بود که ۱۱ عنوان بی بدیل را به دست آورد، بلکه یکی از پیشگامان جنبش حقوق مدنی نیز بود. خدا رحمتش کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
میرسلیم توئیتی را درباره شهوترانی منتشر کرد.
این سوال را مردی اهل جامائیکا در توییتر منتشر کرد و تقریبا ۱/۴ میلیون نفر آن را دیدند و شگفت‌آور اینکه هزاران نفر از بزرگسالان نتوانستند این مساله ساده را حل کنند.
رهبر جریان حکمت ملی عراق در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی، تولیت آستان قدس رضوی و هیئت رسانه‌ای و علمی همراه وی، خواستار تبادل تجربه عراق و استان قدس رضوی شد.
مشاور رییس مجلس در توئیتی به اظهارات سخنگوی دولت واکنش نشان داد.
احمد مسعود رهبر جبهه ملی مقاومت افغانستان با انتشار توئیتی به درگیری طالبان با نیرو‌های مرزبانی ایران در نیمروز واکنش نشان داد.
احمد مسعود رهبر جبهه ملی مقاومت افغانستان با انتشار توئیتی به درگیری طالبان با نیرو‌های مرزبانی ایران در نیمروز واکنش نشان داد.
نخست وزیر پاکستان مراسم افتتاح بازارچه مشترک مرزی و خط انتقال برق از جمهوری اسلامی ایران را یک رویداد خاطره انگیز دانست و افزود: ملاقات سازنده‌ای با جناب رئیسی انجام شد و اکنون تسریع در نهایی‌سازی پیمان تجارت آزاد میان دو کشور در اولویت خواهد بود.
عبدالناصر همتی، رییس اسبق بانک مرکزی در توییتی با انتشار یک جدول درباره میزان رشد پایه پولی در ۴ سال گذشته توضیح داد.
آلن شیرر پس از شکسته شدن رکورد بیشترین گل زده در یک فصل لیگ برتر، ارلینگ هالند را مورد ستایش قرار داد.
رشیدی کوچی در توئیتی نوشت: امروز مجلس به ندای ملت لبیک گفت. امیدوارم فردی که برای وزارت صمت معرفی می‌شود شجاعت لازم برای برخورد با مافیای خودرو به نفع مردم را داشته باشد.
وینیسیوس جونیور، مهاجم برزیلی رئال مادرید با انتشار یک از مسئولان لالیگا انتقاد کرد.
پیکر مرحوم «حسن غفوری فرد» صبح شنبه (۲۰ اسفند ۱۴۰۱) در حرم مطهر رضوی تشییع و در صحن آزادی به خاک سپرده شد.در آیین تشییع و خاکسپاری مرحوم غفوری فرد، حجت السلام احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی و جمعی از روحانیون و دوستداران آن مرحوم حضور داشتند.
استاد مرکز علوم تحقیقات زمین دانشگاه لایبنیتز هانوفر آلمان تاکید می‌کند: «در ایران هم زمان دولت آقای احمدی‌نژاد اعلام شده بود که دستگاهی ساخته شده که می‌تواند زمان دقیق زلزله را مشخص کند و بعد هم گفتند برای اینکه دزدیده نشود، از دستگاه رونمایی نکنیم. از این ادعا‌ها در جوامع مختلف بار‌ها بیان شده که از لحاظ علمی قابل تایید نیستند.»
ظریف در واکنش به توئیت طلب حلالیت عبدالرضا داوری مشاور سابق احمدی نژاد، برای او آرزوی سلامتی و سربلندی کرد.
احمد زیدآبادی به یک توئیت واکنش نشان داد.
رستم قاسمی وزیر سابق راه و شهرسازی و وزیر نفت دولت احمدی‌نژاد درگذشت.
مشاور اسبق رسانه ای محمود احمدی نژاد در توییتی به سفر رئیس جمهوری به نیویورک برای شرکت در نشست مجمع عمومی واکنش نشان داد.
مشاور سابق احمدی نژاد در توئیتی نوشت: زاهدی وفا وزیر پیشنهادی کار ۴ سال در کانادا اقامت داشته و دو دخترش تابعیت کانادا را دارند.
رستم قاسمی، وزیر راه دولت رئیسی که در زمان احمدی نژاد وزیر نفت بود و ماجرای بابک زنجانی در زمان وزارت او اتفاق افتاد در روزهایی که تیم مذاکره کننده دولت همه تلاش خود را برای احیای برجام به کار گرفته، این توافق را برجام یزیدیان نامید.
مهدی فضائلی در توئیتی از سخنان احمد علم الهدی در نماز جمعه مشهد ابراز شگفتی کرد و خواستار توضیح او شد.
فعالان بازار ارز در چهارمین روز هفته شاهد تغییرات اندک دلار و یورو در صرافی های مجاز بودند.
مشاور مطبوعاتی محمود احمدی نژاد توئیتی را درباره مذاکرات احیای برجام منتشر کرد.
رحمت‌الله بیگدلی، فعال سیاسی در توئیتی صحبت‌های رئیسی در دیدار با مادورو، رئیس‌جمهور ونزوئلا را با صحبت‌های احمدی‌نژاد در دوران ریاست جمهوری‌اش مقایسه کرد.
عبدالرضا داوری مشاور رسانه ای سابق محمود احمدی نژاد و از منتقدان کنونی وی پاسخ توئیت کنایی مدیرکل بازرسی عبدالملکی را داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ