سازمان هواشناسی اعلام کرد: طی روز جاری در شمال‌شرق، شرق و جنوب‌شرق، وزش بادهای شدید همراه با گردوخاک پدیده غالب است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد:طی روز جاری در شمال آذربایجان‌های شرقی و غربی، جنوب شرق سیستان و بلوچستان و ارتفاعات هرمزگان رگبار، رعد و برق و وزش بادهای شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: طی روز جاری در شمال‌شرق، شرق و جنوب‌شرق، وزش بادهای شدید همراه با گردوخاک پدیده غالب است.
از فردا سه شنبه تا یکشنبه یک مردادماه، وزش باد شدید تا خیلی شدید و نقاط مستعد توفان گرد و خاک برای مناطق شمالی سیستان و بلوچستان پیش‌بینی می‌شود.
بیرجند_کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی گفت: طی روزهای پنجشنبه و جمعه با تقویت اختلاف فشار در سطح زمین وزش بادهای ۱۲۰ روزه در منطقه تشدید می شود.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: وزش بادهای لحظه‌ای در تهران، البرز و قزوین برای روز جاری و فردا پیش بینی می‌شود.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: در حالی که وزش بادهای ۱۲۰ روزه در شمال سیستان‌و بلوچستان آغاز شده، در شبانه روز گذشته بیشینه سرعت وزش باد در هیرمند به ۹۰ کیلومتر بر ساعت رسید.
اهواز- اداره کل هواشناسی خوزستان نسبت به بارش باران، تگرگ و وزش بادهای متوسط تا شدید در استان، هشدار نارنجی را صادر کرد.
تغییرات فشاری بسیار زیاد، مرتبط با سیستم های طوفانی بزرگ، باعث ایجاد دوره های لغزش گسل در پوسته زمین می‌شوند و همچنین ممکن است در ایجاد برخی زمین لرزه های مخرب نقش داشته باشد.
سازمان هوا شناسی، در مناطق شمال غرب و نیمه شرقی کشور را برای رگبار و رعد و برق و همچنین وزش بادهای شدید را در نوار غربی کشور پیش‌بینی کرد.
اهواز - مدیرکل هواشناسی استان خوزستان از مواج شدن خلیج فارس به علت وزش بادهای شدید خبر داد.
با ورود سامانه جدید، بارش شدید در قزوین و تهران را شاهد خواهیم بود و آخر هفته در نیمه شمالی سیستان و بلوچستان،در سواحل شمالی کشور رگبار باران و وزش بادهای شدید موقتی پیش‌بینی می شود.
اهواز- مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: سامانه بارشی از فردا سبب رگبار و رعد و برق و وزش بادهای متوسط تا شدید در اغلب نقاط استان خواهد شد.
این کشتی به دلیل وزش باد‌های شدید زمستانی واژگون شده و در حال حاضر بالگرد‌ها و قایق‌های امداد و نجات و همچنین چندین قایق خصوصی برای پیدا کردن ۹ خدمه کشتی که مفقود شده‌اند، آب‌های منطقه را جستجو می‌کنند.
به گزارش سازمان هواشناسی در برخی نقاط استان‌های ساحلی خزر شاهد بارش‌های پراکنده خواهیم بود و در نوار شرقی کشور وزش بادهای نسبتا شدید پیش‌بینی می‌شود.
اهواز- مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: تا اوایل روز یکشنبه آینده بارش باران همراه با رگبار و رعد و برق، وزش بادهای متوسط تا شدید گاهی تندباد لحظه‌ای در اغلب نقاط استان پیش بینی می‌شود.
بامداد امروز نخستین پرتاب موشک شرکت «راکت لب» از خاک آمریکا به تاخیر افتاد زیرا وزش بادهای شدید سبب تاخیر در انجام این عملیات شد. قرار است این ماموریت امشب انجام شود.
در حالیکه مردم در بریتانیا خود را برای وزش باد‌های تند، بارندگی شدید و دمای یخبندان آماده می‌کنند، کارشناسان نسبت به روش‌های صحیح و ایمنی استفاده از لوازم گرم‌کننده‌ای همچون کیسه آب گرم یا پتو‌های برقی هشدار می‌دهند و تاکید دارند که اگر این لوازم، سالم و باکیفیت نباشند می‌توانند مصرف کننده را در معرض خطر سوختگی قرار دهند.
رئیس مرکز عملیات اضطراری سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت: بر اساس داده‌های این سامانه‌ها، احتمال وزش باد‌های شدید و نسبتا شدید در مناطق جنوب غربی تهران وجود دارد که در این راستا نیز شهروندان باید از توقف در کنار سازه‌های موقت، درختان و سایر اجسام متحرک خودداری کنند.
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران گفت: بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده از سوی سازمان هواشناسی احتمال وزش باد‌های لحظه‌ای شدید در استان تهران از امروز ۳۰ مهرماه تا سوم آبان ماه وجود دارد. همچنین در مناطق جنوب و غرب استان تهران نیز شاهد خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا خواهیم بود.
هشدار مدیریت بحران نسبت به وزش بادهای شدید لحظه‌ای در تهران
سازمان هواشناسی کشور درباره تداوم بادهای ۱۲۰ روزه، افزایش شیو فشاری و نفوذ گردو غبار و وزش باد شدید و خیزش گردوخاک هشدارزردرنگ صادر کرد.
رگبار باران، رعدوبرق، وزش بادهای شدید و کاهش کیفیت هوا
به گزارش سازمان هواشناسی در شرق و برخی مناطق جنوب‌غرب، تداوم وزش بادهای شدید توام با گردوخاک پیش‌بینی شده که در منطقه زابل به شکل طوفان شن و خاک است.
کارشناس بازار سرمایه گفت: با اضافه شدن حق رای غیردولتی‌ها در صندوق‌های پالایش و دارا یکم قطعا جذابیت این صندوق‌ها برای سهامداران و سرمایه گذاران بیشتر خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ