اهواز- مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: تا اوایل روز یکشنبه آینده بارش باران همراه با رگبار و رعد و برق، وزش بادهای متوسط تا شدید گاهی تندباد لحظه‌ای در اغلب نقاط استان پیش بینی می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: تا پایان هفته در بیشتر مناطق کشور جوی پایدار و آسمان صاف و آفتابی پیش‌بینی می‌شود.
بنابر اعلام سازمان هواشناسی، افزایش نسبی دما در غالب نقاط کشور و وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در برخی استان‌ها را شاهد خواهیم بود.
سخنگوی صنعت برق با اشاره به این که 3 روز بسیار گرم را در هفته جاری پیش رو داریم، گفت: در روز چهارشنبه هوای کشور در اغلب نقاط بسیار گرم خواهد شد و ممکن است شاهد نصاب جدیدی در مصرف برق باشیم.
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: طی چهار روز آینده در غالب نقاط کشور جوی آرام پیش‌بینی می‌شود.
یزد- معاون علمی و فناوری رئیس جمهور گفت: تنها ۱۰ درصد شرکت‌های دانش بنیان از ۹۰ درصد منابع معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری استفاده کرده‌اند و اغلب شرکت‌ها از این مزایا بی‌اطلاع هستند.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: از بعدازظهر امروز تا شنبه در اغلب نقاط کشور افزایش محسوس دما پیش‌بینی می‌شود.
با دیدن چشمان زرد روشن، ابرو‌های سنگین و گوش‌های افقی آنها، ممکن است فکر کنید این پرنده، یکی از بدخلق‌ترین جغد‌های روی زمین است. جغد‌های ماهی‌خوار قهوه‌ای یکی از نادرترین جغد‌های ایران هستند و به همین دلیل در فهرست گونه‌های پرندگان حفاظت شده کشور قرار دارند. این پرنده شب زنده‌دار در سوراخ‌های درختان یا دیواره‌های سنگی، اغلب در کنار رودخانه‌های کم عمق، لانه می‌سازد. روستای بهشتی پامنار در استان فارس یکی از بهترین نقاط برای جستجوی این نوع جغد زیبا است.
رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: در جلسه امروز درباره تشکیل سازمان بازرگانی یا وزارت بازرگانی رأی‌گیری نشد، اما ۸۰ درصد اعضای کمیسیون با تشکیل سازمان و وزارت بازرگانی مخالف بودند.
بنابر پیش بینی سازمان هواشناسی، در ابتدای هفته پیش رو در اغلب نقاط کشور شاهد وزش باد شدید خواهیم بود و از دوشنبه آینده یک سامانه بارشی وارد کشور خواهد بود.
سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: در سال ۱۴۰۲ بازیکنان خوبی را داریم که اغلب آنها مدعی کسب سهمیه المپیک هستند.
براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی طی دو روز آینده در اغلب مناطق کشور جوی آرام پیش‌بینی می‌شود و در سواحل دریای خزر افزایش ابر و بارش خفیف باران رخ خواهد داد.
رئیس مرکز پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با اشاره به اینکه فردا، سه‌شنبه (اول فروردین ماه) سامانه بارشی در غالب نقاط کشور فعالیت خواهد داشت، گفت: در این روز بیشینه شدت بارش در نیمه غربی کشور و همچنین ارتفاعات و دامنه‌های البرز انتظار می‌رود. روز چهارشنبه (دوم فروردین ماه) در سواحل دریای خزر، ارتفاعات و دامنه‌های البرز ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس، نواحی مرکز، شمال شرق، شرق و جنوب شرق کشور بارش باران، گاهی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید و در مناطق مستعد تگرگ و در نیمه غربی کشور بارش پراکنده رخ خواهد داد.
نیشابور ـ رئیس جمعیت هلال احمر کشور گفت: در املاک جمعیت هلال احمر کسی نمی‌تواند تصرفی ایجاد کند و اغلب اموال سازمان هلال احمر کشور را مولد سازی خواهیم کرد.
زنان بنیان خانواده و جوامع را تشکیل می‌دهند و بهنگام وقوع موقعیت‌های اضطراری، سهم مشارکت‌های مهم آنها، حتی حیاتی‌تر شده و در مقابل خانواده خود مسوولیت پذیرتر می‌شوند، اما در هنگام بحران ها، اغلب نقاط قوت و آسیب پذیری آنان، نادیده گرفته می‌شود.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز هوا در همه استان‌ها سرد می‌شود و در اغلب نقاط کشور وزش باد خواهیم داشت.
اهواز- مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: سامانه بارشی از فردا سبب رگبار و رعد و برق و وزش بادهای متوسط تا شدید در اغلب نقاط استان خواهد شد.
اهواز- مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در بررسی نقشه‌های پیش‌یابی از اواسط وقت امروز تا اواخر روز سه شنبه با تأثیر ۲ سامانه بارشی در خوزستان شاهد بارش باران در اغلب نقاط استان خواهیم بود.
مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از فعالیت سامانه بارشی در اغلب نقاط کشور، بارش برف و باران، کاهش دما و همچنین نفوذ سامانه بارشی جدید به جنوب غرب کشور خبر داد.
اهواز- مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در این ایام به علت ریزش هوای سرد عرض‌های شمالی و افت نسبی دما و رطوبت ناشی از بارش‌های اخیر پدیده غالب در اکثر نقاط استان مه یا مه رقیق خواهد بود.
به گزارش سازمان هواشناسی در اغلب نقاط کشور سامانه بارشی فعال است و فقط در بخش‌هایی از جنوب شرق بارش نخواهیم داشت.
اهواز- مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: تا روز چهارشنبه پدیده غالب در اغلب نقاط استان مه یا مه رقیق است و سبب کاهش دید افقی در جنوب، غرب، مرکز، شمال و جاده‌های مواصلاتی استان خواهد شد.
اهواز- مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی از اواسط وقت امروز تا روز دوشنبه هفته آینده با تأثیر سامانه بارشی به تناوب شاهد رگبار باران در اغلب نقاط استان خواهیم بود.
به گزارش سازمان هواشناسی تا جمعه وزش باد شدید همراه با خیزش گردوخاک در نوار شرقی کشور ادامه دارد و از شنبه تا اواخر هفته آینده در اغلب نقاط کشور هوای گرم و آرام خواهیم داشت.
اهواز- مدیرکل هواشناسی خوزستان از احتمال وقوع دماهای بالای ۵۰ درجه و بالاتر در اغلب نقاط این استان از امروز تا اواخر هفته جاری خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ