سازمان هواشناسی اعلام کرد: طی روز جاری در شمال‌شرق، شرق و جنوب‌شرق، وزش بادهای شدید همراه با گردوخاک پدیده غالب است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: برای روز جاری باد شدید و گردوخاک در نوار شرقی کشور پیش بینی می‌شود.
آسمان تهران فردا (اول مرداد) صاف در بعد از ظهر قسمتی ابری همراه با افزایش باد با حداقل دمای ۲۸ و حداکثر دمای ۳۸ درجه سانتیگراد و در روز دوشنبه (۲ مرداد) صاف تا کمی ابری و اوایل شب وزش باد شدید با حداقل دمای ۲۸ و حداکثر دمای ۳۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: برای پایتخت وضعیت جوی، ابری همراه با وزش باد شدید به‌ویژه در ارتفاعات، نواحی جنوبی و غربی پیش‌بینی می‌شود.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: طی روز جاری در شمال‌شرق، شرق و جنوب‌شرق، وزش بادهای شدید همراه با گردوخاک پدیده غالب است.
از فردا سه شنبه تا یکشنبه یک مردادماه، وزش باد شدید تا خیلی شدید و نقاط مستعد توفان گرد و خاک برای مناطق شمالی سیستان و بلوچستان پیش‌بینی می‌شود.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: در سه روز آینده در نیمه شرقی کشور وزش باد شدید و گرد و خاک و در منطقه زابل طوفان گرد و خاک خواهیم داشت.
اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: طی ۲ روز آینده در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید با احتمال گردوخاک و کاهش دید موقت به‌ویژه در نواحی غربی و جنوبی استان مورد انتظار است.
آسمان تهران فردا (۶تیر) صاف تا کمی ابری و گاهی وزش باد شدید و گرد و خاک با حداقل دمای ۲۷ و حداکثر دمای ۳۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
سازمان هواشناسی برای روز جاری وزش باد و خیزش گرد و خاک در شرق کشور را پیش بینی کرد.
بنابر اعلام سازمان هواشناسی، وضعیت جوی کشور از دوشنبه تا جمعه پیش رو، همراه با وزش باد، رعدوبرق و گرد و خاک خواهد بود.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز در استان‌های البرز و تهران وزش باد شدید و گرد و خاک را شاهد خواهیم بود.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران وضعیت جوی این استان ورود سامانه بارشی جدید از بعد از ظهر امروز (۳۰اردیبهشت‌ماه) و وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک به‌ویژه در مناطق جنوبی و غربی استان پیش‌بینی می‌شود.
مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید و گرد و خاک در برخی استان‌ها و نفوذ توده هوای خنک و کاهش دما خبر داد.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی استان صاف تا کمی ابری و در بعضی ساعت وزش باد و خیزش گرد و خاک به ویژه در مناطق جنوبی و غربی استان پیش‌بینی می‌شود.
از بعد از ظهر سه‌شنبه تا روز چهارشنبه (۵ تا ۶ اردیبهشت) با فعالیت سامانه بارشی در سطح استان به‌ویژه نیمه‌شمالی استان بارش باران گاهی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید و در مناطق مستعد بارش تگرگ و در بخش‌های جنوبی استان گاهی با گردوخاک مورد انتظار است.
براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، آسمان تهران فردا (۲۰ فروردین‌ماه) قسمتی ابری تا نیمه‌ابری همراه با وزش باد و در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید و گرد و خاک با حداقل دمای ۱۱ و حداکثر دمای ۲۴ درجه سانتیگراد و در روز دوشنبه (۲۱ فروردین‌ماه) نیمه ابری و گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۳ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
آسمان تهران فردا (۶ اسفند) صاف تا کمی ابری و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۷ و حداکثر دمای ۱۴ درجه سانتیگراد و طی یکشنبه (۷ اسفند) صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی و اوایل شب وزش باد ملایم با حداقل دمای ۸ و حداکثر دمای ۱۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
زابل- وزش تندباد در زابل گردوخاک به پا کرد تا ضمن کاهش شدید شعاع دید افقی در این شهرستان مردم شاهد آلودگی شدید هوا باشند.
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران گفت: بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده از سوی سازمان هواشناسی احتمال وزش باد‌های لحظه‌ای شدید در استان تهران از امروز ۳۰ مهرماه تا سوم آبان ماه وجود دارد. همچنین در مناطق جنوب و غرب استان تهران نیز شاهد خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا خواهیم بود.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: طی دو روز آینده در شرق و شمال شرق کشور ، وزش باد شدید و گرد و خاک پیش بینی می شود.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: طی دو روز آینده در شرق و شمال شرق کشور ، وزش باد شدید و گرد و خاک پیش بینی می شود.
بنابر پیش بینی سازمان هواشناسی، آسمان مناطق شرقی کشور طی ۵ روز آینده شاهد وزش باد و گاهی گرد و خاک خواهند بود.
سازمان هواشناسی کشور درباره تداوم بادهای ۱۲۰ روزه، افزایش شیو فشاری و نفوذ گردو غبار و وزش باد شدید و خیزش گردوخاک هشدارزردرنگ صادر کرد.
به گزارش سازمان هواشناسی در شرق و برخی مناطق جنوب‌غرب، تداوم وزش بادهای شدید توام با گردوخاک پیش‌بینی شده که در منطقه زابل به شکل طوفان شن و خاک است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ