اوضاع در نفت آبادان چندان بر وفق مراد نیست و دو روز پس از انتقادات سرمربی برزیلی، مدیرعامل باشگاه از کار برکنار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یاسین سلمانی در صورت حضور در خارج از کشور به احتمال فراوان اردوی تیم امید را ترک می‌کند.
سرپرست تیم گل‌گهر سیرجان با انتقاد از کشتی‌گیرانی که روز مسابقه تیم را ترک کرده‌اند گفت این برخوردها علاوه بر پایین آوردن شانس تیم‌داری گل‌گهر در لیگ برتر، حتی ممکن است منجر به جمع کردن آکادمی ما شود.
تیم هندبال الکویت امروز در حالی مقابل تاشکند ازبکستان به برتری رسید که 7 نفر از اعضای این تیم به کشورشان بازگشته بودند.
کلیپ منتشر شده در فضای مجازی، حاکی از آن است، در جلسه‌ای مناظره‌ای که با حضور موافقین و مخالفین تشکیل در خصوص وزارت بازرگانی برگزار شد،معاون پارلمانی رئیسی از شنیدن بیانیه دانشجویی امتناع و جلسه را به سرخت ترک کرد.
مجری برنامه ضمن دعوت از سیدمحمد حسینی برای ترک نکردن جلسه، هنگامی که با ادامه حرکت وی به سمت درب خروجی مواجه شد، با چندین بار تکرار جمله «آقای دکتر!، زشته»، کوشید، معاون پارلمانی رئیسی را از تصمیم خود منصرف کند.
انتخابات جنجالی فدراسیون ژیمناستیک با انتخاب عابد حقدادی به عنوان رئیس این فدراسیون به پایان رسید.
انتخابات ریاست فدراسیون ژیمناستیک در حالی آغاز شد که زهرا اینچه‌درگاهی تایید صلاحیت نشد و با اعتراض مجمع را ترک کرد.
عمق فاجعه زلزله ترکیه گسترده است و در برابر آن واکنشهای سیاستمداران ترک برای تخریب یکدیگر همچنان ادامه دارد و مناطق زلزله زده عملا تبدیل به بستر کشمکش‌های سیاسی میان حزب حاکم و اپوزیسیون شد.
قربانزاده رئیس سازمان خصوصی‌سازی در برنامه مناظره پایش با بیگی نماینده مردم تبریز پیرامون موضوع مولدسازی از پاسخگویی به انتقادات این نماینده طفره رفت ترجیح داد و برنامه را ترک کرد.
قربانزاده رئیس سازمان خصوصی‌سازی در برنامه مناظره پایش با بیگی نماینده مردم تبریز پیرامون موضوع مولدسازی از پاسخگویی به انتقادات این نماینده طفره رفت ترجیح داد و برنامه را ترک کرد.
با پایان موعد نقل و انتقالات زمستانی، آیاندا پاتوسی ناگهان از برنامه تیم‌های خواهانش کنار رفت تا احتمالا مجبور به بازگشت به کشورش شود.
مربی ایتالیایی رئال اطمینان داد که نه ادواردو کاماوینگا و نه هیچ بازیکن مهم دیگر رئال در انتقالات ژانویه تیم را ترک نخواهند کرد.
مربی اسپانیایی بعد از جدایی از باشگاه نفت مسجد سلیمان سرانجام پس از ۱۸ روز ایران را ترک کرد.
روزبه چشمی با پیشنهادی از کشور امارات روبرو شده و ممکن است در نقل و انتقالات زمستانی استقلال را ترک کند.
روزبه چشمی با پیشنهادی از کشور امارات روبرو شده و ممکن است در نقل و انتقالات زمستانی استقلال را ترک کند.
رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به رئیس‌جمهور از عملکرد حوزه مدیریت محیط زیست در مقابله با آلودگی هوا انتقاد کرد.
مهاجم توگویی اتحاد کلباء در نقل و انتقالات زمستانی این تیم اماراتی را ترک خواهد کرد.
اکرم کونور خبرنگار معروف ترکیه ای و فعال در بازار نقل و انتقالات از جنگ بزرگان اروپا برای جذب طارمی خبر داد.
همه چیز حکایت از آن دارد که رونالدو در نقل و انتقالات زمستانی یعنی ژانویه ۲۰۲۳ شیاطین‌سرخ را ترک خواهد کرد.
جدیدترین ترکش موج در جریان انتقادات از فرزند مهاجرتی مسئولین بعد از تاکید رئیس‌جمهور بر رفتن پدران بعد از فرزندان در شبکه‌های اجتماعی، گریبان‌گیر وزیر احتمالیِ پیشنهادی برای وزارت کار نیز شده است.
بهادری جهرمی در نشست خبری گفت: ما گفتگو ها را هرگز ترک نکرده و در آینده نیز ترک نخواهیم کرد. طرف مقابل باید از زیاده خواهی دست بر دارد. تضمین ها در مذاکرات باید اطمینان بخش باشد. رفع تحریم ها باید معنادار و پایدار باشد. ادعاهای سیاسی درباره پادمان باید بسته شود. منبع: دانشجو
شمسایی در حالی استعفا داد که تیم ملی از چند روز قبل، اردویش را شروع کرده و به زودی برای شرکت در تورنمنت تایلند، عازم این کشور خواهد شد.
کاوه رضایی برای پوشیدن پیراهن تیم ملی در جام جهانی بلژیک را به مقصد ایران و استقلال ترک کرد اما اشتباهات مدیران آبی‌پوشان در فصل نقل و انتقالات باعث شد تا او نتواند استقلالی شود!
بی‌تدبیری مسئولان باشگاه استقلال در فصل نقل و انتقالات حالا به جایی رسیده است که دو بازیکن مطرح و تاثیرگذار این تیم قربانی یک تصمیم اشتباه خواهند شد و ناچارند این تیم را ترک کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ