بر اساس یک مطالعه آزمایشگاهی که در مجله Chest منتشر شده سوپ مرغ ممکن است به طور موقت به کاهش گرفتگی، کنترل التهاب و آبرسانی به شما در هنگام سرماخوردگی کمک کند. سوپ مرغ مانند یک پتوی گرم در یک کاسه است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رضا مومنی، سرمربی تیم ملی جوانان والیبال ایران از سختی حضور پسرش در تیم و نحوه انتخاب او و دیگر بازیکنان صحبت کرد.
فدراسیون جهانی والیبال نحوه انتخاب 24 تیم شرکت کننده در بازی‌های المپیک 2028 لس آنجلس را اعلام کرد.
کنفدراسیون فوتبال آسیا نحوه صعود تیم‌های این قاره به جام جهانی ۲۰۲۶ آمریکا، کانادا و مکزیک را تشریح و از مسیر کشورهای آسیایی برای حضور در این رقابتها رونمایی کرد.
سرمربی تیم ملی کاراته گفت: سه رویداد مهم در سال ۱۴۰۲ پیش روی کاراته ایران قرار دارد، ولی در شرایط فعلی تمرکز ما روی مسابقات قهرمانی آسیاست.
متقاضیان علاقه‌مند به انتخاب رشته‌های تحصیلی مراکز و واحد‌های دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی، پس از اعلام نتیجه اولیه آزمون و دریافت کارنامه، برای اطلاع از زمان و نحوه انتخاب رشته از امروز ۱۱ خرداد به درگاه اطلاع‌رسانی مرکز سنجش، پذیرش و فارغ‌التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی مراجعه کنند.
گیاهانی با برگ‌های گرد مانند انجیر گریان و پوتوس، یا نخل با شکل تاج کمانی ملایمی که دارد توسط شرکت کنندگان در مطالعه‌ای صورت گرفته زیباتر و آرامش بخش‌تر دیده شدند. برخی از گیاهان از جمله نخل نیز خاطرات خوشی را تداعی کردند. این بدان خاطر است که نخل‌ها اغلب با تعطیلات یا مقاصد گرمسیری مرتبط هستند.
آیا نحوه انتخاب نفرات برای اردوی جدید تیم ملی را می‌پسندید؟
سرپرست تیم فوتبال سپاهان در جلسه هماهنگی پیش از مسابقه، به مشخص نبودن شرایط بلیت فروشی، تعداد بلیت های سهم سپاهان و نحوه انتخاب داوران برای مسابقه فردا مقابل پرسپولیس اعتراض کرد.
سرمربی تیم ملی تکواندو با تشریح نحوه انتخاب ترکیب اصلی تیم ملی برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان از برنامه های خود تا پایان سال خبر داد.
در فاصله کمتر از 10 روز مانده تا انتخابات فدراسیون گلف، ایراداتی به نحوه انتخاب اعضای مجمع وارد شده است.
نحوه انتخاب ملی پوشان کشتی فرنگی ایران در رقابت های قهرمانی آسیا و قهرمانی جهان مشخص شد.
رییس فدراسیون تنیس روی میز اعلام کرد که نحوه انتخاب بازیکنان برای اعزام به مسابقات قطر طبق دعوتنامه بوده است.
یک تفاوت مهم نحوه انتخاب دو دولت است که روحانی در سال ۱۳۹۶ در یکی از پرشورترین انتخابات پس از انقلاب روی کار آمد و در نقطه مقابل دولت جدید به دنبال ضعیف‌ترین مراسم انتخاباتی در مصدر کار قرار گرفت
یک تفاوت مهم نحوه انتخاب دو دولت است که روحانی در سال ۱۳۹۶ در یکی از پرشورترین انتخابات پس از انقلاب روی کار آمد و در نقطه مقابل دولت جدید به دنبال ضعیف‌ترین مراسم انتخاباتی در مصدر کار قرار گرفت
کرباسچی گفت: اگر نحوه انتخاب شورای نگهبان و تغییر صلاحیت ها تغییر کند خیلی از اشکالات برطرف می شود چون الان نمایندگان از طریق گروه هایی وارد مجلس می شوند اما بعد از استقرار در مجلس می گویند ما به جایی وابسته نیستیم.
آزمون انتخاب سردفتر اسناد رسمی، روز جمعه ۲۵ آذر ماه در ۳۱ حوزه انتخابی سراسر کشور برگزار می‌شود.
به نحوه کار کارلوس کی‌روش در جام جهانی بیست و دوم نقد‌های متعددی وارد است، اما جالب‌ترین و عجیب‌ترین کار او این بود که با وجود این امکان قانونی که ۲۶ بازیکن را به قطر ببرد ۲۵ نفر را با خود همراه کرد و نفر بیست و ششم را هرگز انتخاب نکرد.
سازمان لیگ فدراسیون والیبال برای نحوه ادامه لیگ برتر مردان، دو پیشنهاد ارائه کرد تا بر اساس نظرات تیم‌ها، یک روش انتخاب شود.
نظرسنجی ها نشان می دهد که بیش از دو سوم آمریکایی ها فکر می کنند اقتصاد کنونی خوب نیست و اقتصاد عامل مهمی در انتخاب آنها خواهد بود.
دبیر فدراسیون شطرنج نحوه انتخاب ملی‌پوشان برای مسابقات سریع و برق‌آسای جهان را اعلام کرد.
رئیس جمهور «قانون نحوه انتصاب اشخاص در مشاغل حساس» را برای اجرا به قوه قضاییه، وزارت اطلاعات، سازمان اداری و استخدامی کشور و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ابلاغ کرد.
طرح یک فوریتی نحوه انتصاب اشخاص در مشاغل حساس به منظور تامین نظر شورای نگهبان اصلاح شد.
نحوه انتخاب رشته داوطلبان کنکور ۱۴۰۱
تحلیل گران صعود نرخ ارز نیمایی در سال ۱۴۰۱ را فرصتی برای رشد بازار می دانند و از طرف دیگر با اجرای توافق برجام فشار دولت به شرکت ها را می کاهد و استمرار بحران اوکراین منجر به ادامه تورم می شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ