رئیس‌جمهور به بانک مرکزی دستور داد ظرف یک هفته آینده مشکل آن دسته از متقاضیانی را که موفق به دریافت تسهیلات ساخت مسکن نشده‌اند، بررسی و در جهت رفع آن اقدام کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر جهاد کشاورزی گفت: پیگیری‌هایی را انجام دادیم تا ظرف یک تا دو هفته آینده بخش عمده‌ای از مطالبات کشاورزان را پرداخت کنیم.
وزیر جهاد کشاورزی گفت: پیگیری‌هایی را انجام دادیم تا ظرف یک تا دو هفته آینده بخش عمده‌ای از بدهی و مطالبات کشاورزان را پرداخت کنیم.
وزیر جهاد کشاورزی گفت: پیگیری‌هایی را انجام دادیم تا ظرف یک تا دو هفته آینده بخش عمده‌ای از بدهی و مطالبات کشاورزان را پرداخت کنیم.
عدل خو با عنوان اینکه ۵۰ درصد کمردردها ظرف یک ماه خود به خود خوب می‌شود، گفت: تا ۹۰ درصد کمردردها نیز تا ۸ هفته بهبود می‌یابد و ما برای ۱۰ درصد کمردردهایی که بعد از دو ماه خوب نمی‌شوند، سراغ روش‌های تشخیصی می‌رویم.
سید ابراهیم رئیسی گفت: مسئله تاخیر در پرداخت تسهیلات به متقاضیان مسکن ظرف یک هفته بررسی و موانع برطرف شوند.
رئیس‌جمهور به بانک مرکزی دستور داد ظرف یک هفته آینده مشکل آن دسته از متقاضیانی که موفق به دریافت تسهیلات ساخت مسکن نشده‌اند را بررسی و در جهت رفع آن اقدام کند.
حتی اگر یک درمان انجام شد، باید مو‌های خود (یا فرد مبتلا به شپش) را هر شب به مدت سه هفته شانه کنید تا مطمئن شوید که شپش جدیدی وجود ندارد. از شانه مخصوص شپش استفاده کنید. باید دندانه‌های فلزی داشته باشد که دراز و فاصله نزدیک با یکدیگر داشته باشند. از استفاده از شانه‌های پلاستیکی یا شانه‌های رایگان همراه با شامپو‌های شپش خودداری کنید.
وزیر اقتصاد با اشاره به تاکید رئیس جمهور در جلسه هیات دولت، گفت: دستگاه‌ها مکلف شدند تمام مجوزها، استعلام‌ها و آزمایش‌ها در حوزه تجارت و گمرک را ظرف مدت هفت روز صادر کنند.
شهریار- جانشین فراجا گفت: نیروی انتظامی در غرب استان تهران ظرف یک هفته چهره شهرهای غرب استان تهران را از معتادین متجاهر پاک کند.
اینتر ظرف سه هفته موفق شد تیم های پایتخت نشین لاتزیو و رم را از پیش رو بردار و به یک مدعی جدی کسب سهمیه تبدیل شود.
رئیس جمهور گفت: دستگاه‌ها ظرف یک هفته پیشنهادات خود را برای هماهنگی در اجرای برنامه مهار تورم و رشد تولید ارائه کنند.
رئیس جمهور گفت: دستگاه‌ها ظرف یک هفته پیشنهادات خود را برای هماهنگی در اجرای برنامه مهار تورم و رشد تولید ارائه کنند.
سخنگوی فدراسیون فوتبال اعلام کرد سرمربی تیم ملی امید انتخاب شده و ظرف یک هفته آینده معرفی خواهد شد.
ظرف یک هفته گذشته، دست‌کم ۸۳ نفر در خارطوم، کردوفان جنوبی، دارفور شمالی، ایالت شمالی و سایر مناطق کشته و بیش از ۱۱۲۶ نفر زخمی شده‌اند که شدیدترین تمرکز جنگ در شهر خارطوم در حال وقوع است.
استقلال، ظرف یک هفته گلزن شد!
مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی از اتصال دو روستای «قریس» و «حصار» شهرستان خوی در مناطق زلزله زده این استان خبر داد.
خدابنده درباره طول دوره درمان بیماری، گفت: معمولا ظرف یک هفته اغلب بیماران بهبود می‌یابند و ضایعات پوستی هم از بین می‌رود.
خدابنده درباره طول دوره درمان بیماری، گفت: معمولا ظرف یک هفته اغلب بیماران بهبود می‌یابند و ضایعات پوستی هم از بین می‌رود.
از زمان آخرین تزریق واکسن عمومی کرونا زمان زیادی گذشته و جمعیت قابل توجهی از مردم کشورمان نیز دز سوم و چهارم کرونا را تزریق کرده اند و پیش بینی می‌شود ظرف یک الی یک و نیم ماه آینده دچار پیک جدید کرونا خواهیم شد و به اوج خود می‌رسد.
وقتی برای یک مشکلی هر روز تجمع می کنند و مسئولان می گویند این مشکل را ظرف دو هفته یا یک ماه حل می کنند این دیگر هنر نیست، هنر این است که ما پیش بینی می کردیم که همدان چه وضعیتی دارد و ما تا چه مدت آب داریم و آن زمان برایش فکری می کردیم تا الان به این روز نیفتد.
عضو کمیسیون امنیت ملی درباره مذاکرات برجامی گفت: مذاکرات ایران با ۵ کشور غربی یک مذاکرات بسیار پیچیده به لحاظ امنیتی، فنی و سیاسی است. این پرونده تقریبا ۳ دهه وقت دستگاه دیپلماسی ما و بسیاری از کشور‌های طرف مقابل را گرفته است، اما در مذاکرات اخیر به نظر می‌رسد روی آن چارچوب‌های اصلی که مدنظر طرفین است، توافق حاصل شده است.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با بیان اینکه بعید میدانم اسرائیل بخواهد در این مقطع کاری انجام دهد، گفت: احتمالا احیای برجام ظرف مدت یک هفته تا ده روز اتفاق می‌افتد.
یک کارشناس اقتصادی معتقد است: اقتصاد رفتاری با کالابرگ موافق‌تر است، اما از نگاه اقتصاد خرد، تجربه نشان داده است هرگونه مداخله از این جنس یعنی کالابرگ یا مداخله قیمتی کارآیی ندارد و به شدت رد می‌شود. منظور از مداخله قیمتی همان قیمت گذاری دستوری است که کاهش رفاه حاصل از این نوع رفتار بسیار زیاد است.
ورود مردم عادی به این بیمارستان‌ها ممنوع است!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ