رسانه رسمی استقلال اعلام کرد که تغییرات زیاد در ترکیب تیم، عامل شکست برابر هوادار بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
صنعت نفت موفق شد در دیدار خارج از خانه مقابل برابر فولاد به پیروزی برسد و باخت هفته اول را فراموش کند.
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی با استقلال خیلی تاکتیکی و فنی بود و در مسابقه ای که می توانست مساوی باشد برنده شدیم.
در لحظات پایانی کوارتر چهارم نفت عراق پیش بود اما محمدرضا اکبری توپ خود را وارد سبد حریف کرد تا بازی در پایان وقت قانونی ۹۳ بر ۹۳ مساوی شود و کار به وقت اضافه بکشد.
گلر ملوان هنوز هم تساوی را باور ندارد و معتقد است در بازی دیروز تیم برتر میدان بودند.
تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در دیداری که با دو گل از حریف جلو بود در نهایت به تساوی رسید و دو امتیاز حیاتی را از دست داد.
تیم‌های فوتبال سپاهان و پرسپولیس که رقیبان اصلی قهرمانی در لیگ برتر هستند، در مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای جام حذفی به مصاف هم رفتند که نیمه اول این بازی با رد و بدل شدن دو گل همراه بود.
تیم‌های فوتبال سپاهان و پرسپولیس که رقیبان اصلی قهرمانی در لیگ برتر هستند، در مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای جام حذفی به مصاف هم رفتند که نیمه اول این بازی با رد و بدل شدن دو گل همراه بود.
رئیس سازمان لیگ تاکید کرد عدم حضور هر یک از تیم‌های راه‌یافته به پلی‌اوت در مسابقات این مرحله به معنای باخت فنی خواهد بود
تراکتور روز گذشته با حمایت تماشاگران پذیرای تیم آلومینیوم بود و می کوشید با ارایه بازی تهاجمی به یک پیروزی دیگر دست پیدا کند اما در نهایت این بازی با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید.
چلسی در زمین وستهم و در حالی که گل اول را زده بود، در نهایت با تساوی 1-1 متوقف شد و برای سومین بازی متوالی از کسب پیروزی در لیگ برتر بازماند.
پرسپولیس که دربی را خوب آغاز کرده بود، با اصرار بر رفتن به کناره ها گل مساوی را در دقایق آخر زد تا بازی بزرگ نیم فصل را به استقلال نبازد.
دربی روز گذشته برنده نداشت اما یک بازی خوب از سوی هر دو تیم بود. مسابقه ای که اگر چه مساوی شد، اما چهار گل به همراه داشت.
مهدی قایدی می‌گوید این دربی بسیار بی روح بوده و امیدوار است با حل مشکل آلودگی هواداران به ورزشگاه برگردند.
تقابل سلاطین تساوی ها در لیگ دسته اول فوتبال ایران با نتیجه ای قابل پیش بینی به پایان رسید.
در آخرین دقیقه‌ وقت‌های اضافه اشتباه کشنده دروازه‌بان پرتغال که با خوش شانسی تمام، مهاجم غنا لیز خورد و فرصت گل مساوی را از دست داد. در این هنگام دوربین روی چهره رونالدو بود که به شدت نگران بازی را دنبال می‌کرد!
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، می‌گوید تیمش برابر الچه خوب بازی کرده است اما این دیدار ممکن بود پیچیده‌تر شود.
کارلو آنچلوتی، مربی رئال مادرید، روحیه جنگندگی و تسلیم ناپذیری شاگردانش را ستود. رئال در شبی که تا دقیقه 95 از شاختار عقب بود، بازی را مساوی کرد.
تارتار، سرمربی ذوب آهن می‌گوید بازی زیبا نبوده و تساوی مقابل مس کرمان نتیجه عادلانه‌ای بوده است.
آنسو فاتی در شرایطی که بازی مساوی بود، در دقیقه 64 به زمین آمد، در دقایق 66 و 68 پاس گل داد و در دقیقه 79 گلزنی کرد
آنسو فاتی در شرایطی که بازی مساوی بود، در دقیقه 64 به زمین آمد، در دقایق 66 و 68 پاس گل داد و در دقیقه 79 گلزنی کرد
شاهرخ بیانی صحبت های جالبی در خصوص بازی با هوادار و همچنین حواشی که برای استقلال پیش آمده مطرح می کند‌‌.
بازی پر تنش چلسی و تاتنهام بارها به درگیری توخل آلمانی و کونته ایتالیایی منجر شد. بعداز درگیری بچگانه دو مربی بر سر شادی گل‌ها، در پایان مسابقه هم توخل هنگام دست دادن ، دست کونته را رها نکرد!! چیزی نمانده بود که دو مربی همدیگر را کنک بزنند. دربی لندن دو بر دو مساوی تمام شد. باوجود پایان مسابقه داور هردو مربی را اخراج کرد.
«عبور مستقیم» ایران خودرو از بحران خودروهای ناقص
قیمت طلا امروز جمعه کاهش یافت و در مسیر سومین کاهش هفتگی متوالی قرار گرفت زیرا سیاست‌های پولی تهاجمی بانک‌های مرکزی بزرگ و افزایش ارزش دلار آمریکا، سرمایه‌گذاران را از شمش به قیمت دلار دور نگه داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ