مهدی قایدی می‌گوید این دربی بسیار بی روح بوده و امیدوار است با حل مشکل آلودگی هواداران به ورزشگاه برگردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پاری سن ژرمن به کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی، هشدار داده که جدایی او به غنوان بازیکن آزاد باعث اخراج بسیاری از این باشگاه خواهد شد.
خانم گل آسیا و کاپیتان تیم ملی زنان، به مانند بسیاری از اسطوره‌های دیگر ورزش ایران در سکوت خبری از تیم ملی کنار گذاشته شدند.
روز شنبه بسیاری از کاربران توییتر در تلاش برای دسترسی به این شبکه اجتماعی با این پیغام مواجه شدند: «متاسفانه میزان دسترسی شما محدود شده است. لطفا چند لحظه منتظر بمانید و دوباره امتحان کنید.»
این سؤال ذهن بسیاری از مردم را به خود مشغول کرده است که طبری چطور وثیقه ۳۰۰ میلیارد تومانی را تامین کرده تا از زندان بیرون بیاید؟ آیا باز هم پای دوستان فداکار و ازخود گذشته وی در میان است؟
دیگر پرسشی هم که هنوز بسیاری از مخاطبان برایش پاسخی پیدا نکرده‌اند مربوط به سانسور تصاویر خوشحالی پس از گل بازیکنانی است که پیراهن‌شان را از تن درمی‌آورند. چه ایرانی، چه خارجی، این صحنه‌ها مشمول سانسور می‌شود. با وجود این، چنین پرسشی بدون پاسخ مانده که چطور تلویزیون شنای مردان را پخش می‌کند، ولی از نشان‌دادن بالاتنه مردان فوتبالیست طفره می‌رود. یا اینکه چرا باید نشان‌دادن بالاتنه مردان در سریال‌های تاریخی و خارجی بدون ایراد باشد، ولی فوتبالیست‌ها شامل تحریم شوند؟
در جریان بازی دیروز بارسلونا و اتلتیکو اتفاق عجیبی در نوکمپ رخ داد و یک هوادار مسن اتلتیکو با برخورد بسیار بد هواداران بارسلونا روبه‌رو شد.
مدافع پیکان از بازی های سخت این تیم در آینده صحبت می کند و امیدوار است یکی پس از دیگری رقیبان را از پیش رو بردارند.
هم ملاک‌ها و هم شیوه ارزیابی در طرح رتبه‌بندی باید تغییر کند زیرا بسیاری از ملاک‌ها قابل سنجش نیستند آن‌ها در یک سیستم لبریز از ایدئولوژی به کار گرفته شده‌اند.
اگر میتوکندری خود را بیرون آوریم ما مرده‌ایم. میتوکندری‌ها هنوز چند ژن در درون شان باقی مانده است، اما شما هرگز نخواهید دید که میتوکندری‌ها از یک سلول خارج می‌شوند و به تنهایی می‌خزند. میتوکندری‌ها نمی‌توانند آن کار را انجام دهند و ابزاری برای زنده ماندن ندارند.
شکست مقابل سپاهان در دقایق پایانی مسابقه شباهت بسیاری با تساوی دربی آخر سال گذشته داشت.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال تاکید کرد که کار قهرمانی هنوز تمام نشده و ماجراجویی های بسیاری در پیش است.
پیوستن ژوائو مندس، پسر رونالدینیو، به بارسلونا با استقبال بسیاری روبرو شده است.
ویل استیل، سرمربی 30 ساله رنس، این روزها توجه بسیاری از فوتبال‌دوستان را به خود جلب کرده است.
فرشاد فرجی از حضور هواداران فولاد در بازی بدون تماشاگر و قضاوت داور بسیار عصبانی بود.
بازی جوان ها در لیگ برتر اینروزها دیگر اختصاص به تیم پیکان ندارد و بسیاری از تیم ها به جوان ها بازی می دهند، حتی تیم های مدعی قهرمانی.
شیوه جالب تعدادی از طرفداران آکسفورد برای تماشای دیدار این تیم برابر آرسنال توجه بسیاری را جلب کرده است.
بسیاری از بزرگان دنیای فوتبال پس از پایان فینال جام جهانی 2022 از آن به عنوان بهترین فوتبالی که دیده‌اند نام بردند.
بازی دوستانه امروز تیم ملی با نیکاراگوئه برای بسیاری از حاضرین و حتی غایبین در اردو از اهمیت بالایی برخوردار است.
هواداران آیندهوون جنجال بسیاری را در بازی شب گذشته برابر آرسنال ایجاد کردند.
آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، در آستانه دیدار فردای تیمش در لیگ قهرمانان اروپا از سبک بازی تیمش دفاع کرد و به خبرنگاران گفت نباید او را احمق فرض کنند.
معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش گفت: در روز کنکور سوالات باز می‌شوند و در اختیار افراد قرار می‌گیرند. اکنون هم وسایل ارتباط جمعی بسیار زیاد هستند و به صورت‌های گوناگون مانند عینک، پاک کن، ساعت و ... وارد جلسه آزمون می‌شوند. افراد می‌توانند با روش‌هایی که خودشان می‌شناسند سوالات را به بیرون از حوزه بفرستند.
عملکرد ضعیف لیورپول در شروع فصل جدید باعث تعجب و نگرانی هواداران این تیم و بسیاری از فوتبال‌دوستان شده است.
مادام «کارلا سرنا» زن جهانگرد ایتالیایی درباره اهمیت محرم و عزاداری ایرانیان نوشته است: «در ایام دهه اول ماه محرم، شاه و رعایایش لباس عزا به تن می‌کنند. رنگ‌های سیاه نماد سوگواری شناخته می‌شود، ولی بسیاری از مردم کمربند‌هایی به همین رنگ با نقش‌های نارنجی دور کمر می‌بندند. مردان طبقات پایین به عنوان علامت عزا، دامن پیراهن خود را بیرون گذاشته و دکمه یقه آن را باز می‌کنند.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ