آنسو فاتی در شرایطی که بازی مساوی بود، در دقیقه 64 به زمین آمد، در دقایق 66 و 68 پاس گل داد و در دقیقه 79 گلزنی کرد
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان اورژانس کشور نسبت به افزایش مرگ‌های ناشی از غرق شدگی در کشور هشدار داد.
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان عنوان کرد: باید بر اساس قانون و دستورالعمل‌های اجرایی بحث پیشگیری و مبارزه با هاری اقدام شود تا بر اساس فعالیت‌های بین‌بخشی سلامت مردم حفظ شود.
کرج- رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز آخرین وضعیت مسمومان ناشی از مصرف مشروبات الکلی در این استان را تشریح کرد.
کرج- رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز آخرین وضعیت مسمومان ناشی از مصرف مشروبات الکلی در این استان را تشریح کرد.
کرج- رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز آخرین وضعیت مسمومان ناشی از مصرف مشروبات الکلی در این استان را تشریح کرد.
کرج- رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: تعداد مسموم‌شدگان بر اثر مصرف مشروبات الکلی به ۱۴۱ نفر در استان رسید.
پلیس فتای مازندران ضمن هشدار به دلالان و کلاهبرداران بازی فوتبال نساجی و پرسپولیس از شناسایی و برخورد با عوامل این اقدام خبر داد.
صاحبنظران جنگ‌های هوایی، او را «نامدارترین خلبان جهان» نامیده‌اند؛ چنانکه شهید تیمسار فلاحی رئیس ستاد مشترک ارتش، وی را ناجی غرب و فاتح گردنه‌ها و ارتفاعات آریا، بازی‌دراز، میمک، دشت‌ذهاب و پادگان ابوذر توصیف کرده و می‌گوید: " او غیرممکن‌ها را ممکن ساخت. کسی بود که وقتی خبر شهادتش را به امام دادم، امام در مورد وی فرمودند: " او آمرزیده است".
ذاکری با اشاره به اینکه مقایسه موارد مثبت مالاریا تا ۲۱ فروردین سالجاری نیز نشان دهنده افزایش موارد نسبت به مدت مشابه سال گذشته است، تصریح کرد: با شناسایی به موقع موارد و تحت درمان قرارگرفتن آنان هیچ گونه فوتی ناشی از این بیماری در سطح استان در سال‌های اخیر صورت نگرفته است.
اهواز - فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: با وجود افزایش ۳۸ درصدی ترددها در سطح محورهای استان در حوزه درون شهری ۵۰ درصد و در حوزه پلیس راه ۷۸ درصد کاهش فوتی ناشی از تصادفات داشته‌ایم.
رئیس سازمان اورژانس کشور تأکید کرد: به چهارشنبه آخر سال نزدیک می‌شویم و با توجه به اینکه قاچاقچیان در حال توزیع حجم زیادی از مواد محترقه هستند، اورژانس در حالت آماده باش است و مراقبت‌ها باید تشدید شود. تاکنون یک فوتی و هشت قطع عضو ناشی از حوادث مرتبط با چهارشنبه پایان سال داشتیم، بنابراین مراقبت‌ها باید بیشتر شود.
آنسو فاتی، ستاره اسپانیایی بارسلونا، می‌گوید بازیکنان این تیم از همین حالا خود را در مرحله بعدی لیگ اروپا می‌بینند و هیچ ترسی از منچستریونایتد ندارند.
وزیر صمت با اشاره به اینکه خوشبختانه از سال ۹۲ تا ۱۴۰۰ تعداد کشته‌های ناشی از تصادفات به ۱.۴ رسیده، گفت: بر اساس آمار سال ۹۹، در هر ۱۰۰ تصادف ۴.۴ فوتی و در سال ۱۴۰۰ این عدد به یک رسیده است.
وزیر صمت با اشاره به اینکه خوشبختانه از سال ۹۲ تا ۱۴۰۰ تعداد کشته‌های ناشی از تصادفات به ۱.۴ رسیده، گفت: بر اساس آمار سال ۹۹، در هر ۱۰۰ تصادف ۴.۴ فوتی و در سال ۱۴۰۰ این عدد به یک رسیده است.
حامد لک در دربی مسی‌ها بارها ناجی دروازه مس رفسنجان شد تا در نهایت این تیم فاتح نبرد دو تیم کرمانی شود.
از ابتدای امسال تاکنون موارد مرگ ناشی از آنفلوانزا بین ۳۰ تا ۴۰ نفر در کشور بوده است و در گروه سنی زیر پنج سال نیز تنها یک مورد فوتی گزارش شد؛ این در حالیست که در سال ۹۶ شمار جانباختگان ۲۱ نفر بود و نتیجه آزمایش‌ها نشان می‌دهد که هرسال ۴۰ درصد از مراجعین با علائم سرماخوردگی به آنفلوانزا مبتلا هستند.
در چارچوب سوپرجام فوتبال ایران، استقلال توانست با ارائه نمایشی بهتر از سد نساجی عبور کند و فاتح این جام شود.
استقلال توانست در کرمان با پیروزی مقابل نساجی فاتح سوپرجام شود. دیداری که باز هم آمانوف در آن غایب بود.
سرانجام سوپرجام فوتبال ایران بین دو تیم استقلال و نساجی برگزار شد و قهرمان فصل گذشته لیگ برتر توانست فاتح این دوئل شود.
تیم فوتبال استقلال در صورت پیروزی مقابل نساجی، برای اولین بار فاتح سوپرجام می‌شود.
وقتی کرونا آمد، از آنفلوانزا غافل شدیم و حالا که فوتی های کرونا فروکش کرده است، فکر می کنیم که آنفلوانزا خطری ندارد. در حالی که مرگ و میر ناشی از آنفلوانزا را نباید دست کم گرفت.
قوه قضاییه اعلام کرد که آتش سوزی‌های شامگاه شنبه ۲۳ مهر در زندان اوین منجر به درگذشت ۴ زندانی و مجروح شدن ۶۱ نفر دیگر شده است.
در ۳ روز اخیر ۱۸ مورد مسمومیت ناشی از مصرف الکل به بخش مسمومیت مرکز آموزشی درمانی رازی رشت مراجعه کردند که حال بسیاری از آن‌ها وخیم بوده است.
فوتی‌های ناشی از کووید ۱۹ از ۲۰۴ نفر در هفته اول مرداد به ۳۴۱ نفر در هفته دوم مرداد و میزان بیماران بستری‌ها از ۷ هزار و ۳۷۶ نفر به ۱۰ هزار و ۶۳۴ بیمار رسیده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ