قیمت طلا امروز جمعه کاهش یافت و در مسیر سومین کاهش هفتگی متوالی قرار گرفت زیرا سیاست‌های پولی تهاجمی بانک‌های مرکزی بزرگ و افزایش ارزش دلار آمریکا، سرمایه‌گذاران را از شمش به قیمت دلار دور نگه داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دریادار دوم زیراهی در پایان اظهار کرد: نقطه اوج حمایت امریکایی ها از نفتکش های قاچاق سوخت و متخلف آبان ماه سال ۱۴۰۰ بود که در آن عملیات پیچیده در دریای عمان، آمریکایی ها با ۵ ناوچه نظامی و چندین جنگنده ، بالگرد و هواپیمای با سرنشین و بدون سرنشین با سرافکندگی مجبور به ترک منطقه شدند.
«اقدام به تنش‌زدایی با عربستان سعودی و متعلقات آن همچون برداشتن نام معابر کلیدواژه بحران (شیخ نمر باقر النمر) نه تنها مایه سرافکندگی نیست، بلکه اقدامی درست است. این اقدام نشان دهنده آن است که دستگاه دیپلماسی کشور با اتخاذ رویکردی واقع‌بینانه در مسیر تامین منافع ملی گام بر می‌دارد»
قیمت طلا امروز سه‌شنبه کاهش یافت و و به سمت بزرگترین کاهش ماهانه خود از ژوئن ۲۰۲۱ پیش رفت زیرا افزایش قریب‌الوقوع نرخ بهره توسط فدرال رزرو آمریکا جذابیت دارایی‌های بدون بازده را کاهش داد.
هواداران الدحیل با سرافکندگی ورزشگاه الثمامه دوحه را بعد از شکست سنگین ترک کردند.
تا پیش از گل اول استقلال، ملوانی‌ها با یک نمایش متفاوت مقابل تیم مدعی توانسته بودند حتی به موقعیت مناسبی نیز دست یابند.
در میانه دیدار امروز تاتنهام و برنتفورد، هواداران برنتفورد علیه هری کین شعارهایی سر داده و او را به دلیل از دست دادن پنالتی مقابل فرانسه در جام جهانی عامل سرافکندگی انگلیس خواندند.
اریک تن‌هاخ، بعد از شکست 6-3 مقابل منچسترسیتی می‌گوید شاگردانش چه از نظر فوتبالی و چه از نظر روحی عملکردی غیر قابل قبول داشتند و باعث سرافکندگی هواداران شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ