وقوع یک زمین لرزه برزگ در ایالت کالیفرنیا موجب قطع دسترسی هزاران نفر از ساکنان این ایالت به برق شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فروپاشی ابرقاره‌ها ممکن است باعث فوران‌های انفجاری شود که فواره‌های الماس را به سطح زمین می‌فرستد. الماس‌ها در اعماق پوسته زمین، تقریباً ۱۵۰ کیلومتر پایین تشکیل می‌شوند.
ساعتی پیش زمین لرزه ۳.۹ ریشتری دماوند را لرزاند
به گفته سازمان زمین شناسی ایالات متحده، زمین لرزه ای به بزرگی ۶.۳ ریشتر و ده ها پس لرزه بوگوتا پایتخت کلمبیا را لرزاند.
سنگربان ایران در جام جهانی قطر بار دیگر جلوتر از سایر بازیکنان استقلال وارد زمین شد.
یزد- فرماندار میبد از حل مشکل گاوداری‌های این شهرستان با واگذاری زمین و توافق بر سر قیمت آن با دامداران خبر داد.
کانون زمین لرزه ۱۵ کیلومتری دیباج در دامغان و ۴۱ کیلومتری مجن در شاهرود اعلام شده است.
دامغان- زمین لرزه ای به قدرت ۴.۳ ریشتر لحظاتی قبل دیباج در شهرستان دامغان را لرزاند.
کارشناسان زمین سنجی می‌گویند مطالعه ژئوئید به دانشمندان کمک می‌کند تا میزان از دست دادن یخ در مناطق قطبی که در نتیجه تغییرات آب و هوایی رخ داده را مورد اندازه گیری قرار داده تا بهتر متوجه شوند زمانی که سیاره ما به یک سیب زمینی پخته تبدیل می‌شود چه اتفاقی رخ می‌دهد.
با مطالعه توالی پس‌لرزه‌ها می‌توان بزرگا و سرعت زمین‌لرزه‌ها را در دنباله پس‌لرزه‌ها پیش‌بینی کرد. بزرگ‌ترین رویداد پس‌لرزه معمولا حدود یک درجه بزرگا کمتر از زلزله اصلی است؛ بنابراین مثلا برای رویداد اصلی با بزرگای ۶.۵، ممکن است پس‌لرزه‌هایی با بزرگای در محدوده ۵ و کمتر از آن رخ دهد.
و بالاخره ۱۰۰ میلیون سال بعد. اقیانوس اطلس به «هیچ» تبدیل شده، قاره آمریکا تقریبا در برابر آفریقا قرار می‌گیرد، آفریقا از قبل با اوراسیا ادغام شده است… ما دوباره یک ابر قاره برای خود داریم! پانگه آ پروکسیما!
استاد پژوهشگاه بین‌المللی زلزله شناسی با اشاره به اینکه زمین لرزه امروز در شرق تهران ناشی از فعال‌بودن گسل ایوانکی است، گفت: باید پایش دقیق این گسل صورت گیرد.
مدیرعامل هلال احمر استان تهران گفت: زمین لرزه ٣.٦ ریشتری تهران خسارتی نداشت.
طبق اعلام مرکز زلزله نگاری چین، زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۵.۴ ریشتر ساعت ۳:۴۷ بامداد روز یکشنبه منطقه ساحلی پینگ‌تونگ تایوان را لرزاند.
اصفهان- معاون املاک و حقوقی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: تاکنون برای ۶۰۰ نفر از متقاضیان طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در ۱۰ شهرستان استان اصفهان زمین اختصاص یافته است.
یک زمین لرزه به بزرگی ۶.۲ ریشتر، صبح امروز (پنجشنبه) فیلیپین را لرزاند.
به گفته مقامات، زمین لرزه روز سه شنبه بخش هایی از پاکستان و هند را لرزاند و مردم وحشت زده به خیابان ها آمدند.
رئیس سازمان خصوصی سازی مدعی شد که مدیرعامل سابق استقلال زمین اختصاص داده شده به کمپ تیم را فروخته است!
زمین لرزه ای به بزرگی ۵.۱ ریشتر امروز در منطقه شمالی اوکایالی، پرو، رخ داد. گزارش فوری از خسارت یا تلفات اعلام نشده است.
زمین لرزه قدرتمندی به بزرگی ۶ ریشتر صبح روز یکشنبه چندین بخش از پاکستان را لرزاند و ساکنان را مجبور به ترک خانه های خود کرد.
مرکز زمین شناسی ایالات متحده اعلام کرد: زمین لرزه ای به بزرگی ۶.۶ ریشتر اواخر روز چهارشنبه در خلیج دارین در نزدیکی مرز پاناما و کلمبیا رخ داد و لرزش در سراسر هر دو کشور احساس شد.
هشدار سازمان جهانی هواشناسی همراه با این پیش‌بینی است که ۹۸ درصد احتمال دارد که حداقل یکی از سال‌ها طی پنج سال آینده شاهد گرم‌ترین دمای ثبت شده زمین باشیم. چرخه آب و هوایی اِل نینو و تغییرات آب و هوایی به احتمال زیاد موجب افزایش دما خواهند شد.
اصفهان- معاون املاک و حقوقی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان از تامین اراضی مورد نیاز برای ساخت ۱۹۱ واحد مسکونی اقشار ویژه استان اصفهان خبر داد.
استادیوم شهدای هفتم تیر بابل امروز برای برگزاری بازی دریای بابل و پارس جنوبی اصلا شرایط خوبی نداشت اما بازی در آن برگزار شد!
اهواز- مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: زمین مورد نیاز برای ساخت بیش از ۱۰۰ هزار مسکن طرح ملی نهضت ملی مسکن تأمین خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ