منابع خبری از کشته شدن بیش از ۵۰۰ تن از شهروندان نیجریه و تخریب ۹۰ هزار خانه در این کشور براثر وقوع سیل، خبر دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بر اثر فروریختن بخشی از یک مسجد مملو از صدها نمازگزار در شهر شمالی زاریا در ایالت کادونا نیجریه، ۷ نفر کشته و چندین نفر دیگر زخمی شدند.
صدها نفر در کره جنوبی بدلیل گرمای شدید هوا دچار گرمازدگی شده اند.
صدها نفر از کارکنان گوگل و آمازون در نیویورک تجمع کردند تا به پروژه میلیاردی «نیمبوس» بین گوگل، آمازون با تل آویو اعتراض کنند.کارکنان معتقدند این فناوری ناقض حقوق بشر و آزادی‌های مدنی است.
سخنگوی وزارت دولت طالبان در امور رسیدگی به حوادث، تعداد مفقودین، کشته‌ها و زخمی‌های سیل اخیر در افغانستان را صدها نفر اعلام کرد.
در پی وقوع رانش زمین در روستایی در ایالت ماهاراشترا در غرب هند، تاکنون ۲۶ نفر جان خود را از دست داده اند و بیش از صدها نفر همچنان گرفتار هستند.
توفان شدیدی که با سرعت ۱۵۰ کیلومتر در ساعت در اسلوونی، کرواسی، بوسنی و صربستان به وقوع پیوست، ۶ کشته و صدها زخمی بر جای گذاشت.
دور جدیدی از اعتراضات شبانه در فرانسه با وجود محدودیت‌های سخت پلیسی همچنان ادامه دارد و گفته می‌شود معترضان مراکز تجاری، مغازه‌ها و حتی اماکن دولتی را غارت می‌کنند.
صدها نفر از بازبین های شبکه های اجتماعی در آلمان با اشاره به اهداف سخت شرکت و مشکلات سلامت ذهنی از قانون گذاران خواسته اند تا شرایط کاری شان را بهبود دهند.
صدها نفر از بازبین های شبکه های اجتماعی در آلمان با اشاره به اهداف سخت شرکت و مشکلات سلامت ذهنی از قانون گذاران خواسته اند تا شرایط کاری شان را بهبود دهند.
یک مقام سازمان ملل متحد درباره خطر آوارگی و بی‌خانمانی صدها نفر از اهالی قدس اشغالی، هشدار داد.
صدها نفر در سودان بعد از دو هفته درگیری بین ارتش و یک نیروی شبه نظامی کشته شده اند.
صدها نفر از مردم کره جنوبی مجبور به تخلیه خانه هایشان به خاطر آتش سوزی شدند که بخش هایی از یک شهر ساحلی شرقی را سوزاند و ده ها خانه را ویران کرد.
صدها نفر در لندن پایتخت انگلیس با تجمع مقابل سفارت رژیم صهیونیستی، جنایات این رژیم علیه ملت فلسطین را محکوم و حمایت خود را از مسجدالاقصی اعلام کردند.
منابع آمریکایی از افزایش شمار قربانیان طوفان و گردباد شدید در ایالت های غربی و جنوبی این کشور به ۱۱ نفر خبر می دهند.
وزیر کشور فرانسه تظاهرات دیروز را «پنج‌شنبه سیاه» توصیف و اعلام کرد در این ناآرامی‌ها شماری از نیروهای امنیتی زخمی و صدها نفر از معترضان هم بازداشت شدند.
صدها نفر در اواگادوگو پایتخت کشور بورکینافاسو امروز در تظاهراتی یکصدا فریاد زدند: «مرگ بر فرانسه» و «زنده باد همکاری آفریقا و روسیه».
«کریس هیپکینز»، نخست وزیر نیوزیلند، گفت: تعداد تلفات توفان گابریل در نیوزیلند به ۸ نفر افزایش یافته و انتظار می رود با تماس خدمه اورژانس با صدها منطقه در معرض توفان، این تعداد افزایش یابد.
صدها نفر از معترضان آلمانی با تظاهرات در شهرهای این کشور از دولت خود خواستند تا عرضه سلاح به اوکراین را متوقف کند.
آمار قربانیان زلزله اندونزی به ۱۶۲ نفر رسید. همچنین صدها نفر دیگر زخمی شده اند.
دیدار صدها نفر از مردم اصفهان با رهبر معظم انقلاب
پلیس هلند صدها نفر از فعالان محیط زیست را که در فرودگاه «شیپخول» آمستردام دست به اعتراض زده بودند، بازداشت کرد.
مقامات ارشد دولت سومالی اعلام کردند شمار قربانی‌های انفجار در پایتخت این کشور به صدها کشته و زخمی افزایش یافته است.
مقامات ارشد دولت سومالی اعلام کردند شمار قربانی‌های انفجار در پایتخت این کشور به صدها کشته و زخمی افزایش یافته است.
نمایندگی کشورمان نزد سازمان ملل متحد در نیویورک در واکنش به خبر نشریه نیوزویک، گفت: کومله گروهک‌ فعال تروریستی است که صدها نفر از مردم مهاباد و دیگر شهرهای ایران را به شهادت رسانده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ