مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی کشور گفت: ما آماده‌ایم به عنوان مجری یا مباشر کشت قراردادی اقدام کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر کل پایش، ممیزی و نظارت سازمان فناوری اطلاعات ایران گفت:تاکنون ۵۰ شرکت، آمادگی خود را جهت ارائه خدمات در بستر فضای مجازی به زائران حسینی اعلام کرده‌اند.
با اعلام سازمان لیگ بسکتبال، تیم‌های لیگ برتری تا ۲۰ تیر فرصت دارند تا آمادگی خود را برای حضور در فصل جدید مسابقات اعلام کنند.
تیم های لیگ برتری تا بیستم تیرماه فرصت دارند، آمادگی خود را برای فصل جدید لیگ برتر بسکتبال اعلام کنند.
شمس آذر قزوین با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ، آمادگی خود را برای تیم‌داری در بخش زنان اعلام کرد.
رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور با اشاره به آمادگی صادرات کیت ژنتیک به آمریکا گفت: به آمریکا می گوییم که اگر مردم آن کشور به کیت‌های ژنتیک نیاز دارند می‌توانند درخواست خود را اعلام کنند.
سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی اعلام آمادگی کرد ۴۰۰ دانش فنی حاصل از پروژه‌های تحقیقاتی خود را در اختیار دانش آموختگان بخش کشاورزی به شکل رایگان قرار دهد.
با توجه به اعلام عدم آمادگی ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برای میزبانی از فینال جام حذفی، سازمان لیگ به دنبال انتخاب جانشین است.
معاون نماینده روسیه در سازمان ملل در نشست شورای امنیت برای بررسی تحولات سودان بر آمادگی مسکو برای کمک به خارطوم به منظور برقراری صلح تأکید کرد.
در پی بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار بادانشجویان سازمان برنامه و بودجه با انتشار بیانیه‌ای ضمن اعلام آمادگی کامل برای برگزاری نشست‌های نخبگانی با دانشجویان برضرورت همفکری بانخبگان تأکیدکرد
دبیر کل سازمان ملل برای دیدار با وزیر خارجه روسیه در ماه آوریل اعلام آمادگی کرد.
مراسم اختتامیه جشنواره ملی انتخاب کارفرمایان برتر سازمان تامین اجتماعی با حضور دکتر مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در محل سالن فرهنگی ورزشی تلاش برگزار شد.
سرپرست سازمان توسعه فعالیت بدنی فدراسیون ورزش های همگانی از اعلام آمادگی سازمان تربیت بدنی آجا جهت شرکت در مسابقات مینی فوتبال محلات کشور خبر داد.
رئیس سازمان پزشکی قانونی در دو نامه جداگانه خطاب به مسئولان پزشکی قانونی ترکیه و سوریه، آمادگی ایران را برای همکاری در زمینه‌های مربوط به اقدامات پزشکی قانونی اعلام کرد.
سازمان فضایی ایران آمادگی این سازمان برای تعیین سطح زیرکشت گندم با ماهواره «خیام» را اعلام کرد.
معاون دبیرکل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) امروز در سخنانی اعلام کرد: برای درگیری طولانی در اوکراین آمادگی داشته باشید.
معاون دبیرکل سازمان ملل متحد از آمادگی آنتونیو گوترش برای کمک به پایان نزاع در اوکراین خبر داد.
دبیرکل سازمان ملل متحد گفت تنها در صورتی آماده است در اوکراین میانجیگری کند که تمام طرف ها از جمله روسیه با آن موافقت کنند.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند از طرح تشویقی شهرداری تهران برای بیمارستان ها و مراکز درمانی که برای جمع آوری و حمل پسماندهای پزشکی شان اعلام آمادگی کنند، خبر داد.
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس سازمان فضایی ایران برای ارائه تصاویر با رزولوشن بالای ماهواره خیام به ذی‌نفعان اعلام آمادگی کرد.
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس سازمان فضایی ایران برای ارائه تصاویر با رزولوشن بالای ماهواره خیام به ذی‌نفعان اعلام آمادگی کرد.
رییس سازمان توسعه تجارت در جریان دیدار با سفیر تایلند در ایران برای برگزاری جلسه کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و تایلند اعلام آمادگی کرد.
دبیرکل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی در بیانیه ای اعلام کرد: تغییری در آمادگی نیروهای هسته‌ای روسیه مشاهده نشده است.
چین عضویت کامل ایران در سازمان همکاری شانگهای را تبریک گفت و آمادگی خود را برای همکاری با ایران در چارچوب این سازمان را اعلام کرد.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور در جریان دیدار با شریف مالکوچ رئیس آمبودزمان جمهوری ترکیه و هیات همراه برای همکاری عمیق‌تر آمبودزمانی و نظارتی بین ایران و ترکیه اعلام آمادگی کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ