با اعلام سازمان لیگ بسکتبال، تیم‌های لیگ برتری تا ۲۰ تیر فرصت دارند تا آمادگی خود را برای حضور در فصل جدید مسابقات اعلام کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و دبیر مدیریت بحران دانشگاه علوم پزشکی زابل گفت: با شروع مجدد توفان از ساعت ۶ صبح ۲۷ تیر تا ساعت ۲۰ شامگاه پنجشنبه تعداد ۹۹۸ نفر بیمار و مصدوم به اورژانس پیش بیمارستانی و مراکز بهداشتی درمانی مراجعه و از خدمات درمانی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زابل بهره‌مند شدند.
شاخص کل بورس روز سه شنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۲ در نهایت با کاهش ۳۰۱۵۹ واحدی بر روی کانال و میلیون و ۱۲۸ هزار و ۳۷۴ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز چهارشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۲ را بخوانید.
در معاملات روز سه‌شنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۲، شاخص بورس تهران ۳۰ هزار و ۱۶۱ واحد نزول کرد و تا سطح ۲ میلیون و ۱۲۸ هزار و ۳۷۳ واحد پایین آمد. ریزش ۳۰ هزار واحدی بزرگترین سقوط شاخص در یک ماه اخیر است. شاخص هم وزن نیز بزرگترین ریزش در یک ماه اخیر را ثبت کرد. سقوط بورس ادامه دارد؟
در تاریخ ۲۰ تیر ۱۴۰۲ مجمع عمومی عادی و فوق العاده شرکت پتروشیمی نوری با حضور ۸۴.۷۶ درصد سهامداران برگزار شد. گزارش نبض بورس از این مجمع را بخوانید.
تا سه شنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۲ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار ، ارزش سهام عدالت همچنان در سراشیبی سقوط + جدول، در اولین نشست خبری عرضه اولیه فصبا چه گذشت؟، فیلتر بورس | ترین‌های بورس ایران ۲۰ تیر ۱۴۰۲، خروج پول‌های حقیقی از ۱.۵ همت گذشت!، خبر منفی برای سهامداران شپنا و خبر مثبت برای سهامداران شبریز؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
جمعی از دانش آموزان تهرانی در پی اهانت اخیر به قرآن کریم در کشور سوئد، صبح امروز سه شنبه ۲۰ تیر، روبروی سفارت این کشور تجمع کردند.دلسوزان قرآن در مقابل سفارت سوئد شعارهایی نظیر «خطوط قرمز ما پیامبر است و قرآن، سکوت هر مسلمان خیانت است به قرآن»سر دادند.و دست‌نوشته‌هایی با عناوین «توهین، تحقیر، اهانت، آزادی یا وقاحت؟»، «دانش آموز مسلمان حامی دین و قرآن» دیده می‌شود. حامد جعفرنژاد
شاخص کل بورس روز دوشنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۲ در نهایت با کاهش ۱۷۷۸۹ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۱۵۸ هزار و ۵۶۸ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۲ را بخوانید.
قیمت سکه امامی نسبت به دیروز با افت ۲۰۰ هزار تومانی مواجه شده و به ۲۸ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسیده است.
روزنامه‌های ورزشی امروز سه‌شنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۲ را از نظر می‌گذرانید.
در خط داغ اخبار روز «فرارو»، برای پی‌گیری مهم‌ترین و جدیدترین تحولات و رخداد‌های روز ایران و جهان با ما همراه باشید
شاخص کل بورس احتمالا یک روز دیگر منفی را ثبت کند اما احتمال افزایش تقاضا در نیمه دوم بازار وجود خواهد شد.
افت قیمت‌ها امروز نیز در بورس ادامه داشت. شاخص کل که دیروز ریزش ۱۸ هزار واحدی را تجربه کرده بود با افت ۱۷ هزار و ۸۲۷ واحدی به حدود ۲ میلیون و ۱۵۸ هزار واحد رسید. منتظر افت بیشتر شاخص بورس باشیم؟
دماوند- رئیس پلیس‌راه شرق استان تهران گفت: محور هراز در روز سه‌شنبه ۲۰ تیر از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۱۷ مسدود خواهد شد..
آسمان تهران فردا (۲۰تیر) صاف گاهی وزش باد همراه با افزایش دما با حداقل دمای ۲۸ و حداکثر دمای ۴۰ درجه سانتیگراد و در روز چهارشنبه (۲۱ تیر) صاف تا کمی ابری و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۲۶ و حداکثر دمای ۳۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
مجلس شورای اسلامی در روزهای ۱۹ و ۲۰ تیر ماه میزبان اجلاس کمیته برنامه‌ریزی و بودجه مجالس آسیایی با حضور هیئت‌های پارلمانی ۲۱ کشور عضو APA است.
در طراحی جدید به شکلی برنامه ریزی شده که در حاشیه و فضای پشتی غرفه ها، فضای بی دفاع شهری ایجاد نشود. همزمان با طراحی‌های انجام شده کارشناسان رسمی دادگستری هم مدل‌های مالی جدید را تأیید کرده اند تا آگهی مزایده غرفه‌ها در روزنامه‌های کثیرالانتشار منتشر شود.
رقابت های کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی کشور(انتخابی تیم ملی) طی روزهای ۲۰ تا ۲۲ اسفندماه در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار شد و در پایان تیم مازندران به عنوان قهرمانی دست یافت.
تیم تپانچه بادی مردان با امتیاز ۸۶۲ بین ۸ تیم برتر قرار گرفتند و در مرحله دوم و شلیک ۲۰ تیر نهایی امتیاز ۵۸۳ را کسب کردند و پس از کشور چین در جایگاه دوم قرار گرفتند و مدال نقره خود را حتمی کردند.
بدهی خارجی ایران در پایان تیر ماه سال جاری، ‌به رقم ۷ میلیارد و ۱۷۳ میلیون دلار رسیده که نسبت به مدت مشابه در سال قبل ۱۹.۸ درصد کم شده است.
رئیس سازمان خصوصی سازی از احتمال اضافه شدن دارایی جدید به باشگاه استقلال خبر داد.
نقاط حمایت و مقاومت از جمله مهمترین مفاهیم در بحث تحلیل تکنیکال به شمار می‌روند و اغراق نیست اگر بگوییم که این مفاهیم کلیدی‌ترین بحث در ساختار تحلیل تکنیکال به شمار می‌روند.
افرادی که اطلاع دقیقی نسبت به پرداخت یا عدم پرداخت سودهای واریز شده سهام عدالت خود ندارند، می‌توانند با مراجعه به سایت sahamedalat.ir و با ورود به گزینه مشاهده دارایی سهام عدالت، اطلاعات کامل نسبت به پرداختی‌های خود را ‌ به دست آورند.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ ماجرای عروس نورچشمی!/ درخواست طلاق به خاطر نیمرو/ پسر ورزشکار پس از ۹ سال از کما خارج شد/ صدور حکم دادگاه در پرونده قاتل مرد طلاساز/ قصاص عامل قتل افسر ارشد پلیس آگاهی/ نجات معجزه‌آسای کودک از چاه ۷ متری/ قاتل پرستار جوان دستگیر شد/ افسر پلیس راهور قربانی مسافران جنایتکار

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ