سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی اعلام آمادگی کرد ۴۰۰ دانش فنی حاصل از پروژه‌های تحقیقاتی خود را در اختیار دانش آموختگان بخش کشاورزی به شکل رایگان قرار دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رهبر انقلاب اسلامی گفتند: ما با شهدا معاصر بودیم و جهاد و ایثار و شهادت و گره‌گشایی‌ها و ایستادگی آنان در مقابل قدرتها را دیدیم اما نسل جوان، این موضوع را با وضوح وبِداهتی که ما متوجه شدیم، نمی‌بیند، بنابراین هر یک از علما، روشنفکران، دانشگاهیان و صاحبان مناصب دولتی، باید به تناسب جایگاه خود نقش‌آفرینی کنند.
رهبر انقلاب اسلامی گفتند: ما با شهدا معاصر بودیم و جهاد و ایثار و شهادت و گره‌گشایی‌ها و ایستادگی آنان در مقابل قدرتها را دیدیم اما نسل جوان، این موضوع را با وضوح وبِداهتی که ما متوجه شدیم، نمی‌بیند، بنابراین هریک از علما، روشنفکران، دانشگاهیان و صاحبان مناصب دولتی، باید به تناسب جایگاه خود نقش‌آفرینی کنند.
متن بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اعضای ستاد کنگره ملی بزرگداشت ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل صبح امروز در محل برگزاری همایش در اردبیل منتشر شد.
مهاجم پرسپوليس مراحل پایانی انتقالش به تراکتور را پشت سر گذاشت.
حسین نظری معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران می‌گوید انتقال بازار نشدنی است و اما انتقال انبارکالاها در بازار می‌تواند بخشی از مشکلات را برطرف کند.
وزارت دفاع بلاروس اعلام کرد که نیروی هوایی این کشور اولین دسته از بالگردهای رزمی Mi-۳۵ روسیه را دریافت کرده است.
وزارت دفاع بلاروس اعلام کرد که نیروی هوایی این کشور اولین دسته از هلیکوپترهای رزمی Mi-۳۵ روسیه را دریافت کرده است.
هوگو لوریس، ملی پوش فرانسوی در آستانه امضای یک قرارداد دو ساله با لاتزیو است.
ریو فردیناند، اسطوره منچستریونایتد، درباره خرید آمادو اونانا هشدار داد و معتقد است که این کار مانند خرید دوباره مروان فلینی است.
بارسلونا و سیتی برای انتقال ژوائو کانسلو فعلا اختلاف نظر دارند. بارسا از سیتی 20 میلیون یورو تخفیف می خواهد.
کیلیان امباپه پس از رد تمدید قراردادش تا 2025 که به خاطر انتقال رایگان به رئال در تابستان 2024 بود، 199.5 میلیون یورو از دست خواهد داد.
روسیه از دبیرکل سازمان ملل به‌دلیل اظهارات وی در خصوص عرضه رایگان غلات توسط مسکو به‌آفریقا انتقاد کرد.
رئیس‌جمهور روسیه اعلام کرد: غرب مانع انتقال کودهای معدنی رایگان این کشور به کشورهای فقیر می‌شود.
هری کین، ستاره تاتنهام، مدیران این باشگاه را تهدید کرده که اگر با انتقالش به بایرن مونیخ موافقت نکنند، سال آینده رایگان جدا خواهد شد.
بر خلاف چیزی که به نظر می‌رسید، انتقال کریم بنزما از رئال به الاتحاد عربستان رایگان نبود.
بر خلاف چیزی که به نظر می رسید، انتقال کریم بنزما از رئال به الاتحاد عربستان رایگان نبود.
نمایندگان مردم در خانه ملت در نشست علنی ۱۹ اردیبهشت ماه مجلس به بررسی و آسیب شناسی ساز و کار تأمین و تخصیص نیازهای ارزی در حوزه واردات مواداولیه و تجهیزات مورد نیاز واحدهای صنعتی تولیدی پرداختند و بانک مرکزی را مسئول ثبات بازار و نرخ ارز دانستند.
با توجه به استقبال نمازگزاران از برگزاری نماز عید سعید فطر در مصلای تهران ناوگان حمل و نقل عمومی خدمت‌رسانی رایگانی را برای مسافران در نظر گرفته است.
با توجه به استقبال نمازگزاران از برگزاری نماز عید سعید فطر در مصلی تهران ناوگان حمل و نقل عمومی خدمت‌رسانی رایگانی را برای مسافران در نظر گرفته است.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه اعلام کرد کشور لتونی از انتقال کالاهای رایگان روسیه به کشورهای کمتر توسعه یافته جلوگیری به عمل می آورد.
انتقال رایگان شیری به فولاد، امکان فروش صالح حردانی به استقلال و پاس گل حردانی در دربی؛ سه پرده از مسیری که قهرمانی را از پرسپولیس گرفت‌.
وکلای مردم در خانه ملت در نشست امروز مجلس ضمن فراهم کردن سازوکار مناسب برای تامین قیر رایگان جهت آسفالت راه‌های روستایی و معابر، مشکلات موجود در مسیر انتقال حق بیمه را بررسی و مکانیزم رفع آن را تعیین کنند.
وکلای مردم در خانه ملت در نشست امروز مجلس ضمن فراهم کردن سازوکار مناسب برای تامین قیر رایگان جهت آسفالت راه‌های روستایی و معابر، مشکلات موجود در مسیر انتقال حق بیمه را بررسی و مکانیزم رفع آن را تعیین کنند.
مجمع عمومی عادی به‌طور فوق‌العاده بانک صادرات ایران به منظور انتخاب اعضای هیئت‌مدیره این بانک برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ