باشگاه پرسپولیس با انتشار ویدیویی، به جدایی عیسی آل‌کثیر واکنش نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جواد کاظمیان بازیکن پیشکسوت پرسپولیس در یک استوری به اظهارات بهادری جهرمی، سخنگوی دولت در خصوص بی خوابی رئیسی در مقابل مشکلات مردم کنایه زد. او با انتشار عکسی از تغییر ظاهری رئیسی طی سال‌های اخیر نوشت: آثار بی‌خوابی.
به گزارش "ورزش سه"، رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس همیشه با کلیدواژه «تیم صنعتی» رقبا را خطاب قرار داده و تلاش کرده که تیم خود را در موضع ضعف مالی نشان دهد.
کمال کامیابی‌نیا بعد از ترک پرسپولیس، در پیامی اینستاگرامی با هواداران این تیم خداحافظی کرد.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس می‌گوید اگر نظارت‌ها دقیق باشد، پرسپولیس از همه باشگاه‌ها بیشتر سود خواهد کرد.
جدایی غیرمنتظره و عجیب سیامک نعمتی از باشگاه پرسپولیس واکنش تند و تیزی را از سوی همسر این بازیکن در فضای مجازی در پی داشته است.
مهاجم سابق سپاهان از شهریار مغانلو گلایه کرده است.
باشگاه استقلال با انتشار یک بیانیه و فیلم جدید بار دیگر ادعای از دست رفتن ۱۰ امتیاز بابت اشتباهات داوری را مطرح کرد؛ آنهم در شرایطی که چهار روز دیگر فینال جام حذفی با پرسپولیس باقی مانده است
مدیرعامل سابق روایت جالبی از برخورد بد چند بازیکن و لیدر با ایمون زاید مطرح کرد.
پیشکسوت پرسپولیس از کُری‌خوانی و مصاحبه‌های سرمربی و بازیکن تیم سپاهان اصفهان شاکی است.
باشگاه پرسپولیس تصاویر تازه‌ای از صحنه‌هایی مشکوک در دربی منتشر کرد.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان معتقد است این تیم بازی راحتی برابر مس کرمان نخواهد داشت اما حضور هواداران می‌تواند به طلایی‌پوشان کمک کند.
پاکو خمس با اظهارات کنایه‎‌آمیز و دور از انتظار آتش دوئل حساس مقابل پرسپولیس را برافروخت.
سرمربی تیم فوتبال فولاد گفت: یک بازی را در اهواز از پرسپولیس بردیم، آن وقت یک هفته برای ما حاشیه درست کردند، در حالی که باختند و ناراحتی ندارد.
بازیکن با تجربه فولاد خوزستان مصاحبه تندی علیه صحبت‌های برخی بازیکنان پرسپولیس در میکسدزون ورزشگاه فولاد آره‌نا انجام داده است.
جواد نکونام در واکنش به حواشی دیدار فولاد و پرسپولیس کنایه تندی زده است.
پرسپولیسی‌ها به شدت از دست مجری‌ای که به یحیی گل‌محمدی توهین کرده ناراحت هستند.
یکی از طلبکاران باشگاه پرسپولیس مهدی رسول‌پناه است، مدیرعامل جنجالی سرخپوشان که بعد از اظهارات عجیب از این تیم کنار رفت.
مدیرعامل پرسپولیس از عدم دعوت دانیال اسماعیلی‌فر و سروش رفیعی به تیم ملی گلایه کرد.
روزنامه‌نگار معروف انگلیسی نوشته که یورگن لوکادیا در دو بازی برای پرسپولیس به اندازه 30 بازی اخیر خود در بوندس‌لیگا، جزیره و ام‌ال‌اس گلزنی کرده است.
من نباید جواب مدیر روابط عمومی باشگاه دیگری را بدهم. به‌عنوان هوادار پرسپولیس می‌گویم دست‌مان در جیب هوادار است و الحمدالله وارد بورس شده‌ایم و همه چیز شفاف است. مثل برخی تیم‌ها دست‌مان تو جیب کارگران و بیت‌المال نیست که خرج کنیم
مربی تیم فوتبال هوادار با بیان اینکه می‌خواهیم مقابل پرسپولیس بازی خوبی از خود به نمایش بگذاریم، گفت: قرارداد بازیکن خارجی پرسپولیس معادل بودجه یک فصل تیم هوادار است.
مدیرباشگاه پرسپولیس به درخواست مدیر باشگاه سپاهان برای ورود نمایندگان مجلس به قرارداد‌ها واکنش نشان داد.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: اگر همان ابتدا کاسیانو را با مبلغ یک میلیون و ۲۵۰هزار یورو می‌خریدیم، مجسمه‌ام را می‌ساختند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ