جواد کاظمیان بازیکن پیشکسوت پرسپولیس در یک استوری به اظهارات بهادری جهرمی، سخنگوی دولت در خصوص بی خوابی رئیسی در مقابل مشکلات مردم کنایه زد. او با انتشار عکسی از تغییر ظاهری رئیسی طی سال‌های اخیر نوشت: آثار بی‌خوابی.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آرش رضاوند با انتشار استوری از مراسم معارفه نیمار به قانون جدید فوتبال ایران اعتراض کرد.
خواهر لیلا بلوکات یک استوری منتشر کرده و به برخی همکاران لیلا بلوکات کنایه زده است.
مهدی عزیزی، کارتونیست روزنامه هم‌میهن با کنایه به سخنان معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش درباره تمرکز دانش آموزان، وضعیت بد اقتصادی مردم را با زبان طنز تصویر کشیده است.
تصویری از نصب یک بنر عجیب و کنایه آمیز در یکی از میادین شهر زنجان خطاب به مسئولان استانی منتشر شده که در شبکه های اجتماعی بحث برانگیز شده است. در تصویری که از این بنر جنجالی منتشر شده، عذرخواهی مردم‌ زنجان از نماینده زنجان در مجلس، استاندار و شهردار بابت آسفالت‌های بی‌کیفیت و آب‌گرفتگی معابر شهر زنجان در بارندگی اخیر سوژه شده!
مجری برنامه سلام تهران پس از صحبت با کارگر هفت تپه خطاب به مسئولان گفت: یکماه از این حقوق تصویب شده کارگران استفاده کنید ببینید چند روز تمام میشود.
اصفهان- مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان از تصویب و ابلاغ نرخ‌های جدید کرایه انواع تاکسی‌های شهری در سال‌ جاری خبرداد و گفت: نرخ کرایه تاکسی امسال هر کورس ۴هزار تومان شد.
باشگاه پرسپولیس تصاویر تازه‌ای از صحنه‌هایی مشکوک در دربی منتشر کرد.
تغییر در نرخ بلیت و کرایه وسایل حمل و نقل عمومی شهر تهران در سال ۱۴۰۲ با ۱۹ رأی موافق به تصویب رسید.
بر اساس تصویب اعضای شورای شهر تهران از اول اردیبهشت ۱۴۰۱ نرخ کرایه وسایل حمل و نقل عمومی ۲۵ درصد افزایش یافت و کرایه تاکسی میان مسافران تقسیم شد.
افزایش کرایه ۴۵ درصد تا ۷۵ درصدی  تاکسی با اتفاق آرا به تصویب رسید.
افزایش کرایه ۴۵ درصد تا ۷۵ درصدی  تاکسی با اتفاق آرا به تصویب رسید.
هتل‌های درختی به این گونه هستند که چندتا اتاق کلبه مانند که روی درخت‌های یک جنگل هستند را به مشتری کرایه می‌دهند. یکی از این هتل‌ها در سوئد طرح یک معمار دانمارکی است که به عنوان عجیب‌ترین هتل روی کره زمین معرفی شده است.
المیرا شریفی مقدم، مجری شبکه خبر با انتشار یک استوری در اینستاگرام خود به تداوم تعطیلی مدارس در پی تشدید آلودگی هوا کنایه زد.
سایمون شرکلیف با انتشار تصویری از سفارت انگلیس در تهران با کنایه نوشت: چه جالب! ظاهراً بعضی‌ها آنقدر خودجوش بودند که فراموش کردند که هماهنگ کنند از کدام پرچم استفاده شود ... شاید حواسشان به اتفاقات جا‌های دیگر تهران پرت شده بود…
باشگاه چلسی با انتشار تصویری جالب از بازی ایران آمریکا، مدافع تیم ملی را سوژه خود قرار داد.
باشگاه چلسی با انتشار تصویری جالب از بازی ایران آمریکا، مدافع تیم ملی را سوژه خود قرار داد.
رئیس کمیسیون عمران حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: کرایه سرویس مدارس بسیار بیشتر از آن چیزی است که توسط شورای شهر به تصویب رسیده است.
در فضای مجازی عکسی از ابتکار جالب برای کرایه قاطر در کوهستان با عنوان اسنپ منتشر شده است.
بازیکن سابق بنفیکا با انتشار تصویری عجیب، به باخت تیم پورتو با حضور مهدی طارمی مهاجم ایران واکنش نشان داد.
بازیکن سابق بنفیکا با انتشار تصویری عجیب، به باخت تیم پورتو با حضور مهدی طارمی مهاجم ایران واکنش نشان داد.
حکم رسیدگی هیات مدیره بورس‌ها به تخلفات انضباطی سهامداران از سوی دیوان عدالت اداری، خارج از حدود اختیار و مغایر با ماده ۳۵ قانون بازار اعلام و ابطال شد.
بر اساس تحریم‌های مقابله جویانه روسیه علیه بروکسل، روسیه صادرات گاز به اروپا از طریق خط لوله عبوری از لهستان را متوقف کرد.
رئیس‎جمهور در جدیدترین سفر استانی خود اعلام کرد: می توان به صورت تصویری در جریان مشکلات استان ها قرار گرفت اما شنیدن کی بود مانند دیدن. تا روزی که در دولت باشم بنا دارم که سخن مردم را از نزدیک بشنوم. ممکن است برخی از افرادی که این دیدارها را مورد سرزنش قرار می‎دهند تجربه این دیدارها را نداشته باشند.
یک نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی گفت: آقای رئیسی حرف معروفی دارند که گفتند برای مسئولان گشت ارشاد خواهیم داشت؛ این حرف ایشان به آن معنا است که با فساد مسئولان برخورد می‌کنیم و گشت ارشاد بر عملکرد مسئولان می‌گذاریم اما در کمتر از یکسال گذشته گشت ارشاد برای مردم در خیابان‌ها به نام امر به معروف و نهی از منکر و برای برخورد با بی‌حجابی فعال‌تر شده و دستور اجرای بخشنامه شورای عالی انقلاب فرهنگی که زمان احمدی‌نژاد تصویب شد را می‌دهند و در اولویت قرار می‌گیرد در صورتی که با تخلفات مسئولان و مدیران برخورد مناسبی نمی‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ