یکی از طلبکاران باشگاه پرسپولیس مهدی رسول‌پناه است، مدیرعامل جنجالی سرخپوشان که بعد از اظهارات عجیب از این تیم کنار رفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر تیم پرسپولیس کنایه جالبی به اولین دیدار تیمش در لیگ برتر داشت.
آذری جهرمی، وزیر سابق ارتباطات در واکنش به ریزش چند ساختمان در منطقه ۱۹ تهران در کانال تلگرام خود نوشت: خطر «مدیر پر روی کارنابلد» برای یک شهر به مراتب بیشتر از «ساختمان‌های ناایمن» است.
مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال سپاهان با انتشار توئیتی به برپایی جشن تولد برای درویش در شبکه یک صدا و سیما کنایه زد.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس می‌گوید اگر نظارت‌ها دقیق باشد، پرسپولیس از همه باشگاه‌ها بیشتر سود خواهد کرد.
اتفاق جدید درباره پرونده علیرضا بیرانوند و پیشنهاد استقلال هم از همین مسیر پیش رفته است. آن‌طورکه نزدیکان باشگاه پرسپولیس در پست‌های اینستاگرامی خود به طعنه و کنایه نوشته‌اند، مالک یکی، دو شرکت هواپیمایی، پشت پیشنهاد سرسام‌آور استقلال به علیرضا بیرانوند است. با مرور افرادی که در سال‌های اخیر علاقه‌شان به استقلال را نشان داده و البته اوضاع مالی بسیار مناسبی هم دارند، یافتن این فرد متمول چندان کار دشواری نیست: عبدالرضا موسوی
مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان نسبت به اظهارات مجری برنامه فوتبال برتر واکنش نشان داد.
مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان با انتشار توییتی در فضای مجازی ضمن کنایه به یک باشگاه، خواهان برگزاری همزمان بازی‌ها شد.
مدیر عامل باشگاه شهید شاملی کازرون از احتمال کناره گیری نماینده ایران از مسابقات جام باشگاه های آسیا به دلیل مشکلات مالی خبر داد و گفت: این کناره گیری برای هندبال گران تمام می شود.
سرمربی استقلال خوزستان انتقادات تندی را متوجه تیم‌های رقیب در مسیر صعود به لیگ برتر کرد.
مشاور قالیباف در پاسخ به معاون اجرائی رئیسی که گفته بود «مجلس مسیر دیگری برای انتقال پیام‌های جانبی انتخاب کند» نوشت: به جای مقصریابی ناتوانی ها را برطرف کنید.
مدیر فنی تیم های فوتبال احسان ری به دلیل اختلاف نظر با مالک این باشگاه از مسئولیت خود کناره گیری کرد.
پیمان طالبی مجری صدا و سیما یک استوری جدید منتشر کرده و در آن از هیات مدیره باشگاه استقلال انتقاد کرده است.
رسانه باشگاه استقلال با انتشار مصاحبه ای از دو عضو هیئت مدیره خود، شایعات جدایی علی فتح‌الله‌زاده را تکذیب کرد.
احمد عربانی کارتونیست روزنامه هم میهن با یک کاریکاتور کنایه آمیز به نحوه‌ی مدیریت امور در کشور واکنش نشان داده است.
رهبری نوشت: اگر اتفاق مشابهی در حد یک مدیر کل در دولت‌های قبلی افتاده بود، الان کاربران سایبری و جریان انقلابی داشتند علیهش هشتگ ترند می‌کردند وخواستار استعفا و محاکمه‌اش می‌شدند.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به تاکید سازمان خصوصی سازی برای ایجاد تغییر در هیات مدیره پرسپولیس و استقلال واکنش نشان داد و دلیل جدایی لوکادیا از این تیم را اعلام کرد.
نیک صالح حمیدزیچ، پسر حسن صالح حمیدزیچ(مدیر ورزشی بایرن)، پس از پیروزی بایرن برابر بارسا فرصت را برای کنایه زدن به روبرت لواندوفسکی غنیمت شمرد.
آن‌ها که از گذشته اختلافات پنهانی داشتند با نیش و کنایه با هم صحبت می‌کردند تا جایی که دیگر افراد حاضر در جلسه خواستار پایان درگیری هایشان شدند.
عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: قبول داریم ریکاردو ساپینتو باید خودش را بیشتر کنترل کند، اما مربی گل‌گهر سیرجان چطور ناسزای پرتغالی یاد گرفته است؟
عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: قبول داریم ریکاردو ساپینتو باید خودش را بیشتر کنترل کند، اما مربی گل‌گهر سیرجان چطور ناسزای پرتغالی یاد گرفته است؟
امام جمعه مشهد گفت: به مدیر کل گردشگری خراسان رضوی گفته‌ام که حق ندارند بابت درجه‌بندی هتل‌ها از مسافران کرایه بگیرند. اینجا ملک امام رضا (ع) و مسافر آن میهمان ایشان است. تاکید کردم که فقط می‌توانید حق خدمت دریافت کنید، نه حق سکونت. وقتی ملک و زمین مال امام رضا (ع) است، نمی‌توانید بابت آن کرایه دریافت کنید. در ملک امام رضا (ع) ساختمان ساخته‌اید، اما مالک زمین که نشده‌اید. فقط مستاجر امام شده‌اید و حق ندارید به عنوان مسکن از مردم پول بگیرید. فقط از میهمانان تحت عنوان مدیریت خدمت می‌توانید کرایه دریافت کنید.
بندرعباس - مدیر موفق سال های اخیر فوتسال استان بدلیل بی مهری مسئولان باشگاه صنایع هرمزگان از سمت خود کناره گیری کرد.
من نباید جواب مدیر روابط عمومی باشگاه دیگری را بدهم. به‌عنوان هوادار پرسپولیس می‌گویم دست‌مان در جیب هوادار است و الحمدالله وارد بورس شده‌ایم و همه چیز شفاف است. مثل برخی تیم‌ها دست‌مان تو جیب کارگران و بیت‌المال نیست که خرج کنیم
مدیرباشگاه پرسپولیس به درخواست مدیر باشگاه سپاهان برای ورود نمایندگان مجلس به قرارداد‌ها واکنش نشان داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ