وزیر دادگستری گفت:کودکان در شیرخوارگاه‌ها و بهزیستی‌ها پس از شناسایی والدین به خانواده‌ها سپرده می‌شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست سازمان امداد و نجات با اشاره به امدادرسانی به ۴ استان کشور در سیل و آبگرفتگی ۵ روز گذشته، از شرکت ۱۰۱ امدادگر در این عملیات خبر داد.
یک ماهواره از کار افتاده این هفته طی عملیاتی که اولین بار در نوع خود است، وارد جو زمین می‌شود. آژانس فضایی اروپا ماهواره از کار افتاده سنجش باد «آئولوس» (Aeolus) خود را به سمت زمین هدایت خواهد کرد.
هیچ گونه‌ای جز انسان حتی نمی‌تواند آنچه را که درحال وقوع است، درک کند. حتی هزار سال پیش هم هیچ انسانی نمی‌توانست چنین فکری بکند. پرتاب راکت به فضا رویدادی است که موجب حیرت و شناسایی چالش‌ها می‌شود.
جنگ سه هزار روزه یمن نشان داد که اراده محکم و توکل به خدا بسیار تعیین کننده است و پیروزی تنها با اتکا به پول و سلاح همانگونه که دشمنان به آن معتقد بودند، به دست نمی آید.
پخش کلیپ دختر سه ساله کرمانشاهی در دیدار سرپرست حجاج ایرانی با زائران اهل سنت که درخواست داشت در روز عرفه برای سلامتی امام زمان دعا کنند حاضران را تحت تاثیر قرار داد.
سرپرست سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر از امدادرسانی به ۱۲۰۵ نفر در سیل و آبگرفتگی سه روز گذشته خبر داد.
سرپرست دبیرکلی فدراسیون سوارکاری از برگزاری مسابقات جهانی پرش با اسب و مسابقات جایزه بزرگ جام متالوکس از روز ۱۳ اردیبهشت به مدت ۳ روز خبر داد.
سرپرست دبیرکلی فدراسیون سوارکاری از برگزاری مسابقات جهانی پرش با اسب و مسابقات جایزه بزرگ جام متالوکس از روز ۱۳ اردیبهشت به مدت ۳ روز خبر داد.
قلعه‌نویی: در ۳روز فوتبال ایرانی را به تیم ملی تزریق کردیم!
با وجود اینکه سه روز دیگر انتخابات فدراسیون قایقرانی برگزار می شود اما هنوز تایید صلاحیت ۲ کاندیدا اعلام نشده است.
میرعلی آقا سیدی معاون امداد و نجات هلال‌احمر آذربایجان شرقی و سرپرست تیم‌های اعزامی هلال احمر ایران به کشور ترکیه گفت: دومین روز عملیات جست‌وجو و نجات برای خارج کردن محبوس شدگان زیر آوار ناشی از زمین لرزه در ترکیه با همکاری و تلاش تیم‌های اعزامی هلال احمر ایران در ترکیه پشت سر گذاشته شد. منبع: اعتمادآنلاین
یک محقق هلندی سه روز قبل از وقوع زلزله در ترکیه و سوریه، در توییتی این زلزله مرگبار را پیش‌بینی کرده بود!
اگرچه وقوع این زمین‌لرزه بسیار ناگهانی و غافلگیرکننده بود، اما «فرانک هوگربیتس» (Frank Hoogerbeets)، زمین‌شناس هلندی و پژوهشگر موسسه «بررسی هندسه منظومه شمسی» (SSGEOS) پیشتر در یک توئیت، وقوع آن را پیش‌بینی کرده بود.
مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد به مدت ۳ روز تعطیل می‌شود.
ملی پوشان شطرنج ایران در روز دوم مسابقات سریع قهرمانی جهان رو در روی حریفان خود قرار گرفتند.
با ادامه تشدید آلودگی هوا و استمرار پایداری هوا بر اساس تصمیم کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران، مدارس استان تهران به جز شهرستان‌های فیروزکوه، دماوند و پردیس برای روز‌های یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه ۲۷، ۲۸ و ۲۹ آذر ماه به صورت غیر حضوری فعال خواهند بود.
مرد تاجر گفت: چشمانم بسته بود، اما حدود نیم ساعتی داخل خودرو بودم و بعد ماشین توقف کرد. سرگرد قلابی و همدستش مرا داخل خانه‌ای بردند و شکنجه کردند. آن‌ها با تهدید کارت‌های بانکی‌ام را گرفتند و ۵۰۰ میلیون تومان از حسابم برداشت کردند. بعد از سه روز، دوباره مرا سوار خودرو کرده و دست و پا بسته در یکی از محله‌های تهران رها کردند.
برنامه و ساعت بازی‌های تیم ملی فوتسال در جام ملت‌های آسیا اعلام شد.
امروز (چهارشنبه ۳۰ شهریورماه) مسافران پرواز روز ِشنبه هفته جاری هواپیمایی معراج که مجبور شدند بعد از تحمل یک روز تاخیر با هواپیمای جایگزین به تهران منتقل شوند، از عدم تحویل چمدان خود با گذشت ۳ روز گلایه دارند.
تعطیلی ۳ ایستگاه مترو در روز ۳۱ شهریور
نخست وزیر مکلف لبنان به مناسبت درگذشت ملکه انگلیس، سه روز عزای عمومی در لبنان اعلام کرد!
پارلمان عراق سه روز را به عنوان‌ عزای عمومی برای قربانیان حوادث اخیر کشور اعلام کرد.
استاندار اصفهان اعلام کرد: روز یکشنبه ششم شهریور همزمان با آیین تشییع و تدفین آیت الله شیخ محمدعلی ناصری شهرستان‌های اصفهان و برخوار تعطیل خواهد بود.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: در پی بارش‌ها و سیلاب‌های اخیر این تصور نادرست در افکار عمومی شکل گرفته که آورد آبی سیلاب‌ها کمک زیادی به ذخایر و منابع آبی کرده است و این در حالی است که بخش عمده این سیلاب‌ها در حوضه‌های آبریز نبوده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ