مهاجم سابق پرسپولیس و فعلی الشحانیه می‌گوید حسرت گذشته را نمی‌خورد و با نگاه رو به جلو امیدوار است به پیراهن تیم ملی برسد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
استیون جرارد، کاپیتان سابق لیورپول، جدید‌ترین ستاره جهان فوتبال است که اخیرا به عربستان سعودی رفته است. این ستاره ۴۳ ساله با امضای قراردادی به عنوان سرمربی به باشگاه الاتفاق پیوست. الاتفاق فصل گذشته موفق به کسب جایگاه هفتم در بین ۱۶ تیم در لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان سعودی شد. باشگاه‌های حاضر در این لیگ با حمایت صندوق سرمایه ملی کشور در ماه‌های اخیر موفق به جذب نام‌های بزرگی از لیگ‌های تراز اول اروپایی شده‌اند. روند جذب این ستارگان با انتقال کریستیانو رونالدو در ماه ژانویه به النصر آغاز شد. پس از او کریم بنزما، هم‌تیمی سابق رونالدو در رئال مادرید و انگلو کانته بازیکن تیم ملی فرانسه و چلسی انگلیس به الاتحاد پیوستند. نونو اسپریتو سانتو، سرمربی پیشین تاتنهام و خورخه ژسوس، سرمربی سابق بنفیکا نیز از جمله مربیانی‌اند که قرار است به لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان بپیوندند.
انتخاب اول جواد نکونام برای تقویت خط دفاعی استقلال مشخص شده و این بازیکن در آستانه پیوستن به آبی‌ها قرار دارد.
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران معتقد است مهدی طارمی می‌تواند حداقل 5،6 سال دیگر در سطح اول فوتبال جهان بازی کند.
کاپیتان تیم ملی شمشیربازی سابر ایران در مسابقات گرندپری سئول مقابل نفر اول رنکینگ جهان شکست خورد و از صعود به یک چهارم نهایی بازماند.
جیلاردینو به نخستین مربی‌ای تبدیل می‌شود که جنوا را بلافاصله پس از سقوط به سری بی، به سطح اول فوتبال ایتالیا برمی‌گرداند.
ژیمناست جوان ایران ذخیره اول فینال قهرمانی جهان شد
مهاجم جوان ذوب‌آهن در فهرست جدید تیم ملی قرار گرفته است.
بازیکن آلومینیوم در نخستین مسابقه تیم ملی جوانان ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا فرصت بازی به دست آورد.
جایزه بهترین بازیکن جوان سال بریتانیا 2022 به الخاندرو گارناچو رسید.
رئیس جمهور سابق آمریکا می‌گوید که تصمیم واشنگتن برای ارسال تانک‌های «آبرامز» به اوکراین، جهان را به جنگ هسته‌ای نزدیک‌تر می‌کند.
هافبک سابق فولاد و نیم‌فصل اول صنعت نفت به جمع شاگردان جواد نکونام اضافه شد.
پردراگ میاتوویچ، ستاره سابق رئال مادرید، معتقد است کارلو آنچلوتی اعتمادش به برخی بازیکنان را از دست داده و در آکادمی باشگاه هم بازیکن شایسته زیادی برای حضور در تیم اول وجود ندارد.
تمرینات استقلال پیش از دیدار حساس با تراکتور در آخرین بازی نیم فصل در حال پیگیری است.
سفر انزو فرناندز، ستاره جوان آرژانتینی بنفیکا، به کشورش برای جشن سال نوی میلادی بر خلاف دستور سرمربی باعث اعتراض دیگر بازیکنان این تیم پرتغالی شده است.
لیورپول انتقال کودی خاکپو، گزینه خط حمله منچستریونایتد، را رسمی کرد و او را با قرارداد شش ساله به خدمت گرفت.
عملکرد انزو فرناندز، هافبک جوان آرژانتینی در جام جهانی قطر، آن چنان مورد پسند رئال مادرید قرار گرفته که این باشگاه قصد دارد در ماه ژانویه با فعال کردن بند آزادسازی‌اش او را در مادرید ببیند.
مراسم یادبود درگذشت سردار رستم قاسمی وزیر سابق راه و شهرسازی و فرمانده پیشین قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا، دوشنبه ۲۱ آذر در مسجد پیامبر اعظم شهرک شهید محلاتی تهران برگزار شد. در این مراسم مقامات کشوری و لشکری از جمله سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح، سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه، محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، محمد مخبر معاون اول رئیس جمهوری، جواد اوجی وزیر نفت، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی، احمد وحیدی وزیر کشور، سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی، محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، پیمان جبلی رییس سازمان صداوسیما، مسعود محرابیان، سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه، حجت الاسلام خطیب وزیر اطلاعات، محمدمهدی اسماعیلی وزیر ارشاد، سردار حاجی‌زاده فرمانده هوافضای سپاه، محمدباقر ذوالقدر دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، سردار جعفری، محمدرضا باهنر، پرویز فتاح، علی آقامحمدی، محمدباقر نوبخت، حسین شریعتمداری و جمعی از مسئولان کشوری و لشکری حاضر شدند.
رییس آزمایشگاه همکار مرجع کشوری آنفلوآنزا انستیتو پاستور با این توضیح که آنفلوآنزا انواع A، B و C دارد، بیان کرد: رصد کردن نوع ویروس عامل بیماری آنفلوآنزای در گردش مهم است، ولی برای همه انواع آن درمان‌های حمایتی انجام می‌شود. البته بعضی از دارو‌ها وجود دارند که اختصاصی برای آنفلوآنزای نوع A هستند. آزمایشگاه آنفلوآنزا، اول مشخص می‌کند که فرد آیا واقعا به آنفلوآنزا مبتلا هست یا خیر و در صورت جواب مثبت، ساب تایپ‌های آن را مشخص می‌کند. البته در انستیتو پاستور ایران فقط آنفلوانزای نوع انسانی تشخیص داده می‌شود.
نمایش فراتر از انتظار در کنار ملی‌پوشان جام جهانی کاری کرد تا نام مهاجم جوان استقلال دوباره مطرح شود.
ملی‌پوش جوان تیم ملی فوتسال یکی از زیباترین گل‌های جام ملت‌ها را مقابل ویتنام زد.
رئیس جمهور سابق آرژانتین تیم ملی کشورش را شانس اول قهرمانی جام جهانی 2022 می داند و گفت که به خاطر لیونل مسی باید قهرمان شوند.
علی دایی با سابقه بازی در استقلال اردبیل، در تهران رنگ قرمز را انتخاب کرد تا مرد اول فوتبال ایران در جهان یک پرسپولیسی باشد.
علی دایی با سابقه بازی در استقلال اردبیل، در تهران رنگ قرمز را انتخاب کرد تا مرد اول فوتبال ایران در جهان یک پرسپولیسی باشد.
هافبک جوان استقلال با حضور در ورزشگاه پاس قوامین دیدار تیم سابق خود را تماشا کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ