اتحادیه والیبال چین به ورزشکاران شرکت کننده در مسابقات والیبال گفته که به دلیل ترس از کووید هنگام ورود به ورزشگاه ماسک (N۹۵) بزنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ماجرا از آنجا آغاز شد که براساس توییت ایلان ماسک، حساب‌های تأییدنشده یا عادی تو‌ییتر روزانه فقط می‌توانند ۶۰۰ پست را مشاهده کنند و این میزان برای حساب‌های تأییدنشده «جدید» ۳۰۰ پست در روز است. کاربرانی که هزینه سرویس توییتر بلو را پرداخت کرده‌اند و تیک آبی دارند، قادر خواهند بود تا ۶۰۰۰ پست در روز را مشاهده کنند!
بازیکن تیم فوتبال سپاهان در حالی که مشکل پزشکی ندارد از ماسک ویژه‌ای در تمرین زردپوشان استفاده کرد تا دلیل استفاده از آن مورد سوال قرار بگیرد.
هوش مصنوعی در جدیدترین نمایش خود ماسک، ترامپ، دارث ویدر و دی کاپریو را در داگرئوتایپ‌های قدیمی (نخستین روش موفق در ثبت عکس‌های دائمی و استفادهٔ تجاری از عکاسی است.) به تصویر کشیده است. آیا این چهره‌های برجسته مسافران مخفی زمان هستند؟
مادر ایلان ماسک، مدل تیلیغاتی گوشی موبایل جدیدی به نام "اوپو" شد. جالب این جاست که در تصاویر تبلیغاتی منتشر از "می ماسک" ، این گوشی دیده نمی شود و فقط نام آن را زیر عکس ها می بینیم. او هم اکنون 75 سال دارد. (عکس ها: کانال دنیای تبلیغات)
تصاویری که ادعا می‌شود اولین نما از داخل سایبرتراک تسلای ایلان ماسک هستند در فضای مجازی منتشر شده است.
تصویری از احمد خمینی (ماسک سفید) در ورزشگاه آزادی برای تماشای بازی استقلال و نساجی را ببینید.
ویکتور اوسیمن، مهاجم ناپولی مقابل اودینزه ماسکش را پس از به ثمر رساندن گل تساوی از روی صورت برداشت که همین موضوع برای او دردسرساز شد.
توئیتر به دلیل عدم پرداخت ۸ دلار، تهدید خود در خصوص اکانت کریس رونالدو را هم عملی کرد.
چند روز قبل تصویری از پاپ فرانسیس با یک کاپشن سفید مورد توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته بود که بعدا مشخص شد تصویر واقعی نیست و تولید هوش مصنوعی است. حالا ایلان ماسک تصویری از خودش با همان کاپشن را توئیت کرد.
ایلان ماسک به تازگی در توییتی برخورداری از اینترنت وایرلس را در پایین‌ترین نقطه هرم، پایین‌تر از نیاز‌های زیستی، چون خوراک و خواب قرار داده است.
گلر تیم ون پارس که در دیدار مقابل پرسپولیس از ناحیه بینی آسیب دید، این روزها با ماسک در تمرین و بازی‌های تیمش شرکت می‌کند.
در سال ۲۰۲۲، جست‌وجوی بی‌پایان برای ساخت ربات‌هایی به شکل انسان به موفقیت‌های چشمگیری منجر شد. ایلان ماسک از نمونه اولیه ربات اپتیموس (optimus) شرکت تسلا پرده‌برداری کرد. این ماشین‌های دوپا رکورد سرعت را شکستند و شرکت گوگل توانست نمونه‌ای از این ربات بسازد که همبرگر‌ها را سرخ می‌کند.
علیرضا بیرانوند در روز استفاده از ماسک محافظ، دو گل خورد.
ثروتمندترین مرد جهان بازی آرژانتین و فرانسه را از نزدیک تماشا می‌کند.
علیرضا بیرانوند ترجیح می‌دهد با ماسک محافظ صورت مقابل استقلال بازی کند.
تمرینات تیم تاتنهام با حضور سون هیونگ مین برگزار می‌شود.
علیرضا بیرانوند با ماسک مخصوص در تمرین پرسپولیس شرکت کرد.
با شکست کره جنوبی مقابل برزیل کار برای سون هیونگ مین، ستاره باشگاه تاتنهام در جام جهانی به پایان رسید و صحنه‌های ماندگار او در قطر با ماسک ویژه‌اش در تاریخ فوتبال ثبت خواهد شد.
یوشکو گوآردیول در بیست سالگی موفق به ارائه بهترین نمایش خود با پیراهن تیم ملی کرواسی شد.
«من به توییتر پیوستم، ایلان ماسک خوب به من یاد داد!»
تصویری جالب از ایلان ماسک و مادرش در مراسم جشن هالووین در فضای مجازی پربازدید شده است.
آنتونیو رودیگر شب گذشته در دقیقه 95 بازی شاختاردونتسک و رئال گل تساوی کهکشانی ها را زد و سپس از ناحیه صورت مصدوم شد. پیشانی او 20 بخیه خورد ولی با ماسک محافظ صورت در ال‌کلاسیکو بازی خواهد کرد.
هواداران منچستریونایتد از توییت ایلان ماسک درباره خرید این باشگاه، که بعدا ادعا شد شوخی بوده است، عصبانی هستند و می‌گویند باشگاه‌شان به وضعی افتاده که مایه تمسخر باشد!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ