مادر ایلان ماسک، مدل تیلیغاتی گوشی موبایل جدیدی به نام "اوپو" شد. جالب این جاست که در تصاویر تبلیغاتی منتشر از "می ماسک" ، این گوشی دیده نمی شود و فقط نام آن را زیر عکس ها می بینیم. او هم اکنون 75 سال دارد. (عکس ها: کانال دنیای تبلیغات)
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مراسم یادبود مرحومه «فخری فلسفی تنکابنی»، مادر گرامی احمد مسجدجامعی وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی و همشیره مرحوم آیت الله محمد تقی فلسفی، خطیب مشهور تهران امروز چهارشنبه در مرکز همایش‌های بین المللی رایزن برگزار شد.
مراسم بزرگداشت مادر فرمانده شجاع و دلاور لشکر بدر دوران دفاع مقدس سرلشکر پاسدار شهید اسماعیل دقایقی عصر شنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۲ با حضور محسن رضایی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ‌کننده سپاه و سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه در مسجد جامع پیامبر اعظم (ص) شهرک شهیدمحلاتی تهران برگزار شد.
مجلس ختم مادر گرامی احمد مسجد جامعی، در مسجد المصطفی (ص) تهران و با حضور جمعی از مقامات عالی رتبه سیاسی و اهالی فرهنگ، هنرمندان، روزنامه نگاران و نمایندگان احزاب برگزار شد. در این مراسم سید محمد خاتمی، مسیح مهاجری، علی لاریجانی، سید محمد ابوترابی فرد، سبط الشیخ، مسیح بروجردی، مجید انصاری، موسوی لاری، سید محمدکاظم موسوی بجنوردی، محمدرضا خاتمی، عبدالجبار کاکایی، علی اکبر صالحی، سید مرتضی نبوی، سهیل محمودی، سید عباس صالحی، احمد توکلی، ساعد باقری، صالحی امیری، محسن حاجی میرزایی، سعید تهرانی، الهام فخاری، کامبیز نوروزی، سعید لیلاز، محمد ستاری فر، رضا فرجی دانا، کمال خرازی، مهدی چمران، حمیدرضا آصفی، فاطمه راکعی، محسن پیرهادی، هاشمی طبا، جلیل رسولی، قاسم رفعتی، عبدالصمد صمدی، سید علیرضا بهشتی شیرازی، مجید مجیدی، هادی خانیکی، محمود واعظی، حسین سلیمی، محسن رفیق‌دوست، سید محمد بهشتی، علی انسانی، شاهرخ تندرو صالح، فریدون عموزاده خلیلی، پیروز قاسمی، علی اصغر سیدآبادی، حسین انتظامی، محمد جواد حق شناس، غلامعلی اصغریان، امین عارف نیا، محمد رجبی، محمد حسن رجبی و جمعی از هنرمندان، اهالی رسانه، سفرا و رایزن‌های فرهنگی و ناشران حضور داشتند. مرحومه «فخری فلسفی تنکابنی»، مادر احمد مسجدجامعی وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی و همشیره مرحوم آیت الله محمد تقی فلسفی، خطیب مشهور تهران بود
در ایران تاکنون دو گونه خشکی زی از این خانواده، یعنی مار کبری و کفچه مار به ثبت رسیده بود و با ثبت این گونه جدید تعداد مارهای خانواده کبری در کشور به سه مورد رسید که به شدت سمی بوده و همانند سایر اعضای هم خانواده خود سم آن از نوع موثر بر اعصاب است.
سولماز آقمقانی، از چهره جدید خود رونمایی کرد. سولماز آقمقانی بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است که تاکنون در فیلم‌هایی چون مسافر، کلانتر، زائر سرای ممتاز، وفا، سرنوشت، مادر زن سلام و بی اجازه و همچنین در مجموعه‌های تلویزیونی دیدار، راه شب، سه در چهار، ما فرشته نیستیم، روزگار قریب و تعطیلات رویایی به ایفای نقش پرداخته‌است.
در ایران تاکنون دو گونه خشکی زی از این خانواده، یعنی مار کبری و کفچه مار به ثبت رسیده بود و با ثبت این گونه جدید تعداد مارهای خانواده کبری در کشور به سه مورد رسید که به شدت سمی بوده و همانند سایر اعضای هم خانواده خود سم آن از نوع موثر بر اعصاب است.
مراسم ترحیم بانو «فاطمه بهرامی» مادر شهیدان محمد و یعقوب جهانگیری و اسحاق جهانگیری معاون اول دولت‌های یازدهم و دوازدهم، عصر شنبه ۳ تیر، با حضور برخی از مقامات و چهره‌های سیاسی در مسجد نور تهران برگزار شد.
مراسم ترحیم بانو «فاطمه بهرامی» مادر شهیدان محمد و یعقوب جهانگیری و اسحاق جهانگیری معاون اول دولت‌های یازدهم و دوازدهم عصر شنبه (۳ تیر ۱۴۰۲) با حضور برخی مقامات و چهره‌های سیاسی در مسجد نور تهران برگزار شد.
زن میانسال درحالی که می‌گریست فریاد زد: «بخشیدمش» چند نفر از افرادی که آنجا بودند به طرف بلال رفتند تا طناب را از دور گردنش بردارند و مادر عبدالله نیز یکی از همان افرادی بود که با دست‌هایی لرزان کمک می‌کرد تا طناب را از دور گردن قاتل پسرش بردارد.
انتشار خبر و عکسی از دانشجوی کارشناسی پیام نور واحد شهرستان محروم ریگان واقع در استان کرمان به همراه نوزاد یکماهه‌اش سر جلسه آزمون، خبرساز و موجب تحسین این مادر شده است.
مادر به داخل پذیرایی گریخت، ولی باز هم از ضربات هولناک کارد در امان نماند و درحالی خون هایش، نقش و نگار‌های قالی را رنگین کرد که یکی از فرزندانش با شنیدن صدای جیغ مادر، هراسان از سوئیت طبقه بالا به پایین آمد و با مشاهده صحنه ترسناکی که هنوز ادامه داشت، وحشت زده به طبقه بالا گریخت تا از ضربات وحشتناک کارد در امان بماند!
سامان متهم ردیف اول پرونده در اظهارات ضد و نقیضی مدعی شد: به خاطر خانه خیابان ایران زمین با مرد سالخورده، اختلاف پیدا کرده بودیم؛ قصد ما جنایت نبود فقط قرار شد تا او را با کلت کمری بترسانیم اما هنگامی که پزشک سرشناس و همسرش وارد خانه شد؛ پدر این پسر که به دلیل مصرف مواد مخدر در حالت طبیعی خود نبود با سلاح گرم به زن و مرد سالخورده شلیک کردند!
مار اپریم اتنائیل رهبر جهانی آشوریان به همراه جمعی از اسقف ها، کشیش ها، نماینده آشوریان در مجلس، رییس مرکز گفت و گوی ادیان و رییس اداره ادیان، امروز با حضور در حرم مطهر امام خمینی (س) ضمن ادای احترام به آرمان‌های بنیان‌گذار کبیر جمهوری اسلامی ایران با حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی دیدار کردند.
مراسم ختم والده سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری مشاور عالی رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در امور امنیتی و انتظامی با حضور جمع کثیری از مقامات لشکری و کشوری در مسجد ارک تهران برگزار شد.
مراسم ختم مادر عیسی کلانتری، رئیس سابق سازمان حفاظت محیط زیست با حضور برخی از چهره‌های سیاسی در مسجد نور تهران برگزار شد. در این مراسم، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی، حجت الاسلام و المسلمین مسیح بروجردی، سید عبدالحسین طباطبایی، اسحاق جهانگیری، سید پرویز فتاح، بیژن زنگنه، محمد نهاوندیان، محمد سلامتی، پیروز حناچی، سید محمد غرضی، حسینعلی امیری، محمد عطریانفر، عبدالرضا رحمانی فضلی، سید حسین مرعشی، محسن حاجی‌میرزایی و ... حضور داشتند.
شاهرود- سایت نگهداری یوزهای آسیایی در توران شاهرود حالا میزبان پنج توله است فیروز نر حدوداً ۱۲ ساله، دلبر و ایران دو ماده و در نهایت آذر و توران دو توله ۱۴ هفته‌ای که در سلامت هستند.
«ایران» یوزپلنگ ماده ایرانی که در مرکز تکثیر یوز ایرانی در توران شهرستان شاهرود در استان سمنان نگهداری می‌شود، شواهدی از بارداری دارد که تا زمان سونوگرافی باید به قطعیت برسد.
افعی واگنر یا افعی ارومیه‌ای یک مار سمی است که از خانواده Viperidae است و در شمال غربی ایران و شرق ترکیه زندگی می‌کند. موریتز واگنر طبیعت‌شناس آلمانی آن را در سال ۱۸۴۶ کشف کرد.
مراسم ختم مادر عباس عبدی از فعالان سیاسی و رسانه‌ای عصر امروز در مسجد النبی واقع در خیابان امیرآباد شمالی برگزار شد.
پنگ در سال ۱۹۶۲ میلادی متولد شد و از خانواده‌ای هنرمند در استان شاندونگ بود. مادر او یک بازیگر معروف اپرای کلاسیک چینی بود. پنگ در سال ۱۹۸۴ میلادی به گروه موسیقی ارتش آزادی‌بخش خلق چین پیوست که به دلیل منابع غنی و فرصت‌های اجرای متعدد خانه موسیقیدانان و هنرمندان برتر چین بوده است.
این دیوار نگاره جدید بازتاب گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی داشته است. برخی کاربران می‌گویند تا پیش از این فقط نقش «مادری» برای زنان به رسمیت شناخته می‌شد، اما حالا تصویر مفاخر زن بر دیوار شهر نصب می‌شود.
ماهواره خیام، تحت حاکمیت و بهره‌برداری جمهوری اسلامی ایران است و از ایستگاه‌های زمینی در خاک جمهوری اسلامی ایران هدایت و کنترل می شود که اطلاعات و تصاویر ارسالی آن نیز در همین ایستگاه‌ها دریافت خواهد شد. گفتنی است، به دلیل وزن بالای این ماهواره ایرانی، پرتاب آن به آژانس فضایی روسیه واگذار شده تا بوسیله ماهواره‌بر سایوز به فضا پرتاب شده و در مدار قرار گیرد.
ماهواره خیام، تحت حاکمیت و بهره‌برداری جمهوری اسلامی ایران قرار دارد، از ایستگاه‌های زمینی در خاک جمهوری اسلامی ایران هدایت و کنترل خواهد شد و اطلاعات و تصاویر ارسالی آن نیز در همین ایستگاه‌ها دریافت خواهد شد.گفتنی است به دلیل وزن بالای این ماهواره ایرانی، پرتاب آن به آژانس فضایی روسیه واگذار شده است تا بوسیله ماهواره‌بر سایوز به فضا پرتاب و در مدار قرار گیرد.
فیروزی با تاکید بر اینکه عرضه خودرو در بورس کالا می‌تواند قیمت‌ها را در بازار متعادل کند، اظهار داشت: در حال حاضر با توجه به مکانیزمی که خودرو در بستر آن عرضه می‌شود، تنها نوعی رانت توزیع می‌شود و عملا مشتری واقعی که نیاز مبرم به خودرو دارد، با توجه به تعداد زیاد شرکت‌کنندگان شانس جندانی برای برد در قرعه‌کشی را ندارد، چرا که با این فاصله قیمتی خودرو در درب کارخانه و بازار آزاد، سود هنگفتی وجود دارد و بسیاری از افراد با توجه به تورمی که در جامعه وجود دارد، برای حفظ ارزش دارایی‌های خود اقدام به شرکت در پیش فروش خودرو می‌کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ