توئیتر به دلیل عدم پرداخت ۸ دلار، تهدید خود در خصوص اکانت کریس رونالدو را هم عملی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فوتسالیست ایرانی پالما در تمرینات و دیدارهای تدارکاتی پیش فصل حضور دارد.
آنها برای نیمکت‌نشینی به تبریز نیامده‌اند، پس یک هفته تمام تلاش خود را خواهند کرد به ترکیب اصلی برسند.
مالک اسبق باشگاه پدیده مشهد در اتفاقی جالب توجه به عنوان سرمربی در فصل آتی کار را دنبال خواهد کرد.
ماجرا از آنجا آغاز شد که براساس توییت ایلان ماسک، حساب‌های تأییدنشده یا عادی تو‌ییتر روزانه فقط می‌توانند ۶۰۰ پست را مشاهده کنند و این میزان برای حساب‌های تأییدنشده «جدید» ۳۰۰ پست در روز است. کاربرانی که هزینه سرویس توییتر بلو را پرداخت کرده‌اند و تیک آبی دارند، قادر خواهند بود تا ۶۰۰۰ پست در روز را مشاهده کنند!
بسکتبالیست دختر تیم پالایش نفت آبادان در اتفاقی تلخ در آستانه 22 سالگی درگذشت.
مادر ایلان ماسک، مدل تیلیغاتی گوشی موبایل جدیدی به نام "اوپو" شد. جالب این جاست که در تصاویر تبلیغاتی منتشر از "می ماسک" ، این گوشی دیده نمی شود و فقط نام آن را زیر عکس ها می بینیم. او هم اکنون 75 سال دارد. (عکس ها: کانال دنیای تبلیغات)
تصاویری که ادعا می‌شود اولین نما از داخل سایبرتراک تسلای ایلان ماسک هستند در فضای مجازی منتشر شده است.
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در دومین دوره بازی های مقدماتی جهانی ساحلی و در اولین بازی 7- 2 تایلند را در شهر جده عربستان شکست داد.
هوش مصنوعی این روز‌ها تبدیل به سوژه‌ای برای تجسم چهره‌های مطرح جهانی در حالت‌های نامتعارف برای ایشان، شده است. هوش مصنوعی این بار تصویری از مارک زاکربرگ در شمایل قبیله‌های نه چندان متمدن ارائه داده است.
ایمان محمدی با شکست رقبایش با امتیاز عالی و یک نمایش هجومی و درخشان به فینال مسابقات قهرمانی آسیا راه یافت.
چند روز قبل تصویری از پاپ فرانسیس با یک کاپشن سفید مورد توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته بود که بعدا مشخص شد تصویر واقعی نیست و تولید هوش مصنوعی است. حالا ایلان ماسک تصویری از خودش با همان کاپشن را توئیت کرد.
ایلان ماسک به تازگی در توییتی برخورداری از اینترنت وایرلس را در پایین‌ترین نقطه هرم، پایین‌تر از نیاز‌های زیستی، چون خوراک و خواب قرار داده است.
سرمربی پرتغالی استقلال تیمش را در آخرین جلسه تاکتیکی برای دیدار برابر تراکتور تمرین داد.
در سال ۲۰۲۲، جست‌وجوی بی‌پایان برای ساخت ربات‌هایی به شکل انسان به موفقیت‌های چشمگیری منجر شد. ایلان ماسک از نمونه اولیه ربات اپتیموس (optimus) شرکت تسلا پرده‌برداری کرد. این ماشین‌های دوپا رکورد سرعت را شکستند و شرکت گوگل توانست نمونه‌ای از این ربات بسازد که همبرگر‌ها را سرخ می‌کند.
ثروتمندترین مرد جهان بازی آرژانتین و فرانسه را از نزدیک تماشا می‌کند.
در روزی که شاگردان دالیچ توانستند به بازی برگردند و سه امتیاز حساس را به نام خودشان بزنند ایوان پریشیچ یکی از بازیکنان مهم این تیم بود.
وزارت علوم اعلام کرد که فردا دانشگاه‌های کشور ساعت ۱۴ تعطیل خواهند شد.
علی‌رغم اینکه گفته شده بود ایران امشب با لباس‌های جام جهانی به میدان می‌رود اما از همان لباس‌های قدیمی استفاده شد.
«من به توییتر پیوستم، ایلان ماسک خوب به من یاد داد!»
تصویری جالب از ایلان ماسک و مادرش در مراسم جشن هالووین در فضای مجازی پربازدید شده است.
مدیریت باشگاه الاهلی قطر پذیرای هیئت ایرانی متشکل از نایب رئیس فدراسیون فوتبال ایران، کارلوس کی‌روش و دو بازیکن ایرانی این تیم بود.
اتحادیه والیبال چین به ورزشکاران شرکت کننده در مسابقات والیبال گفته که به دلیل ترس از کووید هنگام ورود به ورزشگاه ماسک (N۹۵) بزنند.
هواداران منچستریونایتد از توییت ایلان ماسک درباره خرید این باشگاه، که بعدا ادعا شد شوخی بوده است، عصبانی هستند و می‌گویند باشگاه‌شان به وضعی افتاده که مایه تمسخر باشد!
کاپیتان اهوازی تیم ملی فوتبال جوانان ایران به عنوان بهترین بازیکن تورنمنت بین‌المللی کافا معرفی شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ