مدیرعامل سابق استقلال در گفتگویی جذاب با سردبیر ورزش سه از دوران حضورش در این باشگاه و نحوه برکناری‌اش سخن گفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آبادان- یک مسئول در شرکت پالایش نفت آبادان از پایان کار تعمیر، نوسازی و آماده سازی ورزشگاه تختی پیش از برگزاری نخستین بازی خانگی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان خبر داد.
برخلاف انتظار هواداران تراکتور، وزیر ورزش از وضعیت ورزشگاه یادگار امام بازدید نخواهد کرد.
کارلوس دل سرو گرانده سفر طولانی و اختصاصی خود به عنوان داور را با اولین فینال اروپایی خود در روز چهارشنبه رقم خواهد زد.
مس کرمان اصلا دوست نداشت، در روزهایی که به بهره برداری از استادیوم اختصاصی اش نزدیک می شود، با بازی های لیگ برتر وداع کند.
فارغ از هر نتیجه ای در مصاف نساجی – پرسپولیس، امروز استادیوم شهید وطنی قائمشهر خاطره ساز خواهد شد. اشک یا لبخند ها؛ کدام یک سهم استادیوم شهید وطنی خواهد شد؟
اجرای این برنامه توسط محمدحسین میثاقی با حضور کارشناسان پیشکسوت فوتبال و داوری با تولید و پخش آیتم‌های مختلفی در استودیوی اختصاصی «فوتبال برتر» همراه خواهد بود.
امیر سالمی‌زاده تاجر و فعال اقتصادی ساکن قطر در گفتگویی به طور کامل از دلایل خود برای خرید استقلال و همچنین ساخت استادیومی گفته که معلق مانده است.
پیش از شروع نیمه دوم، تماشاگران حاضر در استادیوم، با یک بطری آب یخ ساپینتو را زدند.
مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب ماجرای توافق برای واگذاری 400 هکتار زمین جهت ساخت استادیوم اختصاصی استقلال را تأیید کرد.
هوشنگ نصیرزاده اعلام کرد که دیدار با سپاهان آخرین دیدار تراکتور در ورزشگاه یادگار امام تا زمان ترمیم این استادیوم خواهد بود.
آمار می گوید بازی فولاد – استقلال در استادیوم اختصاصی فولاد با گل همراه خواهد بود.
استادیوم شهید وطنی با وجود اینکه به تازگی بازسازی شده، دارای نقصان های زیادی است.
مدافع میانی پرسپولیس بعد از اینکه چند فصل بحث حضورش در این تیم وجود داشت، در نهایت با امضای قرارداد با سرخ‌ها پیراهن شماره هشت محبوب خود را نیز دریافت کرد اما این روزها از یک خلا بزرگ در زندگی‌ فوتبالی‌اش می‌گوید: غیبت هواداران پرسپولیس.
مدیرعامل سابق استقلال در گفتگویی جذاب با سردبیر ورزش سه از دوران حضورش در این باشگاه و نحوه برکناری‌اش سخن گفت.
پرتماشاگرترین بازی‌های جام جهانی به آلبی سلسته اختصاص دارد که رکورد آنها دوباره تکرار شد.
موزه المپیک و ورزش قطر یکی از جاذبه‌های گردشگری دوحه در شرق استادیوم بین‌المللی خلیفه و مرکز خرید حیات پلازا می‌باشد که با مساحت ۱۹ هزار متر مربع دارای هفده هزار شی، عکس و المان‌های ورزشی از دوران باستان تا امروز است، اینجا محل خوبی برای آشنایی همه سنین با تاریخچه‌ی کامل از انواع ورزش‌ها می‌باشد و بخش‌هایی از این موزه به قهرمانان و ورزشکاران مشهور قطری اختصاص یافته است.
دیوید بکام که به دلیل قرارداد نجومی‌اش با قطر و فعالیت به عنوان سفیر جام جهانی با انتقادهای زیادی مواجه است بازی امشب انگلیس را از جایگاهی اختصاصی در استادیوم البیت تماشا می‌کند.
هواداران تیم ملی فوتبال ایران با اتحادی مثال زدنی با هر سلیقه و نگاه به سمت استادیوم الخلیفه قطر حرکت کردند و موجی عظیم را برای حمایت از یوزهای ایرانی در مقابل تیم فوتبال انگلیس شکل دادند.
سرمربی پیکان نداشتن استادیوم اختصاصی را یکی از دغدغه‌های کارش عنوان کرد.
در یکی از دیدارهای هفته نهم لیگ برتر فولاد در استادیوم اختصاصی خودمیزبان پیکان تهران است.
استقلال عصر امروز در یک بازی مهم و در استادیوم اختصاصی گل گهر به مصاف تیم دوم جدول یعنی تیم امیر قلعه نویی می رود.
استقلال عصر امروز در یک بازی مهم و در استادیوم اختصاصی گل گهر به مصاف تیم دوم جدول یعنی تیم امیر قلعه نویی می رود.
عصر امروز درحالی که تعداد بلیط‌های اختصاص داده شده به زنان برای تماشای بازی استقلال مقابل پیکان، نسبت به هفته گذشته دو برابر شده بود، در اقدامی عجیب خانم‌ها را به طبقه دوم استادیوم منتقل کردند.
برخی از اعضای کادر فنی تیم ملی در استادیوم اختصاصی گل گهر حاضر شدند تا از نزدیک نظاره گر بازی گل گهر در برابر سپاهان باشند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ