نماینده پارلمان عمان از لیونل مسی درخواست کرد تا لباس معروف فینال جام جهانی قطر را به او بفروشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در برنامه هفتم توسعه پیشنهاد کردیم بخشی از اعتبارات در حوزه پیشگیری وارد شود تا یک فرد که به طور مثال زمینه دیابت یا فشار خون دارد به موقع شناسایی شده و دیرتر به ناتوانی و در نتیجه هزینه‌های هنگفت برسد که معمولا در بیمار دیابتی مشاهده می‌شود. البته مشوق‌هایی نیز تعیین شده تا اگر افراد بتوانند از خود مراقبتی استفاده کنند، مشمول این مشوق‌ها شوند. امیدواریم با تغییر شیوه زندگی مردم، به کاهش هزینه‌های افراد به علت بیماری کمک کنیم.
سرمربی پرسپوليس بالاخره برای جذب مهاجم مدنظر خود به جمع‌بندی رسید.
سرمربی پرسپوليس بالاخره برای جذب مهاجم مدنظر خود به جمع‌بندی رسید.
بایرن مونیخ پیشنهاد جدیدی برای هری کین با مبلغی بیش از 100 میلیون یورو ارائه کرد و از تاتنهام خواسته است سریعتر تصمیم بگیرد زیرا پاری‌سن‌ژرمن در حال برنامه ریزی برای یک انتقال لحظه آخریست.
باشگاه استقلال در مسیر تقویت خود به دنبال جذب سامان قدوس بود که به واسطه پیشنهاد بالای این بازیکن رد شد.
باشگاه النصر برای جذب موسی دیابی، پیشنهادی به مبلغ 45 میلیون دلار به بایرلورکوزن ارائه داد.
تلاش دو تیم استقلال و پرسپولیس برای دریافت رضایتنامه‌ هافبک ملی‌پوش با پیشنهاد رضایتنامه‌ یک میلیون دلاری باشگاه دانمارکی همراه شده است.
شهردار سنندج گفت: یک متکدی در طول ۲ ساعت تکدی‌گری ۷۰۰ هزار تومان پول جمع‌آوری کرده بود که با اخذ تعهد مبنی بر ترک تکدی‌گری به شهرستان محل سکونت خود منتقل شد. این فرد متکدی براساس اظهارات خودش از محل دست فروشی در محل سکونتش ماهیانه بیش از ۱۵ میلیون تومان درآمد داشته است.
پیشنهادی که از امارات به دست مهدی ترابی رسیده، تاثیری در روند تمرینات این بازیکن ندارد.
دروازه‌بان پرسابقه و کهنه‌کار ایتالیایی یک پیشنهاد ۳۰ میلیون یورویی از یکی از تیم‌های سعودی دریافت کرده است.
پیشنهاد النصر به لوئیس کاسترو برای نشستن روی نیمکت این تیم، با احتساب پاداش ها، 8 و نیم میلیون یورو برای یک سال برآورد شده است.
به گفته یک خبرنگار حوزه نقل و انتقالات فوتبال، باشگاه میلان ایتالیا در حال تدارک یک پیشنهاد ۱۰ میلیون یورویی برای جذب مهدی طارمی است.
مدیر تحویل و لجستیک گروه صنعتی ایران خودرو ضمن پیشنهاد به مشتریان برای تحویل حضوری خودروها، از اهدای یک میلیون تومان هزینه سفر برای دریافت حضوری در هفته جاری خبر داد.
باشگاه پرسپوليس با یک خریدار ویژه مواجه شده است؛ فردی که مدعی هزینه ۱۰۰ میلیون دلاری برای سرخ‌هاست!
خاندوزی گفت: رویکرد دولت سیزدهم محدود کردن ویژه‌خواری، توسعه دسترسی مردم و بهبود چشم‌انداز تولید و تولیدکننده به صورت هم زمان است. عشقی نیز افزود: صنعت خودروسازی شبیه بیماری است که عارضه‌های مختلفی دارد؛ انباشت زیان ۱۵۰ هزار میلیارد تومانی یقینا قابل ادامه نبود و این صنعت در صورت ادامه روند قبل، حتما با یک توقف تلخ مواجه می‌شد.
متهم گفت: مادر بچه‌ها پیشنهاد داد که آن‌ها را بدزدم و درخواست یک میلیارد تومان از خانواده داشته باشم. بعد از دریافت پول ۲۰ میلیون تومان را خودم به عنوان دستمزد بردارم و مابقی را او به فردی می‌دهد که تهدیدش می‌کند. من دارویی به بچه‌ها ندادم و آن‌ها را کتک نزدم. فقط به سفارش مادر بچه‌ها به آن‌ها داروی دیازپام دادم. مادر بچه‌ها گفت روزی سه وعده می‌توانم به آن‌ها داروی خواب‌آور بدهم تا بخوابند و کسی از ماجرا باخبر نشود.
یک رسانه انگلیسی می‌گوید کریستیانو رونالدو برای انتقال در ماه ژانویه به عربستان سعودی از این کشور پیشنهادی 211 میلیون پوندی دریافت کرده است.
روزنامه آبولا پرتغال از برخی گمانه زنی ها درخصوص پیشنهاد 25 میلیون یورویی چلسی به طارمی خبر داده است.
رئال سوسیداد امروز پیشنهاد 70 میلیون یورویی نیوکسل برای الکساندر ایساک را پذیرفت و ستاره سوئدی به این باشگاه متمول لیگ برتری خواهد رفت.
یک روزنامه‌نگار هلندی می‌گوید انتقال آنتونی، وینگر برزیلی آژاکس، به منچستریونایتد این هفته با قراردادی 97 میلیون یورویی انجام خواهد شد.
به گزارش یک روزنامه اسپانیایی، اتلتیکو مادرید پیشنهاد بزرگ منچستریونایتد برای خرید ژوائو فلیکس را قاطعانه رد کرده است.
به گزارش یک روزنامه اسپانیایی، اتلتیکو مادرید پیشنهاد بزرگ منچستریونایتد برای خرید ژوائو فلیکس را قاطعانه رد کرده است.
به گزارش یک روزنامه اسپانیایی، اتلتیکو مادرید پیشنهاد بزرگ منچستریونایتد برای خرید ژوائو فلیکس را قاطعانه رد کرده است.
خانه مد بالنسیگا گران‌قیمت‌ترین کیسه زباله جهان با قیمت ۱۷۹۰ دلار وارد بازار کرد و مدیر خلاقیت شرکت فرانسوی تولید کننده این کیسه‌ها آن را «پیشنهادی لوکس» نامید! این کیسه‌ها مخصوص فصول پاییز و زمستان است و لقب «گران‌ترین کیسه زباله جهان» را به خود اختصاص داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ