روزنامه الرایه قطر از هواداران تیم ملی این کشور درخواست کرد تا با حضور در استادیوم‌ البیت، نشان بدهند که جام جهانی قطر استثنایی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرانک کسیه با نوشتن یک متن زیبا در اینستاگرام، با بارسلونا و هوادارانش خداحافظی کرد.
جوان نوشت: امروز دیگر در دهه ۷۰ به سر نمی‌بریم که عده‌ای با استفاده از خلأ‌های امنیتی بتوانند به اماکن فرهنگی و اجتماعی یورش برده و موجب تهیه خوراک رسانه‌ای برای بیگانگان شوند.
غرقی نوشت: در وطن دوستی ‎ظریف شکی نیست، انصاف را رعایت کنید، واکنش‌های احساسی دردی را دوا نمی‌کند.
متئو دارمیان در صفحه اینستاگرامش نوشت که او و هم‌تیمی‌هایش به تحقق یک رؤیای بزرگ خیلی نزدیک بوده‌اند.
فرشاد مومنی گفت: اکنون یک عده از سر جهل یا به خاطر مسائل دیگر می‌گویند، قانون اساسی توسط القائات حزب توده نوشته است یعنی می‌گویند چندده اسلام شناس برجسته ما آلت دست حزب توده بوده‌اند. شهید مطهری که یکی از سرآمدان نقد مارکسیزم بود فرموده بودند که کسی به عمق آقای بهشتی در شناخت‌اندیشه مارکسیستی نداریم.
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: کارنامه طالبان نشان می‌دهد این گروه به هیچ وجه قابل اعتماد نیست و مسئولان نظام جمهوری اسلامی و کشور‌های همسایه باید تا دیرتر نشده در سیاست خود نسبت به این گروه تجدید نظر اساسی نمایند. بی‌عملی در برابر طالبان، برای آینده منطقه خطرناک است.
رئیس جمهور ونزوئلا به مناسبت سالروز برگزاری همه‌پرسی نظام جمهوری اسلامی ایران نوشت: از صمیم قلب بولیواری خود به احساسی که امروز مردم قابل تحسین پارس را احاطه کرده‌، می پیوندم.
سالم الدوساری، بازیکن الهلال و تیم ملی عربستان، پس از جدایی هروه رنار از عربستان برای او یک پیام احساسی نوشت.
جوانا سانز، همسر دنی آلوز، با انتشار یک دست نوشته به صورت رسمی از پایان زندگی مشترکش با ستاره برزیلی خبر داد.
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: کارشناسان فروش اموال مازاد دولت را مصوبه‌ای غیرشفاف و خلاف قانون اساسی می‌دانند که در راستای زیر پا گذاشتن قوانین صورت می‌گیرد، ولی متأسفانه هیچیک از سران سه قوه حاضر به پاسخگویی در این مورد نشدند.
روزنامه ایران نوشت: مجلس به بهانه عدم ارسال لایحه برنامه هفتم توسعه از اعلام وصول آن ممانعت می‌کند؛ اقدامی که به گفته بسیاری از حقوقدانان خلاف قانون اساسی است و هیأت رئیسه مجلس در جایگاهی نیست که لایحه دولت را بلوکه کند.
یک خبرنگار ترک با نوشتن سطوری ضمن ادای احترام به مجاهدت های عظیم سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، روایتی از احساسات خود در لحظات اولیه شنیدن خبر ترور این مجاهد بزرگ را ارائه کرد.
هرنان کاسیاری، نویسنده مشهور آرژانتینی، متنی برای لیونل مسی نوشت که باعث گریه او و همسرش شد. متنی احساسی و تکان دهنده که حالا همه آرژانتین از آن حرف می زنند.
مونیکا دومینا، اولین معلم لیونل مسی، ستاره تیم ملی آرژانتین، در آستانه دیدار فینال جام جهانی نامه‌ای احساسی به شاگرد سابقش نوشت.
جمهوری اسلامی نوشت: بیش از چهل سال از تدوین قانون اساسی جمهوری اسلامی می‌گذرد، آن هم در مجلسی که اکثریت اعضایش علمای دین بودند، تا مدار و معیار اداره جامعه باشد. اما برای بسیاری از عالمان دین، حتی فقیهانی که باید نگهبان این قانون باشند، "قانون اساسی" فاقد جایگاه محوری در اداره جامعه است.
اسطوره فوتبال برزیل در پیامی احساسی خطاب به نیمار نوشت: ‌تیم ملی برزیل را ترک نکن؛ بمان و الهام‌بخش باش.
مهاجم آمریکایی در پیامی احساسی در صفحه شخصی خود از تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر خداحافظی کرد و نوشت: بازیکنان ایران الهام‌بخش بودند.
لوئیس انریکه امروز به یاد دختر مرحومش به دوچرخه‌سواری رفت و پیامی احساسی در اینستاگرامش نوشت.
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه باید درباره علت چرخش ۱۸۰ درجه‌ای اردوغان از سیاست ضدصهیونیستی گفته شود اینست که اردوغان برای ماندن در قدرت احساس نیاز به جلب نظر مثبت غرب به ویژه آمریکا دارد. او می‌داند که شرط مهم جلب نظر غرب، حل مشکلات با رژیم صهیونیستی و تعامل با صهیونیست‌هاست.
اخراج یکی از گلزنان ویارئال در مقابل آلمریا به خاطر پیامی احساسی که روی زیرپیراهنش نوشته بود با اعتراض شدید هواداران مواجه شده است.
یک کاربر عرب با انتشار تصویر شهید سلیمانی خطاب به وی نوشته: پدرم نیستی اما با رفتنت احساس کردم یتیم شدم.
یک کاربر عرب با انتشار تصویر شهید سلیمانی خطاب به وی نوشته: پدرم نیستی اما با رفتنت احساس کردم یتیم شدم.
جمهوری اسلامی نوشت: مشکل کسانی که خود را مسلمان می‌دانند، ولی از اقداماتی از قبیل صدور حکم ارتداد سلمان رشدی احساس شرمساری می‌کنند اینست که اسلام را از سرچشمه وحی دریافت نکرده‌اند.
روزنامه کیهان نوشت: «حمله به سلمان رشدی نشان داد که انتقام از ارتکاب کنندگان جرم و جنایتکاران در خاک آمریکا کار سختی نیست و بعد از این ترامپ و پمپئو بیشتر احساس خطر خواهند کرد.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ