سنگال در میان تیم‌های حاضر در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر یکی از ویژه‌ترین انتخاب‌های ممکن را برای اقامت خود در قطر داشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جک گریلیش، ستاره منچسترسیتی، برنامه های ویژه ای برای تجهیز ویلای فوق لاکچری و گرانقمیت خود دارد.
مدیرعامل بانک کشاورزی گفت: میزان تسهیلات پرداختی تجهیز ادوات کشاورزی و مکانیزاسیون در سال گذشته ۵ همت بود که این رقم برای امسال با افزایش دو برابری، ۱۰ همت تعیین شده است.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: اقدامات لازم برای تجهیز محیط بانان به بیسیم دیجیتال انجام شده است.
رییس فدراسیون فوتبال گفت: به واسطه تحریم‌ها، نه فدراسیون فوتبال و نه باشگاه‌ها نمی‌توانند به هیچ شکلی، مبلغی را از فیفا و AFC دریافت کنند
رئیس فدراسیون فوتبال توضیحات مفصلی در خصوص جلسه‌اش با وزیر ورزش ارائه کرد.
مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی گفت: تا پایان سال ۲ هزار دستگاه اتوبوس وارد ناوگان حمل و نقل عمومی خواهد شد.
۱۴۲۸ محصول و تجهیز نانو تا پایان سال ۱۴۰۱، گواهی نانومقیاس دریافت کرده‌اند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی بودجه سال آینده، منابعی را از محل افزایش نرخ سیگار و تنباکو برای احداث و تجهیز مراکز ناباروری در نظر گرفتند.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (یکشنبه، ۱۴ اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت ۸ و ۰۹ دقیقه و با حضور ۱۹۳ نفر از نمایندگان آغاز شد. امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه پرداختند.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (یکشنبه، ۱۴ اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت ۸ و ۰۹ دقیقه و با حضور ۱۹۳ نفر از نمایندگان آغاز شد. امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه می‌پردازند
رئیس جمعیت هلال‌احمر گفت: سال آینده، ناوگان امدادی هلال‌احمر تقویت و به‌روز رسانی می‌شود.
رئیس جمعیت هلال‌احمر گفت: سال آینده، ناوگان امدادی هلال‌احمر تقویت و به‌روز رسانی می‌شود.
سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه گفت: طبق مصوبه این کمیسیون گمرک مکلف شد تا در سال ۱۴۰۲ نسبت به تجهیز کردن گمرکات مرزی با اولویت استان سیستان و بلوچستان به دستگاه ایکس ری اقدام کند.
تبریز - باقرزاده که با تلاش‌های خود عناوین مختلف استانی، کشوری، آسیایی و جهانی را در رشته ورزشی تکواندو بدست آورده و کسب عنوان المپیک در تکواندو را هدف نهایی خود بیان می‌کند.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه در حوزه ورود فناوری به صنعت خودرو باید شناخت کامل به شبکه داشته باشیم، گفت: در صنعت خودروسازی این شبکه شامل سه قسمت اصلی مدیریت زنجیره تامین، مدیریت زنجیره تولید و مدیریت عرضه و خدمات است که باید این سه قسمت را با تکنولوژی روز تجهیز کرد.
اهواز - سرپرست سازمان توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس کشور گفت: تا سال ۱۴۰۳، کلاس‌های درس سنگی و کانکسی ۱۰ نفره جمع آوری می‌شوند.
اهواز - سرپرست سازمان توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس کشور گفت: تا سال ۱۴۰۳، کلاس‌های درس سنگی و کانکسی ۱۰ نفره جمع آوری می‌شوند.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه معتقد است تلاش اوکراین برای تجهیز تسلیحاتی بیشتر از سوی غرب، تنها موجب تشدید خصومت ها میان دو کشور می شود.
ماهشهر - سرپرست سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، مدرسه‌سازی را مهمترین رکن در یک منطقه برشمرد و گفت: همه مدارس سنگی در کشور تا پایان سال ۱۴۰۲ جمع‌آوری می‌شوند.
به دنبال مذاکره دکتر سجاد انوشیروانی، سرپرست فدراسیون وزنه برداری با مدیرعامل شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی، سالن مسابقات وزنه برداری واقع در مجموعه آزادی رفع پلمب شد.
به دنبال مذاکره دکتر سجاد انوشیروانی، سرپرست فدراسیون وزنه برداری با مدیرعامل شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی، سالن مسابقات وزنه برداری واقع در مجموعه آزادی رفع پلمپ شد.
سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور در حال حاضر ۶۴۰۰ پروژه در دست ساخت دارد که مسئولان این سازمان تخمین زده‌اند برای اتمام این پروژه‌ها در مجموع حدود ۲۹ هزار میلیارد تومان مورد نیاز است.
رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گفت: چیزی حدود ۱۹۵ میلیارد تومان برای ساخت مجتمع بوتراب که دارای امکاناتی از قبیل کتابخانه سایت رایانه، سالن ورزشی و اتاق استراحت است هزینه شده است.
ارتش چند سالی است که با ورود جدی به حوزه پهپادی، قدرت‌افزایی خود در این عرصه را آغاز کرده و در این چند سال آن را افزایش داد و به یک قدرت اثرگذار در این حوزه راهبردی تبدیل شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ